Husk meg
Brukernavn
Passord

Piiroja: Fyll og slåssing ødela samholdet

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 16:19

De verste synderne skulle ha vært Patrik, Kasey og Gardar, og siden Gardars kontrakt utløper så er vi kvitt alle. Problemet er vel at det aldri ble tatt grep, og foran neste sesong må man jobbe med å gjøre klart for at dette ikke aksepteres.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 10 nov 09, 16:24

Jeg har sett GJ, KW, PG på byen en Fredags kveld da de skulle spille kamp Søndag, overstadig berusede og aggresive. Gardar og Kasey måtte kastes ut av dørvaktene pga dårlig oppførsel - slang med leppa til gjester og ansatte, kastet isbiter og var generelt aggresive. Ikke veldig voksent..

Gerrbrand var helt rolig, mens Ardian Gashi dro tidlig før alt kaoset startet, edru som han var, for han skjønte vel hvor det bar..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 nov 09, 16:26

Grönhagen svarer på hans versjon av La Manga/Portugal i  VG

Det kommer også frem at han anbefalte klubben å finne en ny trener, da han ble sykemeldt for andre gang.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 nov 09, 19:18

Og nå angrer Raio i nettavisen, og sier at han nok overdrev det hele

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 19:43

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Og nå angrer Raio i nettavisen, og sier at han nok overdrev det hele

Og er ikke lenger klar på at han forsvinner:

- Det er ikke endelig bestemt at jeg ikke vil spille for Fredrikstad. Jeg har fortsatt tre år igjen av kontrakten, og det kommer an på hvilke andre klubber som eventuelt er interessert om jeg velger å benytte meg av klausulen, forteller han til Nettavisen.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 10 nov 09, 19:59
Endret: 10 nov 09, 19:59
Endret av: Martin_

Opprinnelig postet av Holters
Holters innlegg...

Ikke at denne tråden skal bli et fristed for alt mulig ymse rykter en har hørt opp gjennom nå, siden en først har tatt bladet fra munnen, - men under BRHs glanstid (ikke for å ta opp BRH, det er forsåvidt irrelevant) har BRHs medlemmer inkludert meg selv, ved flere anledninger møtt enkelte av FFKs spillere på byen i varierende forfatning flere fredag- og lørdagskvelder i Fredrikstad iløpet av denne sesongen. Jeg ønsker dog ikke å gå ut med navn, - de det gjelder fikk rimelig klar beskjed om at dette ikke var akseptabelt. Som svar på tiltale kom all slags unnskyldninger om benkevarming, at laguttaket allerede var gjennomført, søvnproblemer, sen oppmøteplikt og jeg vet ikke hva slags tull jeg har fått høre personlig og gjennom andre. 

At Jonas ble utestengt fra spill på grunn av en fyllesak som flere andre oppover i systemet tilnærmet regelmessig i enkelttilfeller har begått er rett og slett håpløst. 

---------------------------

Nord


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 nov 09, 20:02

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Og nå angrer Raio i nettavisen, og sier at han nok overdrev det hele

Det var mere den Raio vi kjenner det ja...

---------------------------

Heia FFK


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 09, 20:30

Så det var altså kun én episode av "øl og vold" ... vel, det ble dårlig håndtert av ledelsen.

Det mest interessante i Nettavisens artikkel er at Raio åpner for å bli. Vi bør alle sende Raio julekort hvor vi klart og tydelig ber ham om å bli i klubben og bidra til en snarlig retur til Tippeligaen.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 12 nov 09, 08:57

Opprinnelig postet av Topscorer

Det var ledere og trenere med til Portugal og La Manga. Hvis de deltok i fyllekulene og så på slossingen uten å komme med tiltak og ikke gi konsekvenser for deltakerne bør de ikke få fornyet tillit. Hvor var Grønnis, Aune, Jensen osv når dette skjedde?

Jeg har fulgt FFK på deres treningsleirer gjennom noen år. Tidligere har jeg nevnt diverse episoder i troppen, både fra La Manga og andre steder ( se tidligere innlegg ). Som jeg har opplevd det er det en ukultur blandt enkelte spillere og ledere under disse opphold. Det startet vel på LM med Toth som virkelig sa fra at en sslik oppførsel egnet ikke proffe utøvere av idrett. Toth forsvant og ukulturen forsatte. Grønhagen ble syk, Gerbrant ble syk.......Det har bare ballet på etterhvert. Nå ser vi resultatet ! Ingen hensikt å trekke fram flere episoder, men nå må det gjøres tøffe  avklaringer i klubben. Vi står i fare for å bli en flopp i norsk fotball hvor de siste hendelser vil bli husket i det ganske land. Ser bare her opp hvor jeg holder til hvordan de følger med rundt FFK med daglige spørsmål rundt det som skjer. De er like sjokkerte som de største patrioter rundt klubben. Hva som bør og må skje skal jeg ikke ha noen formening om her inne,men jeg er en tilhenger av Pål Andre som det bør finnes en plass til innad i klubben. Henriksen har ikke sin største fan i meg, så det er sagt, ei heller Tom N.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 nov 09, 16:13

Aalesund interessert, Piiroja ikke avvisende.

Jeg unner han en tur ut i det store utland før han legger om, men om han ikler seg veivesenets drakt, da blir det noe ganske annet... Måtte han aldri spille for en annen klubb i Tippeligaen. Mr. Bolleklipp, hører du?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 08:08

Ålesund skal jo spille Europa Cup, så døm er nok ikke helt uaktuelle for Raio nei. Skjønner godt om han velger døm faktisk.

Døm kan jo lokke med:

-Europa Cup

-God trener

- Gode fiskemuligheter


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 13 nov 09, 09:22

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ålesund skal jo spille Europa Cup, så døm er nok ikke helt uaktuelle for Raio nei. Skjønner godt om han velger døm faktisk.

Døm kan jo lokke med:

-Europa Cup

-God trener

- Gode fiskemuligheter

Hehe.. Sign on fee blir en slukboks og ny stang? Men hvis han først skal gå til en annen tippeligaklubb (gud forby!), så finnes det langt verre alternativ enn Ålesund. Å se Piiroja i Brann-drakt tror jeg ville blitt for mye.


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 13 nov 09, 09:23

de kan også friste med:

En by bak laget, full stadion, herlig stevning i byen.

og at alle drar i riktig retning...

Nesten som ffk for en god stund siden..

Personlig har jeg lite eller ingen ting tilovers for møre, men ålesund. Ja de liker jeg!

---------------------------

hmm....


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 13 nov 09, 09:42

Opprinnelig postet av Rune

Personlig har jeg lite eller ingen ting tilovers for møre, men ålesund. Ja de liker jeg!

Samme her og ja de minner om FFK for 2-3 år siden.  Byen Ålesund er i tillegg veldig vakker og flott, særlig mht arkitektur.

Er vi i Fredrikstad evig dømt til at det skal storme rundt klubben vår?  For mange som mener for mye for fort, undertegnede inkludert?  Det var kanskje roligere i 2 divisjon.   Rusle bort på stadion, ha med seg kaffekanne og sitte rolig på en benk,  se på og høre på utskjellinga av egne spillere. Så begynte det å gå bra, kanskje bedre enn vi takler her. Vi skulle ut i europa, før vi i det hele tatt skulle bli stabile i toppen. Eggen?  Nei han trenger vi ikke lengre.  Ut og inn med folk hele tiden, kontinuitet, nei det trenger vi ikke - da blir folk bare høye på pæra - tror dem er noe.  Og det skal de jo ikke, selv om de er noe slik alle er.  100 busser - se på oss !

Jeg tror den store patriotismen noen ganger er vår største fiende.  Gangsynet forsvinner helt.  Fredrikstad er som Bergen på godt og vondt!  Det passer utrolig dårlig inn på bildet av den trauste østfolling.

Slik ståa er nå minner det fryktingytende mye på tiden rundt og etter 84.  Det var masse bråk rundt styringa av klubben da også og det gikk rett ned.

Mens i Trondheim, der gjenskaper de suksess år etter år......

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 nov 09, 11:42

Hva skjer med FFKs "talentspeiding" i Estland hvis Piiroja forsvinner? Cool


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 nov 09, 13:45

Opprinnelig postet av thorsen

Hehe.. Sign on fee blir en slukboks og ny stang?

Herlig Laughing


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 09, 17:08

Både Vålerenga og en Sveitisk klubb har lagt inn bud på Raio, blir spennende å se hvor han ender.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 nov 09, 17:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Både Vålerenga og en Sveitisk klubb har lagt inn bud på Raio, blir spennende å se hvor han ender.

De har vel ikke lagt inn noe bud på han så lenge han har planer om å kjøpe seg ut av kontrakten med FFK?


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 19 nov 09, 17:22

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Patrioten

Både Vålerenga og en Sveitisk klubb har lagt inn bud på Raio, blir spennende å se hvor han ender.

De har vel ikke lagt inn noe bud på han så lenge han har planer om å kjøpe seg ut av kontrakten med FFK?



Da skulle man heller tro at man ved 5 mill, betalte Raios kostnad på ca 1,5 for å kjøpe seg ut og deretter tilby 3,5 millioner i sign on fee.

Merkelig! Men bra for FFK!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 09, 17:34
Endret: 19 nov 09, 17:35
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Patrioten

Både Vålerenga og en Sveitisk klubb har lagt inn bud på Raio, blir spennende å se hvor han ender.

De har vel ikke lagt inn noe bud på han så lenge han har planer om å kjøpe seg ut av kontrakten med FFK?

Ikke bud, men Raio har fått tilbud fra Vålerenga, sorry. Men, tilbudet fra Sveits var enda bedre.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3