Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 55 4

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 09 nov 09, 19:59

Opprinnelig postet av Welhaven

Da får de heller kvitte seg med disse spillerne, så satser vi på det unge. Vålerenga er det vel som har en imponerende ung stall? Da har man godt grunnlag for videre fremdrift.

VIF får vel alle sine unge spillere billig fra Skeid? Fredrikstad mangler gode småklubber som utvikler spillere som FFK kan kjøpe billig. Tarik er vel den eneste som kommer fra en annen Fredrikstadklubb...?
Men FFK må la de unge spillerne få spille så de får utviklet seg.

Barsom er den eneste spilleren jeg vil ha vekk fra FFK og vekk fra Fredrikstad. Orker ikke å se den mannen med FFK logoen på brystet!

---------------------------

Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 nov 09, 20:37

Opprinnelig postet av RuneT

Tarik er vel den eneste som kommer fra en annen Fredrikstadklubb...?

Neida, både Tarik og Agim er fra Trosvik. Lasse har vel også spilt der i tillegg til noen andre lokale klubber. Michael Trulsen er fra Torp.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 nov 09, 23:00

Opprinnelig postet av plænken

Opprinnelig postet av Lex

Husk at vi må rett opp i tippeligaen, da må vi ikke bare satse ungt.

Det du skriver nå er den største misforståelsen i norsk fotball etter min mening .Det er greit at alle lag trenger rutine i form av spillere som har vært med på litt,men han/hun behøver ikke være 35 år. Norsk fotball graver sin egen grav  ved å fortsette å kjøpe avdankede spillere som krever mer i lønn en 5 unge spillere, som vi atpåtil kan forme og som har større potensiale.Gjennomsnittsalderen i norsk eliteserie bør ned. Se hvordan andre ligaer satser på ungdomen samtidig som de skaper slagkraftige lag. Imponerende  eller åpenlyst? 

Jeg er enig i at vi må ha unge og fremadstormende spillere jeg, men vi trenger noen eldre også.

 

---------------------------

Heia FFK


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 nov 09, 23:03

Men de eldre bør ikke være 32, 33, 34 + + + . Finnes da masser av spillere med sekken full av rutine i en alder av 25-28år.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 nov 09, 23:11

Kvisvik sa til NRK på tv istad at han er ferdig i FFK så da var det første spiller ut.

Men han ville ikke si hvem klubb han ville spille for neste år.Blir vell særp siden han var på stadion der idag?El han kanskje kjedet seg.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 nov 09, 23:27
Endret: 09 nov 09, 23:27
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av kjell-H

Kvisvik sa til NRK på tv istad at han er ferdig i FFK så da var det første spiller ut.

Men han ville ikke si hvem klubb han ville spille for neste år.Blir vell særp siden han var på stadion der idag?El han kanskje kjedet seg.hehe

Fikk du ikke med deg at han var der for å kommentere kampen? Vidar Riseth er vel også klar for Sarp08 da? Han var jo på Sarpsborg stadion idag og er ferdig i Godset..


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 09 nov 09, 23:37

Men da han ble spurt om han nå ble smurf, svarte han "det vet vi ikke"

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 nov 09, 23:48

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Men da han ble spurt om han nå ble smurf, svarte han "det vet vi ikke"

Ja, jeg hørte det.... Skal vi da analysere det og komme fram til hva han egentlig sa? Blir det ikke litt slitsomt å tolke alt som blir sagt på tv for å finne andre meninger i det folk sier? Venter og ser jeg. Det er uansett ikke interessant hvor Raymond spiller sålenge han er ferdig i FFK...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 nov 09, 08:32

Som det er nevnt i en annen tråd så forstår jeg ikke hvordan Sarp skal ha råd til Kvisvik. Jeg synes faktisk det hadde vært godt å hatt han i troppen i et år til, slik at han kunne hjulpet de unge spillerne. Han gir jo en god form for ro med sin person på banen?

Off topic: når pleier sesongkort å bli lagt ut? Kan man velge plass selv?

---------------------------

2010: The new era begins.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 10 nov 09, 08:37

Syntes det burde holde på kvisvik et år til. Han er en flink humørspreder og ser lyst på ting...det er noe klubben trenger.

Men gud vet hva styret i denne klubben tenker, fotball kan de ikke.


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 10 nov 09, 09:26

Kunne faktisk tenke meg Knut Torbjørn Eggen tilbake i FFK som trener.

Er det noe den mannen kunne, var det å skape samhold i gruppa.

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 nov 09, 09:30

Opprinnelig postet av Tiger

Syntes det burde holde på kvisvik et år til. Han er en flink humørspreder og ser lyst på ting...det er noe klubben trenger.

Men gud vet hva styret i denne klubben tenker, fotball kan de ikke.

Ja, og vi kunne brukt ham til andre ting enn som fotballspiller på banen også. Jeg tror derimot at Kvisvik er mentalt ferdig i klubben uansett. Det ble desverre ikke noe verdig avskjed for flere av de rutinerte lokale, det er nesten det aller mest triste med dette nedrykket.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 nov 09, 11:07

Jeg vil ha med Kvisvik (med en adekvat årslønn), Ramberg, Czwartek.

I tillegg har Wallace og Gashi sagt at de vil spille Adecco. Ophaug, Martinsen og Askar er vel fremdeles med, det samme med Valencia og Andersson.

Har et stort ønske om Borges også, men det er vel lite trolig

Dra opp juniorer som Lala, Rafn, Becken +++++ og dermed får vi en god blanding av ungt og gammelt(erfaring)

Hvis vi klarer også å begrense fyll og slagsmål Cool, tror jeg vi skal klare å rykke opp.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 nov 09, 11:10

Glemte Adm. siden........den kan vel fint kuttes med halvparten av stillinger???? Vi er vel alle enige om hvem som bør gå først??


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 nov 09, 11:16

Det finnes ingen tvil om hvem som bør gå.

Se på adm. avdelingen til FFK - det er så mange som kan og BØR gå. Få de til helvete bort.

Vi har mange lovende unggutter, men før vi setter disse inn i spilleplanene folkens, så må vi få bort denne forbanna ledelsen! Kan ikke risikere at de blir like involvert i dritt episoder slik som A-laget har blitt.

Av 18 spillende siden cup-en, så har vi 2 igjen? det er bare sinnsykt. Enough said.

---------------------------

2010: The new era begins.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 nov 09, 11:40

Ut: Henriksen og andre i styre og stell. Barsom, Stamatopoulos, Wass, Ophaug, Atakora, Adiyiah, Everton.

Med videre (men trolig ikke): Bråthen, Staw, Czwartek, Martinsen, Pereira, Piiroja, Shabani, Askar, Borges, Elvestad, Gashi, Kvisvik, Ramberg, Thomassen, Andersson, Johansson, Tegstrøm og Trulsen.

Opp fra Junior: 4-5 stk juniorer.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 nov 09, 11:43
Endret: 10 nov 09, 11:45
Endret av: FFK pra sempre

Fra vg.no uten lovnader til Kvisik:

- Vi ser etter tre forsterkninger i lagets sentrallinje. Men nå får vi evaluere først. Det startet vi med i går. Nedrykket er vi innforstått med. Nå handler det om å komme oss på beina med et slagkraftig lag, sier Tom Nordlie.

Ellers ganske utrolig at FFK får mer oppmerksomhet enn begge Cup finalistene og opprykkslagene, får til sammen...

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 nov 09, 12:07

Må si jeg kan forsvare Barsoms oppførsel på mange måter, liker mange sider ved fyren. Han er en karakter på samme måte som Kvisvik, bortsett fra at de to er helt forskjellig. Om han bør fotsette beror på om hvilke trener vi sitter igjen med etter 010110.

Ønsker att klubben fra d.d. satser på

Staw,Bråten,Czwartek,Martinsen,Agim,Thomassen,Askar,Ramberg,Gashi,Elvestad,Kvisvik, som grunnstammen i laget.

Ellers burde klubben prøve å beholde, Borges og Piroja, evt ved utlån til andre klubber i skandinavia. Hente opp 3-4 jr spillere. hovedtsaklig angrepsspillere. Satse på å hente inn 1-2 rutinerte midbane og forsvarspillere. Muligens la Andersson fortsette som spiss. Og om Gardar ønsker å fortsette så gi han en ny 2 års kontrakt.

Redusere klubbens totale A stall til 20-22 mann, ha inn ett velfungerende medisinsk apparat. Hente inn TKK som får ansvar med å ansette en dyktig trener. Om dette skjer, altså total foorandring og en mer lokal og utviklende profil tror jeg også sponsorene vil komme mer tilbake.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 12:11

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Fra vg.no uten lovnader til Kvisik:

- Vi ser etter tre forsterkninger i lagets sentrallinje. Men nå får vi evaluere først. Det startet vi med i går. Nedrykket er vi innforstått med. Nå handler det om å komme oss på beina med et slagkraftig lag, sier Tom Nordlie.

Ellers ganske utrolig at FFK får mer oppmerksomhet enn begge Cup finalistene og opprykkslagene, får til sammen...



Forsterkninger? Med hvilke penger? De 50 millionene vi skal kutte?

Jeg forguder spillerinvest men jeg regner ikke med at de er idioter. Det blir vell som med Anderson og Valencia at spillerinvest da eier 100 % av spillerne. Fint i dag, men et helvette i fremtiden. Bare se på "alle" salgene vi gjør nå. Hver eneste gang må vi ut med 50 % av sumen: Tarik 12 mill? Adiyah 6 mill, Borges ca 10 mill (+ 2 mill), Wallace 7,5 mill, Piroja 2,5 mill + 100 % av beløpet ved salg av Anderson og Valencia...

Dette er over 40 mill i tapte inntekter, den avtale som ble skrevet med spillerinnvest den gang må jo ha vært jævlig lukrativ!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 nov 09, 12:22

Det heter å pisse i buksa for å holde varmen.. Eller Fotball økonomi.. kan ikke sammenlignes med vanlig økonomi. Der verdi vekst og resultat er basert sunn utvikling, er fotball mer å regne som eindoms økonomi, oppblåst og urealistisk!!

Men om man ønsker og bli blendet av rike investres ønske om å tillegne seg makt i fotballen så har FFK skåra på alle punkter.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 55 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3