Husk meg
Brukernavn
Passord

Tidenes "hissigste" lag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 10 nov 09, 14:30

Fant ikke noen tråd om dette, men lette ikke veldig heller. Så dere får arrestere meg dersom denne allerede eksisterer Tongue out

Tenkte å sette opp en førsteellever som kan skremme fanden på flatmark. Dette er mitt forslag til det "hissigste" laget i moderne fotball:

Peter Schmeichel

Vinnie Jones - Ronald Koeman - Marco Materazzi - Terry Butcher

Abgar BarsomCool - Gennaro Gattuso - Roy Keane - Rudi Völler

Gerd Müller - Ferenc Puskas

Kom gjerne med andre forslag, føler jeg har glemt mange her. Dessuten er vel ikke Butcher en typisk venstreback. Barsom fortjener imidlertid definitivt plassen sin etter årets sesong.

---------------------------

I must confess, I was born at a very early age.


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 10 nov 09, 14:59

Jeg ville ihvertfall satt Tony Schumacher inn i målet. Mannen ble faktisk kåret til den minst populære tysker i Frankrike for noen år siden. Adolf Hitler kom på 2.plass.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 nov 09, 15:14

Tony Schumacher støttes, den takklingen eller overfallet må vel være noe av det værste i fotballen noen sinne.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 15:34
Endret: 10 nov 09, 15:35
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av mysthical

Tony Schumacher støttes, den takklingen eller overfallet må vel være noe av det værste i fotballen noen sinne.

Det verste var jo at det ikke engang ble dømt frispark. Han brydde seg heller ikke om å sjekke hvordan det gikk med Battiston. Etterpå uttalte han noe sånt som 'om alt som feiler han er at han har mista tre tenner, skal jeg betale tannlege for ham'. Battiston havna i koma og var skada i et halvt år etter taklinga.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 10 nov 09, 15:38

Harald Anton Schumacher. (også kalt Toni)

Alle sammen har rett angående navnet til keepersvinet. Er ikke det fint da? Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 10 nov 09, 15:47

Opprinnelig postet av espeng

Fant ikke noen tråd om dette, men lette ikke veldig heller. Så dere får arrestere meg dersom denne allerede eksisterer Tongue out

Tenkte å sette opp en førsteellever som kan skremme fanden på flatmark. Dette er mitt forslag til det "hissigste" laget i moderne fotball:

Peter Schmeichel

Vinnie Jones - Ronald Koeman - Marco Materazzi - Terry Butcher

Abgar BarsomCool - Gennaro Gattuso - Roy Keane - Rudi Völler

Gerd Müller - Ferenc Puskas

Kom gjerne med andre forslag, føler jeg har glemt mange her. Dessuten er vel ikke Butcher en typisk venstreback. Barsom fortjener imidlertid definitivt plassen sin etter årets sesong.

Materazzi er da en sindig fyr? Zinedine Zidane er vel nærmere en plass på dette laget etter flere hissige angrep på motspillere i frustrasjon?

For ikke å snakke om -70 talls helter som Archie Gemmil og "min egen" Billy Bremner. Spillere fra mitt kjære Leeds var faktisk involvert i flere episoder. Norman Hunter hadde en lengre nevekamp med nettopp Archie Gemmil under en kamp mot Derby, Og Gordon McQueen slo ned en Barcelona spillere med en velplassert høyre hook under semifinalen i serievinner cupen i -75. Dette var gutter som ikke lot seg pille på nesen, og som aldri forsøkte å filme til seg straffespark. savner litt av den gamle kulturen fra engelsk fotball på -70 tallet. Det ble sett på som et feminint trekk hos en spiss å ha fortenner, og hvis man atpåtil driblet da var man garantert homo(ikke at det er noe galt selvfølgelig).

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 16:04
Endret: 10 nov 09, 16:06
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Materazzi er da en sindig fyr? Zinedine Zidane er vel nærmere en plass på dette laget etter flere hissige angrep på motspillere i frustrasjon?

Haha, snakk om å tråkke i salaten. Matrix som Materazzi er kjent som i Italia er vel en av de aller mest forhatte spillerne i støvellandet. De eneste som liker han er Inter-supportere.

 

Ta en titt på det her klippet på Youtube: Materazzi - monster:

http://www.youtube.com/watch?v=VMqSysgrhzU&feature=fvw 

Skulle likt å sett noe lignende på Zidane gett...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 nov 09, 10:24

Hvorfor er ikke Patric Vieira med på laget? Spilleren som minimum får gult kort i hver kamp?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 nov 09, 10:30

Hva med de tidligere Liverpoolfavorittene Julian Dics, Neil Ruddock og Greahame Souness.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 nov 09, 13:47

Kan godt ta med Edmundo og Romario som spisser på dette laget. Ingen av de er kjent for sine diplomatiske egenskaper. Må ikke glemme vår egen Mats Rotting, det var vel en Runar-spiller som fikk et glasweger-kyss av han en gang i tiden.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 18 des 09, 17:58

Et slikt lag blir pinglete uten Duncan Ferguson på topp og graeme souness bak.. Spør du folk på balløya tror jeg de fleste velger Graeme

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 18 des 09, 18:17

Synes Lee Bowyer også fortjener å bli nevnt. Både på og av banen. Tilskuere, motstandere og lagkamerater, ingen er trygge!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 des 09, 18:29

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Materazzi er da en sindig fyr? Zinedine Zidane er vel nærmere en plass på dette laget etter flere hissige angrep på motspillere i frustrasjon?

Haha, snakk om å tråkke i salaten. Matrix som Materazzi er kjent som i Italia er vel en av de aller mest forhatte spillerne i støvellandet. De eneste som liker han er Inter-supportere.

 

Ta en titt på det her klippet på Youtube: Materazzi - monster:

http://www.youtube.com/watch?v=VMqSysgrhzU&feature=fvw 

Skulle likt å sett noe lignende på Zidane gett...

Vel tøff kanskje, men ikke hissig? Er det eksempler på at han har mistet hodet, som Zidane gjorde rett som det var?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 des 09, 00:58

Bellamy på benken


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 des 09, 14:22

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vel tøff kanskje, men ikke hissig? Er det eksempler på at han har mistet hodet, som Zidane gjorde rett som det var?

Hvis du ikke ser at han går inn for å skade motspillere skjønner jeg lite. Kunne du utdype "rett som det var"?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 22 des 09, 14:50

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vel tøff kanskje, men ikke hissig? Er det eksempler på at han har mistet hodet, som Zidane gjorde rett som det var?

Hvis du ikke ser at han går inn for å skade motspillere skjønner jeg lite. Kunne du utdype "rett som det var"?

Materazzi er vel ikke utpreget hissig? Han er vel ikke en spiller som mister hodet? Her var det ikke snakk om tidenes styggeste lag, men det hissigste. Ser du poenget mitt?

Zidane mistet hodet ved flere anledninger enn VM finalen, og har flere røde kort på samvittigheten av den grunn.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 des 09, 15:22

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Materazzi er vel ikke utpreget hissig? Han er vel ikke en spiller som mister hodet? Her var det ikke snakk om tidenes styggeste lag, men det hissigste. Ser du poenget mitt?

Zidane mistet hodet ved flere anledninger enn VM finalen, og har flere røde kort på samvittigheten av den grunn.

Mye mulig du kan se på det sånn, men å planlegge "hevn" og gå inn for å skade motspillere vil jeg også si er hissig. Materazzi har gjort det til en karriere å holde på som Dokken gjorde én gang når han mistet hodet.

Røde kort er automatisk å være hissig? Jeg vil gjerne ha eksempler.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 22 des 09, 15:35

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Røde kort er automatisk å være hissig? Jeg vil gjerne ha eksempler.

Da han nikker Materazzi f eks?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 des 09, 15:58

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Da han nikker Materazzi f eks?

Jeg trur kanskje det er flere eksempler som etterspørres. Wink

---------------------------

Hater hat!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 des 09, 18:07

Joey Barton? :)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3