Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 55 34

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 jan 10, 20:12

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lex

Joda, men jeg lever ikke i den drømmeverden du går å surrer rundt i...

Svaret var feil. Rett svar er: Du eier ikke perspektiv. Og min drømmeverden er det isåfall mange som lever i. Inkludert en del folk i styret i FFK...

Håper alt i verden at du har rett, men jeg tror ikke det er den rette treneren for FFK.

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 20:31

Fra og med nå er jeg ferdig med Nordlie diskesjonen og ser framover.Vi heier alle sammen på samme lag så får vi prøve å se i samme retning og satse på gode gamle positive fredrikstad tid igjen og der mener jeg oxo at spillerne bør ta tak i seg selv som de sier at de har gjordt nå.Jeg har full tillit til svein og er bra at han tar tak i økonomien.

Er det noen som vet når det norske overgang vinduet stenger?

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jan 10, 20:33

Opprinnelig postet av Lex

Håper alt i verden at du har rett, men jeg tror ikke det er den rette treneren for FFK.

Vi får se. Ønsker alle innvolverte lykke til Laughing


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 28 jan 10, 20:44
Endret: 28 jan 10, 20:48
Endret av: Gonzales

Frown

Opprinnelig postet av kjell-H

Er det noen som vet når det norske overgang vinduet stenger?

Er det ikke 31 januar? Med andre ord ikke så mye tid for FFK til å selge flere spillereWink

EDIT: Er visst i utlandet det stenger 31 januar. I Norge stenger det 31 mars. Med andre ord god tid for FFK til å selge spillereFrown


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 28 jan 10, 21:42

Opprinnelig postet av kjell-H

Fra og med nå er jeg ferdig med Nordlie diskesjonen og ser framover.Vi heier alle sammen på samme lag så får vi prøve å se i samme retning og satse på gode gamle positive fredrikstad tid igjen og der mener jeg oxo at spillerne bør ta tak i seg selv som de sier at de har gjordt nå.Jeg har full tillit til svein og er bra at han tar tak i økonomien.

Er det noen som vet når det norske overgang vinduet stenger?

Smile Smile Smile

Enig! Og jeg håper at vi blir enige om å gi neste trener full backing. Det blir en som hever lønn fra før av, med konkursspøkelset hengende over oss finnes intet alternativ.

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 22:16

Opprinnelig postet av Gonzales

Frown

Opprinnelig postet av kjell-H

Er det noen som vet når det norske overgang vinduet stenger?

Er det ikke 31 januar? Med andre ord ikke så mye tid for FFK til å selge flere spillereWink

EDIT: Er visst i utlandet det stenger 31 januar. I Norge stenger det 31 mars. Med andre ord god tid for FFK til å selge spillereFrown

Tenkte mer andre veien egentlig.31 mars da er det mulighet for at vi kanskje skulle få råd til å få inn noen billigere spillere når evt fredrikstad får mer orden på økonomien og da er det vell mer ro i klubben innen den tid.Takker for svar hvertfallSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 22:19

Opprinnelig postet av freud

Opprinnelig postet av kjell-H

Fra og med nå er jeg ferdig med Nordlie diskesjonen og ser framover.Vi heier alle sammen på samme lag så får vi prøve å se i samme retning og satse på gode gamle positive fredrikstad tid igjen og der mener jeg oxo at spillerne bør ta tak i seg selv som de sier at de har gjordt nå.Jeg har full tillit til svein og er bra at han tar tak i økonomien.

Er det noen som vet når det norske overgang vinduet stenger?

Smile Smile Smile

Enig! Og jeg håper at vi blir enige om å gi neste trener full backing. Det blir en som hever lønn fra før av, med konkursspøkelset hengende over oss finnes intet alternativ.

Ja for meg akr nå så er det viktigst for meg at det blir ro i klubben og at man for ordnet opp i økonomien.Ja hvis fredrikstad går ut imorgen og bekrefter at Aune evt er ny hoved trener så støtter jeg nye styret idet.Uansett på stadion skal jeg.Det må jo snart gå oppover igjen for klubben nå

---------------------------

You'll Never Walk Alone


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 jan 10, 23:09

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFKgutt1

 At klubben nå har brukt 4 millioner på 6 mnd på TN er utrolig.. Aune tilbake på treningsfeltet og makta til spillerne... Må si at jeg ikke er TN fan, men måten ting har blitt gjort på mener jeg IKKE bør skje i en klubb

Klubben har ikke brukt 4 millioner på TN på 6 mnd. Spillerne har ikke makta når TFA er trener. Måten ting er gjort på, hva mener du? TN sa selv at prosessen har vært kjapp og ryddig.

500.000 i kompesasjon til Kongsvinger

2.4 i etterlønn til nordlie, + lønna som han har fått hittil.. Var P4 som sa det på radioen idag morges..

Klubben har opptrådt svært ryddig, men tenker på spillere, supportere og media som har holdt på som dem har gjort siden dag 1, det mener jeg er feil, dessuten fikk han heller aldri sjansen til å bevise noe..  Men, nå gidder jeg ikke å diskutere det mer, jeg ser fremover, og ser at det er det beste som klubben nå har gjort, og syns det virker spennende med å la Aune få prøve seg litt som trener nå, ettersom det er klubbens beste.

La meg også presisere at jeg ikke er TN fan selv, men det jeg vil få fram er måten enkelte har oppført seg ovenfor han..Smile

Blir spennende å se om det kommer noen inn hvertfall.. Spillere altså

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 28 jan 10, 23:55

Det ble nevnt i nrk-tv at Borges muligens var på vei vekk.

Noen som har hørt noe i den forbindelse?

---------------------------

dommær a' dommær!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 00:00

Opprinnelig postet av Grasrota

Det ble nevnt i nrk-tv at Borges muligens var på vei vekk.

Noen som har hørt noe i den forbindelse?

Går vell en grense for hvor mange vi kan selge oxo.Man må jo kunne stillle et lag.Men jeg trodde faktisk borges skulle bli solgt før gashi egentlig

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 29 jan 10, 00:32

Dersom vi skal klare å stille lag kan vi rett og slett ikke selge flere spillere.

Borges på vei vekk sa du? Merkverdig at alle plutselig skal vekk nå som Nordlie er borte. Ser ikke helt hvilken norsk klubb som har råd til å kjøpe Borges for annet enn småpenger. Hvis det i morgen viser seg at klubben er reddet økonomisk er det direkte latterlig å selge. Skal vi i det hele tatt ha sjans til å kjempe i toppen er vi avhengige av at JT og Celso Borges blir.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 jan 10, 09:07

Jeg skjønner at klubben må selge pga økonomien. Men det går mer og mer opp for meg hva de forrige har gjort, eller ikke gjort. Synd at det bare er de gode spillerene som andre klubber vil ha..... Ingen som kan tenke seg en overbetalt Tegström, eller en Trulsen som er redd for ballen og motstanderene....

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 29 jan 10, 09:15

Opprinnelig postet av Gonzales

Dersom vi skal klare å stille lag kan vi rett og slett ikke selge flere spillere.

Borges på vei vekk sa du? Merkverdig at alle plutselig skal vekk nå som Nordlie er borte. Ser ikke helt hvilken norsk klubb som har råd til å kjøpe Borges for annet enn småpenger. Hvis det i morgen viser seg at klubben er reddet økonomisk er det direkte latterlig å selge. Skal vi i det hele tatt ha sjans til å kjempe i toppen er vi avhengige av at JT og Celso Borges blir.

Det har vært interesse for Borges fra Tyskland og Tyrkia

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 jan 10, 09:32

Må bare le av alle som trur at alt blir så mye bedre nå som TN har forlatt klubben. Det er ikke han som er problemet.

Det er også utrolig synd at vi snart mister disse spillrene også, Borges, Pioija, Wallace og Thomassen. Er ikke rare stallen som er igjen, så det blir nok en sesong for å overleve i adecco-ligan.

Må bare le av at Aune blir trener igjen. Var ikke mye den mannen fikk til når han hadde sjansen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jan 10, 10:45

Vi har kun et valg vedr Aune og det er å støtte han. Han er lojal mot klubben og likt av alle, men har som oss alle andre forbedringspotensiale. Hvis jeg skal spå vil starten på sesongen bli viktig. Hvis vi får en god start vil det bli godt humør i laget og entusiasme blandt tilskuere aviser mm noe som vil gjøre Aunes jobb enklere.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 jan 10, 11:58

Spillestall status: tenkte å ta en liten oppsummering av hvem som har forsvunnet i 2009 og frem til nå og hvilke spillere vi har igjen:

Disse forsvant 2009/2010: (fikk vi betalt for disse?)

Gerrbrandt: (Hammarby)

Wehrman (klubbløs?)

Barsom (klubbløs)

Dominic Aydiah (AC Milan)

Kvisvik (Kvik Halden)

Gashi (Helsingborg)

Kenny Stamatopoulos (på lån)

Gardar Johansson (klubbløs - mulig på vei til Tyskland?)

Everton (utlånstid over)

Pål Andre Czwartek (lagt opp)

Lalawele (spillerlinsens ikke fornyet - kommer tilbake til sommeren?)

Daniel Wass

Levon Pachaiyan

Flere?

Vi sitter pr dags dato med disse:

Lasse Staw

Erik M Bråthen

Vidar Martinsen

Jan Tore Opphaug

Raio Piiroja

Agim Shabani

Wallace Fernando Pereira

Joachim Thomassen

Celso Borges

Martin elvestad

Hans Erik Ramberg

Alex Valencia

Matthias Andersson

Michael Trulsen

Andreas Tegström

Amin Askar

Simen Rafn

13 spillere har forlatt oss, og muligens forsvinner et par til? Vi har i dag 17 (18?) spillere i stallen. Altfor lite til at vi kan rykke opp denne sesongen. Når vi ikke engang klarer å stille lag til et par treningskamper, kan det bli flere kamper i løpet av sesongen vi må spille 7-er fotball istedet. Får vi ikke flere i A-stallen (enten flere juniorer eller kjøp utenfra) er det umulig å satse på opprykk.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jan 10, 14:17

Michael Trulsen forlater FFK til fordel for Sarpsborg 08

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 15:19

Vi får bare se det i øyne at fler spillere kommer til å forsvinne.Borges forstår jeg faktisk at går.Kommer til å savne han for han spilte veldig bra men samtidig så mister vi endel kamper med han løpet av et år grunn av landslaget oxo plus at han fortjenr å spille for en større liga.Nei her er det bare en ting å gjøre Aune.Du må få inn nye spillere og lage et nytt lag igjen.Men da bør dere få inn noe nytt snart for nå er det snart vi virkelig ikke kan stille med et lag lenger

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 jan 10, 15:23
Endret: 29 jan 10, 15:23
Endret av: Supreme NTM

Pdd har vi 16 spillere til disposisjon. Har vi ikke billigere alternativer klare så kan vi ikke miste fler. Vi må vel flytte opp et par juniorer til snart? 16 spillere er ikke en gang "i minste laget", vi vil vel slite med å stille lag hvis vi får noen skader og suspensjoner?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jan 10, 15:28

Vi trenger hvertfall en spiss og en forsvarsspiller til. Samtlige rene forsvarsspillere vi har i A-stallen har slitt mye med skader de siste sesongene.

Håper at vi tar opp hvertfall èn junior til, og henter 1-2 spillere utenfra. De trenger ikke være så vanvittig gode, men bare sørge for at vi har litt mer bredde.

Bredden er ikke like viktig i Adecco- som i Tippeligaen, men dagens stall er hakket for tynn. Det er dessverre resultatet av en dårlig stallplanlegging for noen år siden, men ikke noe vi får gjort noe med.

Brann kan jo forsåvidt komme til å havne i samme situasjon neste år, de har vel åtte-ni bosmanspillere nå..

 



Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 55 34

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3