Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagens 8 siders i F-B

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 14 nov 09, 07:44

Dette er vel verdt en ny tråd?

Synes det er rart hvor mye som kommer fram i lyset. Viste at det var mye som lå og ulmet i "kulissene" men at det skulle være så ille. Nei det hadde jeg ikke trodd. F-B.no med hovedoppslag om at Grønhagen skulle sparkes, en dårlig skjult hemmelighet spørr du meg.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 nov 09, 07:47

Bussjoføren nevnte vel dette i går også, i sitt brev til f.b?

Noen andre ting det er verdt å få med seg på de 8 sidene?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 nov 09, 08:50

Jeg regner med at dette er noe som ikke kommer ut i nettutgaven?

Jeg tviler vel på om jeg blir overrasket over noe av det som står der. Det meste har jeg hørt fra før. Men hvis noen har mulighet til å få de åtte sidene ut på nettet hadde det vært hyggelig.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 14 nov 09, 08:57

*sighs* tanken på å ha endt sesongen på topp med TKK i ledelsen kontra dagens ledelse.. djiiz.

 

.... står bittelitt om hva dagens avis handler om på f-b

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 nov 09, 09:23

Det er svært få, om noen, hemmeligheter som kommer fram i dagens oppslag i fb. På dagens oppslag i nettutgaven har de ikke engang skrevet hvorfor Grønhagen ikke ble sparket...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 nov 09, 09:40

"Vi har aldri diskutert Grønhagens avgang."

Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 nov 09, 09:44

Opprinnelig postet av Holters

"Vi har aldri diskutert Grønhagens avgang."

Wink

Ja ikke sant. Bare løgner... Styre og stell i klubben har baller som en evenukk Yell.Lurer på om TH er fornøyd med at han sørget for at Grønhagen ble til fordel for TKK...Cool


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 14 nov 09, 10:51

Hva må til for at Henriksen skal ta sin hatt og gå? Å hva kan vi supportere gjøre for at han gjør det fortest mulig??

Tipper han blir rimelig høy i hatten om vi tropper opp 100 mann på kontoret hans og stiller alle mulige spørsmål, gjerne HVER dag til han tar hintet! 

Er det å gå over grensa å ta et besøk hjem til ham for å stille ham ubehagelige spørsmål?
Det virker hvertfall ikke som om han har tatt hintet enda!


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 14 nov 09, 11:08

Opprinnelig postet av Gardarson

Hva må til for at Henriksen skal ta sin hatt og gå? Å hva kan vi supportere gjøre for at han gjør det fortest mulig??

Tipper han blir rimelig høy i hatten om vi tropper opp 100 mann på kontoret hans og stiller alle mulige spørsmål, gjerne HVER dag til han tar hintet! 

Er det å gå over grensa å ta et besøk hjem til ham for å stille ham ubehagelige spørsmål?
Det virker hvertfall ikke som om han har tatt hintet enda!

 

Nå begynner det å ligne noe :)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 nov 09, 11:58

Opprinnelig postet av Gardarson

Er det å gå over grensa å ta et besøk hjem til ham for å stille ham ubehagelige spørsmål?
Det virker hvertfall ikke som om han har tatt hintet enda!

Selvfølgelig. Dette har ikke noe med privatpersonen Runar Henriksen og hans familie å gjøre. Det er stor forskjell på privatperson og administrerende direktør.

Om du/dere hadde troppa opp på døra hans, tror jeg heller det ville styrket hans posisjon i klubben.. Ville fått utrolig mye sympati.

Ta heller en tur innom kontoret! :-)

Virker nesten som om Henriksen har fått medierådgivere. Har vært uvanlig stille fra den kanten den siste uka...

Mitt tips er at Gjeldnes går, og at Henriksen sitter. Tror ikke sistnevnte vil trekke seg, tror eventuelt han må få sparken for at han skal forsvinne.

Ellers kudos til Fredriksstad Blad for en god sak!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 nov 09, 12:03

Opprinnelig postet av Gardarson

Hva må til for at Henriksen skal ta sin hatt og gå? Å hva kan vi supportere gjøre for at han gjør det fortest mulig??

Tipper han blir rimelig høy i hatten om vi tropper opp 100 mann på kontoret hans og stiller alle mulige spørsmål, gjerne HVER dag til han tar hintet! 

Er det å gå over grensa å ta et besøk hjem til ham for å stille ham ubehagelige spørsmål?
Det virker hvertfall ikke som om han har tatt hintet enda!

Jeg foreslår at vi møter opp og går i protesttog på Fredrikstad Stadion ikveld!! Hvem er med??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 nov 09, 12:06
Endret: 14 nov 09, 12:07
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Lemmy

Ellers kudos til Fredriksstad Blad for en god sak!

Var det noe nytt i den artikkelen??? Muligens en bekreftelse på det man har hørt og lest tidligere bl.a på denne siden.

At Grønnis var full i Spania eller Portugal er vel en like stor hemmelighet som at noen av folka i Great Garlic Girls er homo??


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 nov 09, 12:14

Opprinnelig postet av hasse33

Var det noe nytt i den artikkelen??? Muligens en bekreftelse på det man har hørt og lest tidligere bl.a på denne siden.

At Grønnis var full i Spania eller Portugal er vel en like stor hemmelighet som at noen av folka i Great Garlic Girls er homo??

Det var en bekreftelse på rykter jeg har hørt tidligere ja, men noe var også nytt. Uansett har Fredriksstad Blad hele tiden vært ute etter å spille på lag med "alle", og ikke tørt å kritisere noe eller noen.

Syns det er bra de nå legger alle kortene på bordet, selv om man med etterpåklokskapens øyne kan se at det burde skjedd på et tidligere tidspunkt.

Nå mangler det bare at de sentrale personene i klubben tør å stå frem..


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 14 nov 09, 12:36

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Jeg foreslår at vi møter opp og går i protesttog på Fredrikstad Stadion ikveld!! Hvem er med??

Det blir vel litt i tidligste laget. Da ville det sikkert blitt 6-7 stykk, pluss at det sikkert ikke er noen der.

Men å ta det en ettermiddag, når gjøkhuene er på stadioen ville gitt en mye bedre effekt. Da bør det være mulig å tromme sammen en stor gjeng. Det går jo en fredsmarsj i byen hver onsdag, kanskje vi kunne starta en "fjern styret og Henriksen" marsj fram til noe skjer!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 nov 09, 13:07

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Jeg foreslår at vi møter opp og går i protesttog på Fredrikstad Stadion ikveld!! Hvem er med??

Det blir vel litt i tidligste laget. Da ville det sikkert blitt 6-7 stykk, pluss at det sikkert ikke er noen der.

Men å ta det en ettermiddag, når gjøkhuene er på stadioen ville gitt en mye bedre effekt. Da bør det være mulig å tromme sammen en stor gjeng. Det går jo en fredsmarsj i byen hver onsdag, kanskje vi kunne starta en "fjern styret og Henriksen" marsj fram til noe skjer!

Ja er kanskje det, det er Stjernen kamp idag også når jeg tenker meg om.. Jeg er med jeg om det blir no protestaksjoner her..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 nov 09, 13:34

Merker at jeg blir kvalm av å lese om Gjeldnes' hundre dobbeltroller og konstante beslutningsvegring... Yell

Kudos til FB for å skrive om det de vet. Ris for å ikke ha gjort det på et tidligere tidspunkt. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 nov 09, 17:45

Opprinnelig postet av Holters

Kudos til FB for å skrive om det de vet. Ris for å ikke ha gjort det på et tidligere tidspunkt. Wink

Absolutt, men det mangler vel noe...?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 nov 09, 20:16

Jeg har jo vært kritisk til styrene i hele år, og er ikke akkurat blitt mer positivt innstilt etter å ha lest dagens neiYell

Merker jeg blir provosert av at folk som Gjeldsnes og Vestvik, tar selvkritikk på en måte som selv Gerd Liv Valla ville synes var latterlig.
Og blir ikke mindre frustert når jeg skjønner at Gjeldsnes tror han er mannen til å få klubben på rett kjøl igjen.
Kjedelig for klubben at årsmøtet først er i februar, blir han ikke sparket da, fortjenter ikke klubben bedre.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 nov 09, 21:14

Glimrende Flisa.

Dessverre kan jeg ikke si det samme om visse andre i denne 6-sideren...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 nov 09, 21:19
Endret: 18 nov 09, 08:48
Endret av: Holters

Takk FlisaSmile

Står at Karlsen og styret hadde en ny trener så godt som klar hvis de fikk sparket Grønis i vinter. Noen som veit hvem det var?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3