Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen, plassering og synging. Hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 09, 08:49

Opprinnelig postet av ffkmufc

Forsangeren er mer opptatt av felt g og h og bortover der han.. Sinnsykt irriterende faktisk!

Han får holde seg til PH hvertfall. Om han er god eller dårlig der kan jeg ikke uttale meg om..

akkurat det har jeg snakket med han om og det er jeg enig i at han bør rette på...

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 13 nov 09, 09:26

jobben som forsanger er jo fredrikstad sin mest utsatt jobb, hadde heller tatt henriksen sin jobb en den jobben.

Hva sier det om "grupperingene"?

---------------------------

hmm....


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 13 nov 09, 09:58

HAHAHA det er et tøft karriere valg det tror jeg det ikke hersker stor tvil om

men jeg syntest også det er litt merkelig at han plutselig skal gå bort på  feltet ved siden av og begynne å gaule på folk som ikke er på stadioen for å synge.

---------------------------

jaddajadda


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 13 nov 09, 18:26

hvorfor er det så ille med 3 gruperinger da?  alle er da medlemmer av plankehaugen uansett?

lech poznan hadde over 40 supporterklubber og gruperinger, så ikke akkuratt ut som de slet med det?

syns også det har vært en god og bedrende dialog mellom gruperingene i det siste :)

 

det er ikke bare pga veggene det er dårlig stemmning .. men hadde vært kult å dratt bort en 10-15 stykk å sjekka en dag på andre siden ,, hvor mye bedre det egentlig er.

hvis det virker mye bedre , så hvorfor ikke?  bure ikke være så vanskelig å få til 1 div

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 14 nov 09, 13:16

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Bytt tilbake til den gamle "hesteskoformen", og få på plass et par sponflisvegger. Ser litt jalla ut, men vi har da fortsatt Adeccoligaens peneste anlegg? Laughing

Få TIFO til å dekorere dem så er jeg med

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 22 nov 09, 11:00

lech poznan hadde over 40 supporterklubber og gruperinger, så ikke akkuratt ut som de slet med det?

kanskje vi skal bryte oss ned til at hver eneste person er en supporterklubb hehe

da skal jeg hete rød/hvit powerranger

---------------------------

jaddajadda


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 29 nov 09, 18:56

Hvem skal bli forsanger til neste år? Skal dette bli bestemt på et medlemsmøte eller er det en som blir utnevt?

Jeg mener at vi absolutt bør bytte forsanger.

---------------------------

FFK & Pool


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 30 nov 09, 08:08

Opprinnelig postet av Plankebærær

Hvem skal bli forsanger til neste år? Skal dette bli bestemt på et medlemsmøte eller er det en som blir utnevt?

Jeg mener at vi absolutt bør bytte forsanger.

Du har fått med deg at det står flere folk i kø hver gang det er sesongstart ja, helt ekstremt stor interesse rundt det å være forsanger her.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

liker å provosere ;)


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 nov 09, 12:56

Likevel er det en uholdbar situasjon å ha den "forsangeren" som har vært i år, bedre uten! 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 09, 13:39

Opprinnelig postet av Liraren

Likevel er det en uholdbar situasjon å ha den "forsangeren" som har vært i år, bedre uten! 

ja med sånn innstilling du/dere har så er det bedre... da for vel dere endelig som dere ønsker... styre selv akkurat som det er så mye bedre...

Det eneste jeg har og utsette forsangeren på er at han går vekk fra PH for og få meg seg dem andre... ellers syns jeg faktisk han har gjort en helt ok jobb...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 nov 09, 15:30

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Liraren

Likevel er det en uholdbar situasjon å ha den "forsangeren" som har vært i år, bedre uten! 

ja med sånn innstilling du/dere har så er det bedre... da for vel dere endelig som dere ønsker... styre selv akkurat som det er så mye bedre...

Det eneste jeg har og utsette forsangeren på er at han går vekk fra PH for og få meg seg dem andre... ellers syns jeg faktisk han har gjort en helt ok jobb...

 

FAEN i helvete keiko, greier du ikke lese? Se hva som står i min signatur, jeg snakker kun for meg selv og ingen andre. Hvorfor i all verden skal du anntyde med "dere" at jeg snakker for noen andre enn meg selv?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 30 nov 09, 18:37

Opprinnelig postet av madcow

Opprinnelig postet av Plankebærær

Hvem skal bli forsanger til neste år? Skal dette bli bestemt på et medlemsmøte eller er det en som blir utnevt?

Jeg mener at vi absolutt bør bytte forsanger.

Du har fått med deg at det står flere folk i kø hver gang det er sesongstart ja, helt ekstremt stor interesse rundt det å være forsanger her.

Jeg er fullt klar over at det ikke er mange som ønsker jobben som forsanger. (Om det er noen i det hele tatt)
Men å ha en forsanger som er mest opptatt av å løpe rundt å få med alle, syns jeg blir for dumt, i tillegg har han et for dårlig sangreporoar! Det fins fler sanger enn Røde og Hvite er de beste og Forza rødhvit.

---------------------------

FFK & Pool


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 des 09, 11:06

Opprinnelig postet av Plankebærær

Jeg er fullt klar over at det ikke er mange som ønsker jobben som forsanger. (Om det er noen i det hele tatt)
Men å ha en forsanger som er mest opptatt av å løpe rundt å få med alle, syns jeg blir for dumt, i tillegg har han et for dårlig sangreporoar! Det fins fler sanger enn Røde og Hvite er de beste og Forza rødhvit.

Ta jobben du. Du ser ut til å vite hva som kreves.


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 02 des 09, 16:32

Opprinnelig postet av Ymer

Ta jobben du. Du ser ut til å vite hva som kreves.

Nesten så jeg har lyst til å stille meg til disp, men jeg vil få med meg mest mulig av kampen, samtidig som jeg synger, i tillegg vil nok ikke en 17 åring bli tatt så seriøst som forsanger..

Mitt forslag er han som står sammen med Supras, vet ikke hva han heter, men jeg mener han har det som trengs :)

---------------------------

FFK & Pool


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 feb 10, 09:49

Noen som vet om vi kommer til å stå på samme side i år som i fjor?


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 10 feb 10, 10:07

Det kan bekreftes, ja.

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 feb 10, 10:21

Vet du om det vil bli gjort noe for å "verne" lyden bedre? Så ikke lyden bare forsvinner rett ut mot glomma?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 10 feb 10, 12:48

sikkert ikke dem har ikke råd til vegg uten å selge hesten å da er saken lagt død allerede Undecided

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 10 feb 10, 14:22

Opprinnelig postet av lordofwhat

sikkert ikke dem har ikke råd til vegg uten å selge hesten å da er saken lagt død allerede Undecided

Hesten er solgt. det ble opplyst på årsmøtet. Så da er vel det ankepunktet ute av verden?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 10 feb 10, 15:13

Da er det bare å kjøpe vegg da Cool Hvis det er noe vi skal bruke penger på, så burde vel en vegg være en fornuftig ting å bruke det på. Da får vi igjen bedre lyd på stadion og supporterne blir fornøyde!

---------------------------

We'll be back!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24