Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 55 17

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 nov 09, 07:19
Endret: 30 nov 09, 07:22
Endret av: Patrioten

Kan jo hende Raio venter og ser an om vi får en ny trener, han har ikke akkurat gitt noe uttrykk for at han liker Nordlie, så det er håpe at han blir værende her.

Når det gjelder Aalsunds økonomi, så er den nok ikke så bra som flere tror, de ligger i kategori to, slik som FFK for å få lisens. Altså at NFF holder de under oppsikt.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 01 des 09, 14:01

Hva skjer med spillerne nå? Det er sikkert en del som ønsker seg bort nå som Nordlie tydligvis får fortsette som trener. Raio forsvinner nesten garantert. Men hva med spillere som Wallace og Borges. Wallace tror jeg vi kan selge, selv om prisen vil bli langt lavere en hva klubben har budsjetert med. Uansett har vi en god, ung og lokal erstatter i Thomassen. Borges tror jeg derimot ingen norske klubber (bortsett fra RBK) har råd til å kjøpe. Det ser heller ikke ut til å være noe særlig interesse fra utlandet. Da er det to alternativer, enten så blir han leid ut neste sesong (dersom han ikke ønsker å spille i adeccodassen), eller så blir han i FFK.

Når det gjelder Everton har vel Nordlie sagt at han skal pante flasker for å kunne kjøpe han, så det regner jeg med at er i boksWink. Ellers håper jeg selvsagt at spillerne sier som Amin Askar: "Har jeg først vært med på å rykke ned, skal jeg faen meg være med på å rykke klubben opp igjen også"


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 des 09, 15:22

Det er faktisk ingen grunn til at spillere under kontrakt skal forsvinne, med unntak av Raio pga "Webster".
Selv om det ikke er heldig med så mange spillere som uttrykker mistillit til Nordlie. Så er det faktisk ikke spillerne som velger trener, det er motsatt, også i sosialdemokratiet Norge.

Å selge Wallace og Borges nå vil være å kaste bort masse penger, da ingen av dem er verdt i nærheten av hva jeg regner med er bokført verdi.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 01 des 09, 15:49

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det er faktisk ingen grunn til at spillere under kontrakt skal forsvinne, med unntak av Raio pga "Webster".
Selv om det ikke er heldig med så mange spillere som uttrykker mistillit til Nordlie. Så er det faktisk ikke spillerne som velger trener, det er motsatt, også i sosialdemokratiet Norge.

Å selge Wallace og Borges nå vil være å kaste bort masse penger, da ingen av dem er verdt i nærheten av hva jeg regner med er bokført verdi.

Nettopp! Dersom kun Piiroja forsvinner ser vi jo ut til å ha et ekstremt sterkt 1. divisjonslag til neste år.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 des 09, 16:18

Hvor mange viktige spilere mistet Ham Kam etter de rykket ned fra Tippeligaen?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 des 09, 16:58

Opprinnelig postet av Erikk

Hvor mange viktige spilere mistet Ham Kam etter de rykket ned fra Tippeligaen?

Hvor viktige ER egentlig FFK-spillerne ettersom de rykket ned i kamp mot nr. 5 i Adecco ?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 des 09, 17:46
Endret: 01 des 09, 19:23
Endret av: Erikk

Ikke viktigere enn at med fortsatt bråk og faenskap er vi kanskje tilbake i "Bundesliga" neste år


Borges

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 des 09
Innlegg: 11

Lagt til: 02 des 09, 13:24

Hønefoss vurderte å kjøpe occean ifra lillestrøm men han ble for dyr.Men å prøve å by på han kan de,men å gi ffk stakkars million for tegstrøm hadde de hvertfall ikke råd til?hehe.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=588540

---------------------------

Blir ikke sinna men bare veldig veldig skuffa ta gamlinga i FFK


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 des 09, 13:40

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=588547

Er noen av disse trenerne noe som FFK kunne satset på?

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 des 09, 14:06

Vi har gode nok trenere i Tom Freddy Aune og Even Juliussen i klubben mener nå jeg.

Så vidt jeg har hørt har vi allerede en hovedtrener.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 des 09, 14:15

Men de ønsker jo å kvitte seg med Juliussen og han er på vei til Særp.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 02 des 09, 14:19

KIL ønsker seg PAC i følge Glomdalen

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 des 09, 14:21
Endret: 02 des 09, 14:24
Endret av: Plankekæll

Vi får se. Det kommer vel an på hvilket tilbud han får av FFK, evt om han får noe tilbud. Hvor har du det fra at FFK ønsker å kvitte seg med Juliussen? Det er vel heller det at Sarpsborg 08 ønker å hente han. Vi har jo ikke noen idé om hva Even selv vil.

La oss beholde Ahlsen, Nordlie, Gymlæreren og Rostad. Så kan vi kvitte oss med de to beste trenerne Aune og Juliussen. 

Edit:

Czwartek går ikke til KIL. Det virker på meg totalt usannsynlig.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 des 09, 14:30

Jeg har det ikke fra noe bedre hold enn at det er spekulert mye i at han er blandt de som må ut i forbindelse med nedbemanningen kombinert med at avisene i går skrev at Sarp ønsket han.

Hadde det vært opp til meg hadde Særp isteden fått Nordlie og gymlæreren og vi hadde fått Johansen og beholdt Juliussen.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 02 des 09, 14:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Vi har jo ikke noen idé om hva Even selv vil.

 

Det vet jeg.... Han kler ikke blått og vil alltid være rød...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 des 09, 16:30

Det høres betryggende ut Rafn. En fugl har kvitret noe tilsvarende i mitt øre også, så det er godt å få det bekreftet her.

Da er det bare for FFK å tilby mannen en 100%-stilling som trener for FFK jr. 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 des 09, 12:33

Papirutgaven av VG melder at FFK jobber med kjøp av Everton og at prisen er kraftig redusert i forhold til opsjonprisen på 5 mill. Everton trives i FFK og ønsker å bli. Spår at Everton blir toppscorer i adecco hvis så skjer. Tror at Everton sammen med Askar er to spillere som kan utvikle seg under Nordlies mer direkte spillemåte, med det mener jeg også at Everton kommer til å bli flinkere til å gå mer direkte på mål istedet for å vende spillere ut og inn på 20-25 meter..


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 05 des 09, 13:47

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Papirutgaven av VG melder at FFK jobber med kjøp av Everton og at prisen er kraftig redusert i forhold til opsjonprisen på 5 mill. Everton trives i FFK og ønsker å bli. Spår at Everton blir toppscorer i adecco hvis så skjer. Tror at Everton sammen med Askar er to spillere som kan utvikle seg under Nordlies mer direkte spillemåte, med det mener jeg også at Everton kommer til å bli flinkere til å gå mer direkte på mål istedet for å vende spillere ut og inn på 20-25 meter..

Gode nyheter! Lenge siden jeg hørte om en spiller som trives i FFKWink. Tror Everton kan gjøre det bra i adecco, hvor han møter dårligere og tregere forsvarere enn i TL.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 05 des 09, 14:35

Hmm, hvordan kan noen trives i FFK? Trodde alle spillerne hatet treneren og ønsket seg bort. Er det ikke det som ble sendt i brevs form til styrene i FFK da?

Jaja, kanskje det er Bosman spillerne som ikke trives? Er det de som ønsker å lire av seg masse dritt pga at de ikke får million-lønning i 2010?


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 des 09, 14:44

Opprinnelig postet av rødforalltid

Hmm, hvordan kan noen trives i FFK? Trodde alle spillerne hatet treneren og ønsket seg bort. Er det ikke det som ble sendt i brevs form til styrene i FFK da?

Jaja, kanskje det er Bosman spillerne som ikke trives? Er det de som ønsker å lire av seg masse dritt pga at de ikke får million-lønning i 2010?

Kanskje han har fått seg dame i Fredrikstad eller noe?

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 55 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3