Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen, plassering og synging. Hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 nov 09, 13:20
Endret: 12 nov 09, 13:25
Endret av: Rey

Slettet en del innlegg igjen. Drittkastinga kan dere holde for dere selv.

Kommentarer på moderering tas enten i Spørsmål og svar forumet eller på PM. Ikke i denne tråden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 nov 09, 13:39

Er ikke så rart det er noen som reagerer når den personen med mest skrivefeil på forumet "disser" andre for en skrivefeil.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 09, 16:00

Opprinnelig postet av Liraren
Er vel heller du som har problemer med å synge, du er jo ganske glad i å gape å skrike på medsupportere i steden. Jeg lurer på Keiki, hvorfor er det så feil å sende ut en beklagelse til Zoran?
Plankehaugen har gikk han mange sjanger som Zoran selv ikke har klart og holde seg til.så derfor skjønner jeg ikke hva slags unnskyldning du mener dem skal komme med...

er vel ikke ph sin feil at han ikke kan holde seg selv i skinnet...

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 17:57

Zoran er hjertlig velkommen tilbake så lenge han kommer med en unnskyldning. PH har ingen ting å unnskylde seg.

Men uansett om han kommer tilbake eller ikke vil ikke løse problemet på tribunen.

Slik jeg ser det er problemet at man i dag har 3 gruperinger med sine egne agendar som ikke trekker i samme rettning. For å løse dette problemet så ser jeg egentlig kun to løsninger:

1) de tre gruppene splittes og står på forskjellige steder på tribunen, om dette er gjennomførbart tviler jeg på

2) alle de tre gruppene legges ned. En ny gruppe dannes hvor flertallet da bestemmer hva slags form for tribuneliv man ønsker. Mindretallet må akseptere dette eller komme seg bort fra feltet enten det er heste gjengen, holdkjeft gjenge, kjeft på andre gjenge, syng til du dør gjengen osv osv. Det som blir vedtatt av den sammledde gruppen må følges av alle uten unntak.

Tviler vel på at noe av dette blir gjennomført men problemet i dag er vel at man har flere gruperinger med forskjellige agendar på samme felt.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 12 nov 09, 18:48

Opprinnelig postet av mysthical

1) de tre gruppene splittes og står på forskjellige steder på tribunen, om dette er gjennomførbart tviler jeg på

2) alle de tre gruppene legges ned.

Forslag 1 kan funke, ved at man deler opp tribunen i nok sektorer hvor man kan kjøre en hardere indrejustis i en sektor enn på andre steder på tribunen. De forskjellige sektorene må være tydelig merket slik at ingen "går seg bort".

Forslag 2 er ikke bra. Totalitære løsninger funker aldri.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 18:54

Opprinnelig postet av bønna

Forslag 1 kan funke, ved at man deler opp tribunen i nok sektorer hvor man kan kjøre en hardere indrejustis i en sektor enn på andre steder på tribunen. De forskjellige sektorene må være tydelig merket slik at ingen "går seg bort".

Forslag 2 er ikke bra. Totalitære løsninger funker aldri.


Tror nok ikke at man kan være på samme felt hvis gruppene skal bestå. enten må det splittes opp hvor de står forskjellige steder eller så får man følge et sammlet løp. Tror det ikke hjelper stort ved å dele opp et felt i mindre felt da er vi jo like langt for det er jo strengt tatt slik i dag. gruppene står jo stort sett på samme sted og holder seg sammlet.

Er jo ikke snakk om en totalitær løsning det er snakk om et demokrati slik vi har i dagens sammfun. Altså man stemmer over hvordan man skal ha det og flertallet bestemmer. De som da ikke klarer å leve i et demokratit kan bare stikke på lik linje som folk kan flytte fra norge hvis de på død og liv ikke klarer å leve under den styrende regjeringen.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 19:17

Morsomt provokasjonsforsøk...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 12 nov 09, 19:18

Sist valg så fikk den sittende regjeringen et knapt flertall, mener du da at de som stemte borgelig og sentrum skal flytte ut av landet fordi de ikke er enig i hvordan de rødgrønne styrer? Mener du det samme om PH-tribunen?

Enighet og respekt for at det er forskjellige interesser ute å går er nøkkelordet. Overkjøring av den ene parten funker sjeldent.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 19:37

er ikke noe forsøk på å provosere er faktisk helt ærlig men joda setter det litt på spissen men ser ikke så mange andre muligheter heller.

 

Og les hva jeg skriver. HVIS man ikke klarere å leve under de som styrer så har man valget å flytte. Samme mener jeg det bør være på tribunen.

Gjennom demokratiske prossesser så kommer man frem til en rettning hele feltet SKAL følge. De som da nekter å følge disse rettningslinjene kan stelle seg et annet sted. Det er jo slik et demokrati virket er jo snakk om klare å svelge en del kameler :)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 20:35

La meg gjøre en helt vill gjetning her, du stemmer FrP?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 20:48

kan du ikke prøve å holde deg til tema. Har du andre forslag som gjør alle 100% happy? Slik jeg ser det må man enten bli enige om en felles rettnigslinje som alle steller seg bak frem til eventuelt neste "valg" eller rett og slett si at ok de grunnleggende verdiene er så forskjellige at man ikke kan sammarbeide. Det er jo faktiske mulig å komme frem til den sluttningen også. Og hvis fasitten er at man ikke kan sammarbeide mener jeg også at det ikke er riktig å dele tribune.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 21:25

Hvor har du det fra at ikke de tre grupperingene drar i samme retning? Du får gjerne gi eksempler (må dessverre skuffe deg med at ikke vil finne noen).

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 21:39

for det første så kommer det jo frem på stemmningen som er på tribunen nå det er jo et klart tegn på at noe ikke er som det bør være.

Andre er jo at noen ønsker en litt mer "røffere" stil på tribunen en det som er i dag

og det tredje er at noen ønsker å synge samme sang lenge mens andre ikke.

 

Altså det er generelt vanskelig å få tre grupper til å bli happy. Jeg tror det er lettere hvis man har en grupp hvor man har en grunnplattform i stede for 3. Det er jo ikke mulig å gjøre alle happy så man må jo finne en gylden middelvei og det er jo ofte hva flertallet ønsker.

 

Håper du også kan komme med konstruktive forslag for hva som skal gjøres for å få det bedre på tribunen i stede for å bake hakke ned på forslag som kommer uten noen form for konstruktiv kritikk. Har jo sett av dine tidligere innlegg at du er ganske så flink til å komme med saklige argumenter så hvorfor ikke si hva som konkret er feil med å løse opp alle tre gruppene og danne en ny som står sammlet? hva er så feil med det?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 21:46

Du skaper konflikter som ikke eksisterer. Jo vi skal jobbe med å gjøre stemninga bedre, det skal også Supras og PH. Hva er det du vil? Bli kvitt alle sammen?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 22:07

Stemmninga nå er jo ganske så dårlig, det er dårlig trykk osv osv.

Jeg tror noe av dette kan være at vi er splittet i tre grupper. Jeg tror derfor at stemmningen og trøkket kan bli bedre hvis vi nå bare sier at vi dropper alle grupper og starter helt på nytt. altså folka blir jo de samme men man lager en helt ny gruppering. Lager der helt nye rettningslinjer og blir da sammlet.

Slik det er nå så blir det tre grupperinger å forholde seg til. Supras har jo kommet frem til hva de ønsker, BRH har sine ønsker og PH sine. Altså slik det er nå må man jo da først ha en diskusjon i disse tre gruppene så ha et fellesmøte for å komme frem til hva de ønsker.

For å skape en sammlende effekt tror jeg det da er bedre med en gruppe. Hvor man da har sine rettningslinjer man følger og blir enige om før hver sesong. Føler ikke vi har noe sammlende effekt i dag, man blir dratt i litt for mange rettninger.

 

Kan heller ikke se hvordan det er å skape konflikt med å prøve å komme med forslag til å løse de tydlige problemene som er på tribunen. Jeg gir jo ingen noen skyld i det hele tatt prøver bare å komme med konkrekte forslag. Hvis det å komme med konkrete forslag er å skape konflikter så får vi jo aldri løst problemene da jo.


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 12 nov 09, 22:19

Opprinnelig postet av mysthical

Stemmninga nå er jo ganske så dårlig, det er dårlig trykk osv osv.

Jeg tror noe av dette kan være at vi er splittet i tre grupper. Jeg tror derfor at stemmningen og trøkket kan bli bedre hvis vi nå bare sier at vi dropper alle grupper og starter helt på nytt. altså folka blir jo de samme men man lager en helt ny gruppering. Lager der helt nye rettningslinjer og blir da sammlet.

Slik det er nå så blir det tre grupperinger å forholde seg til. Supras har jo kommet frem til hva de ønsker, BRH har sine ønsker og PH sine. Altså slik det er nå må man jo da først ha en diskusjon i disse tre gruppene så ha et fellesmøte for å komme frem til hva de ønsker.

For å skape en sammlende effekt tror jeg det da er bedre med en gruppe. Hvor man da har sine rettningslinjer man følger og blir enige om før hver sesong. Føler ikke vi har noe sammlende effekt i dag, man blir dratt i litt for mange rettninger.

 

Kan heller ikke se hvordan det er å skape konflikt med å prøve å komme med forslag til å løse de tydlige problemene som er på tribunen. Jeg gir jo ingen noen skyld i det hele tatt prøver bare å komme med konkrekte forslag. Hvis det å komme med konkrete forslag er å skape konflikter så får vi jo aldri løst problemene da jo.

Jeg er veldig enig med deg her mysthical, tror det er bedre å samle PH til en gruppe igjen.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 nov 09, 22:22

Opprinnelig postet av HBL

Jeg er veldig enig med deg her mysthical, tror det er bedre å samle PH til en gruppe igjen.

 

Det mener jeg også men for ordensskyld så kan vi gjærne droppe navnet PH slik at folk føler det er en helt ny start.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 09, 23:11

Den forsangeren er bra om folk gir f..... og mot arbeide han og heller tenke på at vi må stå samlet. Bruk hodet det er faktisk lov Smile

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 13 nov 09, 04:11

Opprinnelig postet av keiko99

Den forsangeren er bra om folk gir f..... og mot arbeide han og heller tenke på at vi må stå samlet. Bruk hodet det er faktisk lov Smile

han er faen ikke mye bra.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 07:58

Forsangeren er mer opptatt av felt g og h og bortover der han.. Sinnsykt irriterende faktisk!

Han får holde seg til PH hvertfall. Om han er god eller dårlig der kan jeg ikke uttale meg om..



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24