Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 51 av 55 51

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 mar 10, 19:16

FFK har vært en av vinnerne i overgangsmarkedet.

Joachim Thomassen, Fernando Wallace Pereira og Lasse Staw m.fl. er ikke solgt.

Og takk for det.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 26 mar 10, 19:28

Opprinnelig postet av Willy René

FFK har vært en av vinnerne i overgangsmarkedet.

Joachim Thomassen, Fernando Wallace Pereira og Lasse Staw m.fl. er ikke solgt.

Og takk for det.

Fortsatt noen få dager igjen. Men som du skriver, hvis ingen blir solgt så er det toppers !!!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 mar 10, 01:57

Selge flere nå går ikke uansett, måtte vi så måtte vi selvsagt, men skal ikke slite oss gjennom Adeccoen heller.

Snart sesongstart. Fytti hælvete guttær.

---------------------------

2010: The new era begins.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 mar 10, 13:47

Jeg gleder meg veldig. Hvis troppen ungår altfor mange skader og karantener,blir det opprykkLaughing

Mitt tips til kampen mot Alta.er stooorseier......7-0. Andersson kommer til å briljere,sammen med Borges. Synd jeg bor langt unna,men skal ha med meg Løv-Ham kampen i Bergen.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 mar 10, 15:34

Jeg oppfordrer folk til ikke å skru forventningene skyhøyt i været. Det er bedre for alle at vi kan bli begeistret for seier seier enn at vi skal bli forbannet fordi de ikke vant mer en 2-1

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 mar 10, 17:01

Opprinnelig postet av Topscorer

Jeg oppfordrer folk til ikke å skru forventningene skyhøyt i været. Det er bedre for alle at vi kan bli begeistret for seier seier enn at vi skal bli forbannet fordi de ikke vant mer en 2-1

 

Klart vi skal la oss begeistre av en 2-1 seier....synes vi faktisk skal være såpass generøse at vi  også skal godta et tap,(hvis alle gutta har gjort så godt de kan),men...det må alltid være lov å være en "gal"-optemistLaughingLaughing.

 

Forventninger: jeg mener at selvfølgelig er det skyhøye forventninger til FFK...hele Norge regner de som opprykks favoritter. Men så lenge alle blør for drakta,og gjør en INNSATS,kan ikke mer forlanges.

 

Gleder meg sykt til 5 aprilLaughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 mar 10, 12:38

Personlig synes jeg tap ikke er akseptabelt. Greit nok så kan det hende at gutta jobbet 100% og vel så det, men i de fleste tilfellene så er det _alltid_ noe å ta tak i når man taper. Laget skal finslipes, derfor viktig å ta tak i feilene.

---------------------------

2010: The new era begins.


plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 29 mar 10, 15:07

Viking jakter en anvendelig midtbanespiller. Regner med at Celso er et navn de har på blokka. Håper FFK administrasjonen har tatt påskeferie.

Virker som Celso kan bli leid ut. Veldig trist,men riktig og bra for Celso.

 

---------------------------

plænken


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 10, 15:10

du er alt for pestemist.. vi kan ikke miste spillere.... nei Celso blir

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 mar 10, 15:10
Endret: 29 mar 10, 15:11
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av plænken

Viking jakter en anvendelig midtbanespiller. Regner med at Celso er et navn de har på blokka. Håper FFK administrasjonen har tatt påskeferie.

Virker som Celso kan bli leid ut. Veldig trist,men riktig og bra for Celso.

 

Hvem i all verden skal fylle opp da? Vi har jo nesten ikke spillere. Greit vi har dårlig råd og ikke har penger, men seriøs altså. Kvitter vi oss med alle gode, så skal vi kjempe for å rykke opp. For lang tid i Adecco-en, og vi vil ikke bare bli nødt til å låne ut våre juveler, men selge de.

Enser en litt mørk sti her ass.

Jeg tror og håper alle vi har nå, blir.

---------------------------

2010: The new era begins.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mar 10, 15:28

Opprinnelig postet av plænken

Viking jakter en anvendelig midtbanespiller. Regner med at Celso er et navn de har på blokka. Håper FFK administrasjonen har tatt påskeferie.

Virker som Celso kan bli leid ut. Veldig trist,men riktig og bra for Celso.

Tenkte det samme selv. Har også vært en diskusjon på twitter hvor noen mener det ville vært en genistrek av Viking- noe det jo ville vært. For meg virker Celso perfekt for Viking sånn som ståa er der nå.

Har imidlertid forstått det sånn som at FFK ikke har hørt noe fra Stavanger ennå.

FFK har vel egentlig ikke råd til å la ham gå, tilogmed ikke på utlån. Vi har Ramberg og Thomassen på midten, og sistnevnte sliter mye med skader. Elvestad er jo ute lenge.

Men det er klart, Celso er altfor god for Adeccoligaen. Kommer det en forespørsel om lån fra en annen klubb, og han selv ønsker det, ville det vært dårlig gjort av FFK å ikke la ham gå.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 mar 10, 15:42

Klubben må tenke på seg selv, minimum må jo være å fylle opp kamptroppen, savnet av en spiller, spesielt som Celso ville vært enormt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 mar 10, 15:52

Tviler på at vi selger celso nå.Kanskje til sommeren men ikke nå.

Celso var sjefen på banen igår.Han styrer hele midtbanen og vi er avhengig av han.Han styrer egentlig hele fredrikstad laget og det var veldig artig å se.

Nei celso frykter jeg ikke at vi mister nå.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 mar 10, 15:58

Opprinnelig postet av Jens G Best

 

"- Hvis vi skal ha inn noen på lån, er det en som vi vet hvem er og som relativt kjapt kan gå inn i rollene vi har på midtbanen. Da sier det seg selv av utvalget er noe begrenset, sier Vikings sportsdirektør Egil Østenstad.

- Det må være en som kan gjøre en jobb på kort sikt, og vi leter etter spillere som vi kjenner fra eliteserien, sier Østenstad, men presiserer at vedkommende ikke nødvendigvis spiller i eliteserien på det nåværende tidspunktet."

 

Huff.. det passer i overkant godt på Borges... Håper inderlig at klubben kan overtale ham til å bli, nå.

Etter å ha kikket litt rundt så passer dette for Gislason også. Håper inderlig at det er han. Håper virkelig Celso blir. Men hvis det blir en overgang så skjønner jeg Celso meget godt.

---------------------------

Fredd


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 mar 10, 16:05

FFK trenger fortsatt noen stjerne i laget. Og Borges er kanskje vår største stjerne nå. Borges er vel ingen typisk indreløper heller. Han har vel for liten motor til det. Er mer en strateg/playmaker. Som indreløper ser jeg for meg en spiller som Thomassen.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 mar 10, 16:13

Strømstad er visst også et alternativ.

---------------------------

Fredd


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mar 10, 16:57

Mener at det kan være Kasey, var ikke han aktuell for de tidligere også?


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 29 mar 10, 19:05

I følge nettavisen så er det Lars Iver Strand og Stefan Gislason som er aktuelle for Viking.  Vet ikke hvordan jeg legger ut link, men her er adressen her:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2871744.ece

Så da får vi kanskje beholde Borges en stund til.. :)

 

 

---------------------------

ballen er rund......


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 mar 10, 19:45

Borges må beholdes, vi har jo ingen å erstatte han med. Blir bare latterlig å leie han ut. En god spiller borte, så forsvinner flere. Kan ikke begynne å vandre ned den stien der.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 51 av 55 51

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24