Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagens 8 siders i F-B

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 nov 09, 21:32

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av hasse33

Var det noe nytt i den artikkelen??? Muligens en bekreftelse på det man har hørt og lest tidligere bl.a på denne siden.

At Grønnis var full i Spania eller Portugal er vel en like stor hemmelighet som at noen av folka i Great Garlic Girls er homo??

Det var en bekreftelse på rykter jeg har hørt tidligere ja, men noe var også nytt. Uansett har Fredriksstad Blad hele tiden vært ute etter å spille på lag med "alle", og ikke tørt å kritisere noe eller noen.

Syns det er bra de nå legger alle kortene på bordet, selv om man med etterpåklokskapens øyne kan se at det burde skjedd på et tidligere tidspunkt.

Nå mangler det bare at de sentrale personene i klubben tør å stå frem..

Nei, det er ingen hemmelighet,men lite trodd her inne de gangene jeg har ymtet frampå. Har nok sett mer av AG enn mange andre. Var som sagt litt sammen med Toth på La Manga, o0g gud bedre hva som kom fram over litt biljard.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 nov 09, 22:08

Den er grei. Takk for forsøket, meget bra!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 nov 09, 23:11
Endret: 14 nov 09, 23:28
Endret av: Supreme NTM

Det her er en glimrende feature fra F-B, og utrolig overraskende. Har hørt om det meste, men det er et veldig godt innblikk i hvorfor det gikk til de grader til helvete i år. Kan faktisk ikke komme over hvor overraskende dette er av FB... Kudos!

 

Takk til Flisa for opplastningen forresten.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 16 nov 09, 09:57

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det her er en glimrende feature fra F-B, og utrolig overraskende. Har hørt om det meste, men det er et veldig godt innblikk i hvorfor det gikk til de grader til helvete i år. Kan faktisk ikke komme over hvor overraskende dette er av FB... Kudos!

x2!!

Selvom folk her inne har hørt de fleste ryktene fra før blir det en helt annen verden når alt kommer svart på hvitt i avisa.

Var noe nytt og mer kjøtt på beinet også for min del, er ikke veldig glad Gjeldnes lenger for å si det sånn.


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 16 nov 09, 11:53

Nå ligger forøvrig hele artikkelen på f-b.no


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 nov 09, 11:59

Artikkelen kunne nok vært jobbet mer med, men alt i lat er dette ganske så bra av FB.  Det meste er sikkert kjent for mange her inne, men jeg og sikkert flere andre har ihvertfall ikke fått med meg alt.  Man har jo hørt rykter om noe her og der, men det kan man ikke ta seriøst.  Men nå som så mange har kommet frem og fortalt om hva som har skjedd så er nok denne versjonen ganske så troverdig.

Kjernen her er jo at FFK ikke har tatt tak i problemene, men har vegret seg for å ta tøffe valg i tide.  Når vi også ser at det har vært grupperinger innad i klubben er det heller ikke rart.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 nov 09, 13:03

Det ble meldt fra personer nær FB at det skulle komme en ny viktig sak i dag, noen som har hørt noe?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Svennis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 12

Lagt til: 16 nov 09, 16:03

Greit at FB tar opp dette nå, men at de ikke har gjort det før, viser hvor redde de er for å tråkke noen på tærne i Fredrikstadsamfunnet. Og viktige grunner til splittelsen tar de ikke opp nå heller. Det er en dårlig skjult hemmelighet at de to "fraksjonene" i klubbens er Høili-klanens folk på den ene siden og grupperingen rundt Brynildsen på den andre. Hvorfor skrives det ikke noe om dette?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 nov 09, 17:38

Skandaleåret for FFK

Nå har det som nevnt over her også kommet i nettutgaven.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 nov 09, 20:07

Opprinnelig postet av Svennis

Greit at FB tar opp dette nå, men at de ikke har gjort det før, viser hvor redde de er for å tråkke noen på tærne i Fredrikstadsamfunnet. Og viktige grunner til splittelsen tar de ikke opp nå heller. Det er en dårlig skjult hemmelighet at de to "fraksjonene" i klubbens er Høili-klanens folk på den ene siden og grupperingen rundt Brynildsen på den andre. Hvorfor skrives det ikke noe om dette?

Fler som undrer på det....


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 nov 09, 23:28

utrolig lesning.. mye rart :s

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 nov 09, 00:06

Jeg har hørt idag, at det kommer til å komme frem enda mere tull de neste dagene! Og at dette har skjedd etter det forsmedelige tapet mot s08. Om det er hold i ryktene, burde vel folk som Holters vite hva jeg snakker om!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 17 nov 09, 00:16

Opprinnelig postet av Liraren

Jeg har hørt idag, at det kommer til å komme frem enda mere tull de neste dagene! Og at dette har skjedd etter det forsmedelige tapet mot s08. Om det er hold i ryktene, burde vel folk som Holters vite hva jeg snakker om!

Hurra! Såpeoperaen fortsetter, nå er det vel ikke lenge til vi har like mange episoder som Hotel Cæsar?


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 18 nov 09, 09:01

Hei

Det er slettet en del innlegg i denne tråden og felles for alle disse innleggene er at de hadde referert til en PDF med FBs 8-siders innhold som stod på trykk sist lørdag.

Jeg antar at utleggelsen av dette er gjort i beste hensikt, men det er nå slik at dette er innhold som er rettighetsbelagt.

Alle som registrerer seg i forumet har godtatt forumets retningslinjer og der står det bl.a. følgende:

  • Du forplikter deg til å følge norske opphavsrettsregler. Du kan ikke kopiere artikler som er publisert i andre medier. Du kan imidlertid sitere korte utdrag, men da med tydelig referanse til hvor artikkelen har vært publisert og hvem som har skrevet den.
  • Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer. Selv om FFKSupporter.net vil overvåke debattene etter beste evne, vil vi ikke påta oss ansvar i forhold til eventuelle krav som måtte rettes mot forfatteren av et innlegg.

 

 

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24