Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 45 av 55 45

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 09:27

Opprinnelig postet av thorsen

Trodde disse var rimelig like og greie for hverandre og forstå jeg. Borges snakker iallefall spansk og Wallace portugisik og de kommuniserer iallefall veldig bra. Se f.eks. på f-b videoen fra hotellet på la manga.

Spansk/portugisisk mente jeg iallefall. Slik at vi ikke henter en knallgod spiller som bare snakker swahili og gebrokkent fransk, men en som kan kommunisere med andre og trives fra dag en.

Ja, men som jeg sa det fungerer fint, men man tar hverandre ikke med engang. Når jeg var på studietur med fotballinja til Brasil, så sa vår oversetter at spansk og portugisisk kan bli litt som norsk og en litt bred dansk. Litt tilpassing derimot, så kommuniserer man jo :-)

Verden er et nydelig sted!

---------------------------

2010: The new era begins.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 mar 10, 14:55

Blir 2-3 spennende uker framover om det kommer 1-2 nye spillere.Hvis det kommer ny spiller så hører vi det vell i løpet av 2uker skulle man tro men ser mørkt ut med tanke på om ffk har råd til å hente noe nytt.Men vi lever i håpetSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 14:58

Opprinnelig postet av kjell-H

Blir 2-3 spennende uker framover om det kommer 1-2 nye spillere.Hvis det kommer ny spiller så hører vi det vell i løpet av 2uker skulle man tro men ser mørkt ut med tanke på om ffk har råd til å hente noe nytt.Men vi lever i håpetSmile

Økonomien spiller sinnsykt stor rolle, den er der uansett hva vi titter på, men stallen er jo så tynn at jeg føler det er nesten sånn at vi må ha et eller annet inn. Ikke hva som helst, missforstå meg ikke, men litt sånn at vi må få økonomien på plass for iallefall en eller annen spiller.

---------------------------

2010: The new era begins.


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 mar 10, 15:52

Uttalen i spansk finnes ikke like som det skrives :)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 15:55

Opprinnelig postet av guillermo

Uttalen i spansk finnes ikke like som det skrives :)

Tenkte i forhold til portugisisk. Vet jo at to ll/LL-er uttales J osv.

Jeg kan ikke noen av språkene, men hører forskjell på de. Artig at de er like allikevel på en måte.

---------------------------

2010: The new era begins.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 mar 10, 12:46

I følge FB skal Dino så godt som være enig med Dino og Trosvik og at kontrakten skrives under i løpet av neste uke.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 mar 10, 13:45

Dino kan vel ikke koste så mye?


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 16 mar 10, 22:23

Da var Slydahl klar for Kvik Halden han og, synd at klubben slipper en som har større potensial enn Steffen IversenWink

 

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 mar 10, 23:16

Opprinnelig postet av Pilt

Da var Slydahl klar for Kvik Halden han og, synd at klubben slipper en som har større potensial enn Steffen IversenWink

 

 

Er´n god eller bare kødder du?Wink Hvis han er god så kan han vel være tilbake i FFK etter et par år, kanskje det er for tidlig for ham?

Og vi må vel belage oss på at vi ikke får noen flere spillere inn nå? Vi må vel være glad vi har beholdt en ganske god ellever.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mar 10, 23:23

Han kødder.

Det var en bruker her inn som brukte litt store ord da han beskrev Slydal tidligere i vinter.

Mulig Slydal kan bli god, men større potensiale enn Ivers har han nok ikke.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 mar 10, 09:18

Opprinnelig postet av ffkmufc

Han kødder.

Det var en bruker her inn som brukte litt store ord da han beskrev Slydal tidligere i vinter.

Mulig Slydal kan bli god, men større potensiale enn Ivers har han nok ikke.

Jeg står fortsatt for at Slydal har et større potensial enn hva Ivers hadde. Det er selvfølgelig min personlige mening, og dere skal få lov til å mene det helt motsatte. I mine øyne er Sly perfekt for moderne fotball.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 mar 10, 09:24

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 17 mar 10, 10:10

Opprinnelig postet av Lunddesign

Jeg står fortsatt for at Slydal har et større potensial enn hva Ivers hadde. Det er selvfølgelig min personlige mening, og dere skal få lov til å mene det helt motsatte. I mine øyne er Sly perfekt for moderne fotball.

som 20-åring hadde iversen 50 kamper for rbk og skrev under for tottenham. slydal har ingen kamper for ffk og skriver under for kvik/halden. det er godt at du lar andre mene det helt motsatte.

---------------------------

med ffk til champions league!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 mar 10, 19:22

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 17 mar 10, 19:56

Opprinnelig postet av Plankekæll

Rocky Lekaj fristilt av Sheffield Wednesday.

Er dette interessant?

Har han bevist noe da? Etter hva jeg kan lese floppet han Sheffield og Sandefjord. Han er derimot ung da, og tidenes yngste norske spiller i den engelske ligaen, så han må jo ha imponert noen.

---------------------------

2010: The new era begins.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 mar 10, 20:14

Glem det, det kommer ingen nye spillere til FFK før overgangsvinduet stenger nårs mars utløper.

Men stallen burde nok ha blitt styrket, men kanskje noen fra fjorårets juniorlag slår til ?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 mar 10, 20:24
Endret: 17 mar 10, 20:41
Endret av: Plankekæll

Jeg synes det er litt rart å gå inn i sesongen med 17 spillere (15+2) bare. Hvis Dino Mulac og Zlatko Kricic signerer så har vi 17+2 spillere.

Vi har tre spisser (Tegan, Valencia og Andersson), og kun Tegan er ren spiss. Jeg synes FFK skulle tatt sjansen på Slydal på en 1-års kontrakt.

Hvis det ikke skjer noe før sesongstart bør FFK tegne kontrakt med et par juniorspillere til. Vi har jo ikke nok spillere til en kamptropp i Adeccoen engang!

Over til Lekaj; jeg har ingen kjennskap til denne spilleren i det hele tatt. Jeg vet bare at han dro over til Sheffield veldig ung og at han ble lånt ut til Sandefjord i fjor høst. Jeg aner ikke hvilket nivå han ligger på.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 17 mar 10, 20:36

Det kommer nok 1-2 spillere....men hvilke, er en helt annen sak !

---------------------------

You`ll never walk alone...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 mar 10, 21:19

Leste på f-b nå at det var HELE 11 spillere på trening igår.

Nei detta blir for dumt.vi trenger helst 2-3 spillere til.Synd at vi ikke har råd til å hente noe særlig mer spillere

Men vi kan ikke bare ta og ta ifra junior stallen el.Husk at de gutta som er der er svært unge som trenger litt mer tid.

Åssen skal vi klare å stille et fredrikstad2 i 3 divisjon? hva gjør vi hvis vi bang får 2-4 skadet på a-laget??

FFK sliter hvert år med mange skader!

Jeg mener at en stall bør være på minst 20 spillere.Men det er min mening.

Og ja jeg vet at vi ikke har penger til å hente spillere!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 10, 21:29

Seriøst, med en stall som er så tynn som nå, så bør FFK hente inn potetspillere. Anvendelige spillere som kan prestere på flere plasser, slik Bjørkøy kunne, og Amin Askar kan. Det vil kanskje være den smarteste investeringen FFK kan gjøre i nuet.

(En spiss som scorer mål hadde selvsagt heller ikke vært å forakte...)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 45 av 55 45

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24