Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen, plassering og synging. Hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

ika

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 09
Innlegg: 14

Lagt til: 09 nov 09, 22:59
Endret: 10 nov 09, 17:23
Endret av: Rey

Min mening er at Plankehaugen var bedre da de sto i det hjerteforma feltet, der man fikk dratt stemninga over hele feltet og det ble en hestesko med stemning fra kant til kant. Det så bedre ut visulet også, ikke minst på tv. Dette tror jeg er veien å gå, i alle fall er det all grunn til at denne sesongen (også på tribunen) evalueres, og det vil være unatrulig om ikke dette blir et tema.

Hva var forresten grunnen i utgangspunktet?

MOD: Splittet ut til egen tråd

---------------------------

Fotball er fotball


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 09 nov 09, 23:51

er ganske enig der, synsabbsolutt vi burde flytte tilbake til gammle feltet midt på tribunen

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


ika

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 09
Innlegg: 14

Lagt til: 10 nov 09, 00:17

I tillegg er det jo da et bedydelig større potensiale til å få med flere syngende og ha (med tiden) et større og slagkraftig felt, som jeg følte vi var på god vei mot.

Men stagnasjon er vel en god betegnelse for året.

Og med det feltet er man med på å bidra til det - utvilsomt.

---------------------------

Fotball er fotball


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 10 nov 09, 00:20

Mener at plankehaugen og FFK ikke har noe valg jeg, skal stemningen opp igjen, må vi skifte over til feltet på andre siden. hvis ikke kan vi bare legge ned hele greia!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 00:33

Bytt tilbake til den gamle "hesteskoformen", og få på plass et par sponflisvegger. Ser litt jalla ut, men vi har da fortsatt Adeccoligaens peneste anlegg? Laughing

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 10 nov 09, 00:48

PH-styrets største og desidert viktigste oppgave i vinter bør være å sørge for at vi får flytte over på motsatt side før neste sesong. Dette bør tas opp med FFK så fort som mulig slik at det blir klart før sesongkortene blir lagt ut for salg. Her bør det legges skikkelig press på klubben, og hvis vi ikke får flytte på oss bør det protesteres i form av stille-aksjoner neste sesong.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 10 nov 09, 09:06
Endret: 10 nov 09, 13:44
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av ajg

PH-styrets største og desidert viktigste oppgave i vinter bør være å sørge for at vi får flytte over på motsatt side før neste sesong. Dette bør tas opp med FFK så fort som mulig slik at det blir klart før sesongkortene blir lagt ut for salg. Her bør det legges skikkelig press på klubben, og hvis vi ikke får flytte på oss bør det protesteres i form av stille-aksjoner neste sesong.

veldigveldig enig i dette ! få oss over på andre siden, nå er det jo adeccosesong til og med så nå burde det ikke være noe problem, kommer jo ikke mange bortesupportere på stadion til neste år uanset

drit nå i hva Nordlie sier om at vi står nærme trenerbenken, hvis vi høres bedre på den andre kortsiden så er det vell ett fett, kom igjen jaran og plankehaugen ! dette har vi trua på !

Får også håpe på at kun de hardbarka supporterne står igjen nå, mens medgangsupportere, gale kjærringer, og fjortisjenter kommer seg vekk

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 nov 09, 16:41

Hovedproblemet er verken manglende vegg, hesteskoform eller motvind, selv om det selsvagt har litt å si det også.

Problemet er at folk ikke synger. Spesielt nedre halvdel av feltet, der er det jo knapt nok 1 av 30 som åpner kjeften en gang i blant. Mot Hammarby i 2007 sto vi der vi står nå, da tør jeg å påstå at vi hadde tidenes trykk på Fredrikstad stadion fra PH. Det lar seg lett gjøre å få trøkk på sangene om folk faktisk synger med på sangene, og da snakker jeg ikke om å mumle litt for seg selv! Det har vært elendig med engasjement på tribuna i hele år, borte som hjemme. Noe må gjøres, men hva?

Forøvrig litt feil tråd vi diskuterer i også..

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 nov 09, 17:27
Endret: 10 nov 09, 17:27
Endret av: Rey

Helt enig danan. Hovedproblemet er ikke den veggen som mangler. Hovedproblemet er at det ikke finnes noe engasjement lengre. Noe vi merker veldig tydelig på bortekampene. Vi var jævlig gode på bortebane også. Hvorfor er vi ikke det lengre? Vi kan ihvertfall ikke skylde på den manglende veggen eller elendig plassering på stadion.

Finn ut hvorfor vi suger sauemøkk på bortebane og rett på det, så kommer hjemmebane av seg selv.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 10 nov 09, 18:52

Opprinnelig postet av Rey

Helt enig danan. Hovedproblemet er ikke den veggen som mangler. Hovedproblemet er at det ikke finnes noe engasjement lengre. Noe vi merker veldig tydelig på bortekampene. Vi var jævlig gode på bortebane også. Hvorfor er vi ikke det lengre? Vi kan ihvertfall ikke skylde på den manglende veggen eller elendig plassering på stadion.

Finn ut hvorfor vi suger sauemøkk på bortebane og rett på det, så kommer hjemmebane av seg selv.

Riktig at det er engasjementet som det først og fremst er noe veldig galt med. Men hvorfor skal man finne seg i at bortesupporterne får bedre forhold enn hjemmesupporterne på vår hjemmebane? Dersom vi, i tillegg til å får frem gansjementet, flytter over på andre sida får vi medvind + mye bedre akkustikk, som igjen vil skape et bedre trøkk på stadion. Husk at Fredrikstad stadion er vår hjemmebane!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 nov 09, 18:57

Hvorfor vi skal finne oss i det? Fordi det ikke er der problemet ligger! Det blir bare masse mas om den forbanna veggen og ikke noe som skjer med det egentlige problemet. Det må fokuseres på det viktigste og det er ikke den veggen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 19:06

Opprinnelig postet av Rey

Hvorfor vi skal finne oss i det? Fordi det ikke er der problemet ligger! Det blir bare masse mas om den forbanna veggen og ikke noe som skjer med det egentlige problemet. Det må fokuseres på det viktigste og det er ikke den veggen.

Vi skal finne oss i det fordi folk er ræva på å synge? Det er sant at stemningen og innsatsen har dalt, men det er jo totalt irrelevant med tanke på plasseringa. Skal man ha dårligere forhold FORDI stemninga er ræva? Høres ut som Moldbo-logikk.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 nov 09, 19:09
Endret: 10 nov 09, 19:15
Endret av: Rey

Nei, men man skal konsentrere seg om problemet og ikke bruke den veggen som en lettvint løsning. Det er den ikke, selv om det virker som om den veggen er årsaken til alt som er galt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 19:18

Opprinnelig postet av Rey

Nei, men man skal konsentrere seg om problemet og ikke bruke den veggen som en lettvint løsning. Det er den ikke.

Den er nok en utrolig hjelp på veien. Mye av grunnen til at det var bedre stemning i 08 var jo selvfølgelig på grunn av medgangen FFK hadde. På samme måte hadde bedre tribuneforhold definitivt gjort noe med stemninga. Det er lettere å synge når stemninga er bedre. Og bortetribuna på Stadion er mye mulig Norges aller beste med tanke på akustikk, FB-tribuna tilsvarende dårlig. Sidebytte er en god hjelp, men det er jo selvfølgelig ikke alt man skal gjøre.  Det er mye som må gjøres, men sidebytte utelukker vel ikke all annet arbeid med å bedre stemninga? Undecided

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 nov 09, 20:13

Men det forklarer ikke dårlig stemning på bortebane. Og ja, det var dårlig stemning i fjor også.

Nei, jobbing med å få vegg på Plankehaugensiden eller bytte side er heller ikke det samme som at det ikke går ann å jobbe med andre ting, men den veggen er tydligvis det viktigste for en del av en eller annen uforklarlig grunn.

Ja, det er sikkert bedre lyd på andre siden, men det hjelper ikke når folk ikke synger likevel. Finn ut hvorfor folk ikke synger og gjør noe med det! Så fort det er løst så trenger vi ikke den veggen likevel. Da synger vi ut hvem det skal være.

Derfor syns jeg den veggen er helt feil fokus. Det blir ikke gjort noe med den likevel. Det har ikke klubben råd til. Spesielt ikke når de må kutte 50 millioner.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 10 nov 09, 20:39

Opprinnelig postet av Rey

Derfor syns jeg den veggen er helt feil fokus. Det blir ikke gjort noe med den likevel. Det har ikke klubben råd til. Spesielt ikke når de må kutte 50 millioner.

Det kan da umulig være så dyrt å flytte plankehaugen til den andre sida?

 


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 10 nov 09, 20:42

Jeg gidder hvertfall ikke stå i ph neste år, hvis ikke de får fikset bytte av side! Føler det blir nytteløst å stå å gape og skrike når bortesupporterne kan stå med halvparten så mange og halvparten så lav stemme, og likevel synge oss så jævelig ut.

Vi ble pessa på av fossefallet. Det sier vel sitt...

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 nov 09, 20:43

Å sette opp vegg var snakk om 100,000 tror jeg det var.

Å flytte Plankehaugen til andre siden fører til at de som eier tribunenavnet vil reforhandle den avtalen, og det kan bli dyrt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 nov 09, 20:45

Opprinnelig postet av Liraren

Vi ble pessa på av fossefallet. Det sier vel sitt...

Så du mener at den veggen var grunnen til at Fossefallet sang oss ut?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 10 nov 09, 21:39

når var det vi ble pessa på av fossefallet ????

på slutten av 2 omgang ja da var det definitivt mer liv i drittfallet men ikke fanden om dem sang bedre en oss i noen andre deler av kampen

---------------------------

jaddajadda



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24