Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey snakker ut!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 10 nov 09, 18:02

Nå tar også Kasey bladet fra munn og snakker ut! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2753590.ece

Han legger vel ikke skjul på hvem han mener har mesteparten av skylda for nedturen og han har mange gode poenger!

Forøvrig tror heller ikke jeg noe på at den hendelsen mellom han og Gerrbrand skal ha ødelagt så mye Raio fikk det til å høres ut som..


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 10 nov 09, 22:50

Jeg har tidligere forsvar Runar Henriksen, og sagt "gi mannen en sjanse til å snu dette, han kan økonomi."

Nå har selv min tålmodighet med denne mannen rent ut - for godt. Han er jo en kompett katastrofe! Kjenner at jeg blir glad for hver eneste spiller som tar bladet fra munn, og forteller hva som har skjedd i klubben.

 

Herlig å se at Kasey også peker på klubbens behandling av Pål-André. Ikke akkurat herlig av klubben... Enhver person som behandler en klubblegende som Pål-André på denne måten skulle blitt tuppa rett ut av kontorene på timen! Å ikke fornye kontrakter basert på en helthetlig sportslig vurdering er helt greit, slik må man drive, men å drøye og hemmeligholde ovenfor klubbspillere på denne måten er ikke annet enn pur ondskap.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 nov 09, 09:40

Dersom styret og Henriksen overlever dette er det en bragd og en katastrofe.  Kasey og Kvisvik, kanskje flere, har i utide brukt media mot klubben, men nå er rett tid - alt må ut.  Og kanskje kan vi forstå også hvorfor de gjorde det.  Lotto uttalelsen var ille da den falt, men når man nå ser hvordan det egentlig stod til blir den bare verre og verre.  Ledere i store selskaper i Norge trakker seg gjerne når det har gått dårlig under deres ledelse, men ingen har vel til de grader feilet.  Og styret må kanskje ta mest ansvar. 

Oppe i denne suppa har vi også noen sentrale personer i Plankehaugen som også har laget masse røre uten å ha innhentet tillatelse til dette fra medlemmene.  Å ha hemmelige møter med krefter internt i FFK er de vel neppe mandat til.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 nov 09, 11:01

Jeg vet rett og slett ikke hvor mye jeg stoler på Kasey her. Han bærer vel nag til Henriksen for ikke å ha fått en ny fet kontrakt og har ingen ting i mot å legge skylda på ham.

Selv om Henriksen har det sportslige ansvaret så innser han vel at det ikke er hans oppgave å foreta de sportslige vurderingene? Jeg tipper Henriksen belager seg på det trenerteamet sier om det sportslige, så tar han selv seg av det økonomiske.

Jeg tror de som ansatte Henriksen for å rydde opp forutså denne tøffe bataljen vi ser utspiller seg her i dag. Ved å gi ham høy lønn og gode betingelser ved oppsigelse gjorde de det med overlegg nærmest umulig å kvitte seg med ham. Det som verre er er at Nordlie har fått en så høy lønn som han har.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3