Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 55 36

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 jan 10, 00:16

Han holder absolutt Adecco-niva og er en flott fyr. Han gir alt for laget og vil være en fin inspirasjon for yngre spillere. Jeg synes han kan være en god signering hvis det ikke blir for dyrt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jan 10, 00:31

Opprinnelig postet av Erikk

Han holder absolutt Adecco-niva og er en flott fyr. Han gir alt for laget og vil være en fin inspirasjon for yngre spillere. Jeg synes han kan være en god signering hvis det ikke blir for dyrt.

Helt enig.Bjørnar Kan gjøre en meget god jobb for oss.Husker tiden han spilte for oss.Vil gjerne se han i ffk drakt igjen.Men synd han har begynt som trener.El tar jeg feil nå?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 jan 10, 00:33

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

Han holder absolutt Adecco-niva og er en flott fyr. Han gir alt for laget og vil være en fin inspirasjon for yngre spillere. Jeg synes han kan være en god signering hvis det ikke blir for dyrt.

Helt enig.Bjørnar Kan gjøre en meget god jobb for oss.Husker tiden han spilte for oss.Vil gjerne se han i ffk drakt igjen.Men synd han har begynt som trener.El tar jeg feil nå?

Tror det stemmer bra, spillende trener for Kråkerøy IL


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jan 10, 00:47

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

Han holder absolutt Adecco-niva og er en flott fyr. Han gir alt for laget og vil være en fin inspirasjon for yngre spillere. Jeg synes han kan være en god signering hvis det ikke blir for dyrt.

Helt enig.Bjørnar Kan gjøre en meget god jobb for oss.Husker tiden han spilte for oss.Vil gjerne se han i ffk drakt igjen.Men synd han har begynt som trener.El tar jeg feil nå?

Tror det stemmer bra, spillende trener for Kråkerøy IL

Har ikke FFK samarbeid med kråkerøy og div klubber rundt i fredrikstad?Da gjør jo Bjørnar en jobb for FFK nå med tanke på evt talenter på kråkerøy.Det er oxo meget bra.Ble redd for at han hadde blitt trener for et lag i særp c.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 31 jan 10, 01:57

Opprinnelig postet av TheDude

Eneste som er håpløst her er at du ikke klarer å sitere ett innlegg når du skal kommentere det...

Den bør du holde deg for god for..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 10, 07:12

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Bjørnar har vært Adeccoligaens beste spiller de siste sesongene, klart han kunne hjulpet oss.. Men Ringberg bør vi være ferdig med nå.. Fins andre spisser her i landet også..

hva om vi rykker rykker rett opp da er bjørnar og ringberg totalt bortkasta... nei faen la oss ikke gjøre dette si du bare fleipa

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 jan 10, 07:54

Opprinnelig postet av danieltr

Opprinnelig postet av TheDude

Eneste som er håpløst her er at du ikke klarer å sitere ett innlegg når du skal kommentere det...

Den bør du holde deg for god for..

Det har du rett i. Lot meg provosere litt av at fyren kaller innlegget håpløst uten å oppgi noen argumenter for det eller komme med andre forslag. Men jeg burde kuttet ut den siste setningen min i svaret.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 10, 08:29

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Bjørnar har vært Adeccoligaens beste spiller de siste sesongene, klart han kunne hjulpet oss.. Men Ringberg bør vi være ferdig med nå.. Fins andre spisser her i landet også..

hva om vi rykker rykker rett opp da er bjørnar og ringberg totalt bortkasta... nei faen la oss ikke gjøre dette si du bare fleipa

Da er døm bortkasta siden døm hjalp oss å rykke rett opp?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 jan 10, 08:38

Opprinnelig postet av keiko99

hva om vi rykker rykker rett opp da er bjørnar og ringberg totalt bortkasta... nei faen la oss ikke gjøre dette si du bare fleipa

Hva i allverdens pokkers navn babler du om her? Dette skjønte jeg ikke mye av. Er det helt hårreisende å tegne feks kontrakt med Bjørnar og Markus ut sesongen 2010 med LAV lønn hvis de bidrar med godt spill og evt opprykk?

Nostalgiker som jeg er så gir vi Bjørnar drakt nr 10, Markus nr 19, og Tegan nr 11. Sånn, da er det bra. Smile

Bare for å ha sagt det, Markus Ringberg hadde garantert forlangt mye mer i lønn enn det han er verdt i kvalitet er jeg redd. Han sitter på en gullkantet kontrakt i Moss selv om klubben er i ferd med å gå ad undas.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 jan 10, 09:09

Bare for å presisere, jeg foreslo Bjørnar, da jeg mener at han kan være et godt alternativ sportslig og økonomisk. Det var Lillebror som nevnte Ringberg i et litt flåsete svar. Jeg svarte ham da at jeg hadde tatt imot Ringberg slik stallen er nå. Men det var ikke Ringberg jeg ønsket å foreslå da jeg er helt enig i at han sikkert vil bli for dyr i forhold til det nivået jeg tror han nå holder.

Men Bjørnar håper jeg de vurderer å ta en telefon til. Jeg nevnte også for en tid tilbake at det burde vurderes å se på de beste spillerne i andre lokale klubber hvis det ikke finnes økonomi til å hente andre forsterkninger. Jeg ser heller at feks Hegre-Jensen sitter på benken enn at det er et tomt sete der. Regner med å få en del motbør her, men håper kritikken er noenlude sakelig. Jeg mener da dette som et alternativ hvis middlene er så begrenset som jeg har inntrykk av de er.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 10, 09:24

Jeg har lyst til å foreslå Dardan Mehmeti jeg. Fatter ikke at vi lot han stikke til Kvik. Skjønner heller ikke at han ville ned i 3 div.

Vi bør helt klar ha inn en ung stopper til, i og med at Jan Tore, Vidar, og Agim ofte går skada.

Kan ikke være så dyrt å hente han tilbake.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jan 10, 09:25

Ringberg hadde vært perfekt. Vi hadde fått en rollemodell, vi hadde fått en spiller som alltid gir alt, sitt beste, og en spiller som kan spille spiss, midtbane og mest sansynlig også gjort en god jobb som midtstopper. Faen, Ringberg hadde jo vært rene kinderegget...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jan 10, 09:52
Endret: 31 jan 10, 09:54
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg har lyst til å foreslå Dardan Mehmeti jeg. Fatter ikke at vi lot han stikke til Kvik. Skjønner heller ikke at han ville ned i 3 div.

 

 

Det er ikke sånn i Tippeligaen eller adecco at en bare kan ta med seg bæggen og møte opp på trening...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jan 10, 09:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 

Det er ikke sånn i Tippeligaen at en bare kan ta med seg bæggen og møte opp på trening...

Mulig det, men han var hvertfall banens beste på hver kamp han spilte for FFK2 i 2 div i 2008 sesongen. Var klart bedre enn Agim i hver kamp, så potensiale er der.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jan 10, 09:59

Opprinnelig postet av kjell-H

Så det ikke blir sånn at ja greit jeg spiller ikke så bra nå men hvem skal ta plassen min uansett?Hehe.Hvis dere forstår hva jeg mener?

 

La merke til at Toth scora fler mål etter at vi henta inn Heavy og at PAC spilte betydelig bedre når han fikk reel konkuranse om plassen sin, uten at jeg skal hentyde noe som helst om disse spillerene, bare poengterer effekten av reel konkuranse om plassen...

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 jan 10, 11:29

Keiko: Les EN gang til det jeg skrev:

Ringberg = NEI

Bjørnar: Ja

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 31 jan 10, 11:32

Er det mulig ?????????????????????????

De som foreslår Bjørnar og Ringberg er helt på jordet og videre inn i granskauen.....

Trodde virkelig at vi hadde større ambisjoner enn det der !!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jan 10, 11:40

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er det mulig ?????????????????????????

De som foreslår Bjørnar og Ringberg er helt på jordet og videre inn i granskauen.....

Trodde virkelig at vi hadde større ambisjoner enn det der !!!!

Du kjenner til stå i klubben?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 31 jan 10, 11:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er det mulig ?????????????????????????

De som foreslår Bjørnar og Ringberg er helt på jordet og videre inn i granskauen.....

Trodde virkelig at vi hadde større ambisjoner enn det der !!!!

Du kjenner til stå i klubben?

Hjelper ikke....!!!!

Bjørnar og Ringberg er to flotte fyrer som har en plass i alle FFK hjerter, men likevel HISTORIE....

Det er andre muligheter enn det selvom økonomien er stram.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 jan 10, 12:11

Våre ambisjoner kan ikke bli større/høyere enn økonomien tillater Ziggy. Vi er ikke Rosenborg.

Kom gjerne med egne forslag om hvordan vi kan gjøre det. Jeg synes som sagt at Bjørnar er et strålende forslag. Mannen holder nivået i massevis (hvis han har trent godt etter han trappet ned). At han har spilt her før spiller ingen trille. Det er i mine øyne bare et pluss.

Ringberg vil jeg ikke ha, men slik ståa er nå har vi faktisk ikke andre spisser enn Tegan. 



Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 55 36

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3