Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 46 av 55 46

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 18 mar 10, 08:25

Spillere som FFK absolutt burde spurt for lenge siden er Pål André Czwartek og Bjørnar Johannessen. I tillegg burde man signert Mulac fra Trosvik. Hvis de også kunne signert Krcic (?) hadde det sett bedre ut. Da hadde FFK hatt en stall på 21 spillere (19+2).

Det er et minimum av spillere synes jeg.

Og igjen, jeg tror det var dumt å kvitte seg med Slydal. Han kunne faktisk fått mulighet til å få med seg noen kamper i årets Adeccoliga. Skal FFK spille 4-4-2 må man ha flere spisser.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 18 mar 10, 10:48

Stabæk på brassejakt

Håper virkelig vi kan nyte godt av han i hvert fall ut denne sessongen....Undecided

---------------------------

We'll be back!!


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 18 mar 10, 10:51

Hva med Rocky Lekaj? Har blitt fri agent fra Sheffield W... Utlånt til Sandefjord i fjor....


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 mar 10, 12:56

Om FFK selger wallace så blir jeg egentlig ikke overaska.Ingenting overasker meg mer når det gjelder FFK.

Men om det skjer så kan en lure hva som skjer.Vi trenger fler spillere.ikke mindre!!!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 mar 10, 14:57

Lekaj burde i det minste vurderes. Kan ikke kreve mye i lønn, og er fri agent...Ving som kan bekle begge kantene. gud vet vi trenger mer bredde i FFK....

Hvis Wallace går i tillegg kan vi snart si hadebra til opprykket...Per dags dato er FFK kun en utfordrer hvis vi unngår mye skader (noe vi ytterst sjeldent gjør.........)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 mar 10, 15:05

Opprinnelig postet av Modric

Hva med Rocky Lekaj? Har blitt fri agent fra Sheffield W... Utlånt til Sandefjord i fjor....

Vrakgods fra Championship? Folk overvurderer engelsk fotball noe så sinnsvakt. Rocky fikk et eller to dårlige innhopp for Sandefjord, og holdt seg ellers i 3. divisjon med andrelaget til SF. Han ble jo "bare" hentet fordi han holdt til i engelsk ligasystem.

---------------------------

BRH


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mar 10, 15:25

Men man har jo uansett den velkjente, han passet kanskje ikke inn der? Det er jo nok av de eksemplene egentlig. Har han vært god nok for Championship, så er man ihvertfall god nok for Norsk 1 divisjon! Dette uansett hvordan man velger å se på britisk seriefotball!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 mar 10, 15:34
Endret: 18 mar 10, 15:35
Endret av: Supreme NTM

Nei, han har jo ikke vært god nok for CC heller... Han er løst fra kontrakten uten å ha fått mer enn et par kamper der heller.

---------------------------

BRH


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 mar 10, 15:43

Så kan man se på knarvik, han ver heller ikke god nok for reservelaget til Leeds men han gjør det da ok nå.

Han rocky er ung og kan ha en fremtid. FFK trenger mer bredde og noe vi kan bygge videre på i fremtiden så ja synes han bør vurderes. Ikke sikkert han går rett inn i laget men vi trenger også noen bak de beste er jo der vi mangler folk i dag og tror da han er et godt alternativ. Er jo en grunn til at folk mener han er et tallent da.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mar 10, 15:45

Talenter har vi nok av.

Ække vits å kaste bort penger på Rocky


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mar 10, 15:56

Wallace til Russland?

FFK som ikke skulle selge flere spillere, men skal Wallace forsvinne så er det bedre at han går ut av landet en i norge

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 mar 10, 18:28
Endret: 18 mar 10, 18:29
Endret av: hasse33

Sly til Kvik Halden....tror det er greit jeg. Mulig gutten trenger matching på det nivået og det er vel mulig å hente han tilbake hvis han viser seg å være den kanon spilleren som noen her mener han erCool 

Wallace vil jeg ikke at skal dra til Russland..........


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 mar 10, 14:57

lenge siden noen har sagt noe om Pål Andre Cwartek nå... hva er sjansen for at han dukker opp i FFK drakta igjen utover våren?

Tipper Mr. FFK har holdt seg i form og kan steppe inn med comeback utover vårsesongen..

 

Ellers er det vel å tro på julenissen å håpe på flere spillere inn...(??)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of ADECCO!

*14.05.08 - Bethina* :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 mar 10, 15:27

Czwartek har vel bekreftet at han ikke er interessert i å ta fotballkarrieren noe lengre.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 mar 10, 15:31

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

 

Ellers er det vel å tro på julenissen å håpe på flere spillere inn...(??)

Neida. kommer nok noen, men ikke forvent toppspillere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 mar 10, 15:46

hva? Kommer ikke Karim Benzema? Surprised

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 mar 10, 15:52

Hvis det kommer noen så er det nok for å forsterke stallen, og ikke første elveren.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 mar 10, 16:06
Endret: 19 mar 10, 16:41
Endret av: thorsen

Opprinnelig postet av Husgutt

hva? Kommer ikke Karim Benzema? Surprised

Jeg så Benzema rusle over gangbrua istad............................... ryktene sier at TFA har dratt i noen tråder og Pellegrini lot han gå gratis. 

Edit: Jeg rakk å knipse et kjapt bilde også:


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 mar 10, 16:49

Money mouthhehehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 mar 10, 17:51
Endret: 19 mar 10, 17:51
Endret av: Patrioten

 er nå i overkant av 2500 pins ute hos befolkningen, har du sikret deg en? FFK spiller idag mot Lyn i Østfoldhallen klokken 18.00. Det vil være selgere tilstede i Østfoldhallen, slik at du kan bidra med 100 kroner. Pengene brukes til å sikre "Folkets spiller" til klubben. Jokke har noe spennende pågang, men vi trenger å selge flere pins for å få dette i boks innen tiden.

Til slutt vil jeg mine om at det er 17 dager igjen til vi skal vise fotballnorge hva som er fotballbyen i landet. Jeg oppfordrer alle som skal på stadion om å be med seg familiemedlemmer, kjæresten, venner og/eller andre til denne kampen. Tar jeg ikke feil så er det mulig å sette publikumsrekord på Fredrikstad Stadion. Det er lov for en FFK patriot å drømme - Jeg er med!

Tatt fra Anrnie på FB.



Flat Trådet Nøstet
Side 46 av 55 46

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3