Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 55 12

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 nov 09, 17:55

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av superduper

Fabian.

Hvordan har han gjort det i Mjøndalen egentlig? Spiller han sentral midtbane eller høyre kant?

Jeg har ikke sett en eneste Mjøndalenkamp (trolig i hele mitt liv...) Wink

Jeg har sett flere. Fabian har vært et friskt pust i år. Han har spilt kant det jeg har sett.


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 20 nov 09, 19:08

Så vil jeg ha memethi tilbake,forsvinner piro er han en billigere spiller ha med.....men bra.Ung men under utvikling med høyt potensiale.

Elvestad mener jeg er en utmerket midtbane spiller,men har ikke fått vist det han kan.Min mening er en blanding av rutine(etablerte spillere,og  lokale talenter.

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 nov 09, 19:33

I Mjøndalen er det et veldig trivelig miljø, og jeg ser ikke hvorfor han skulle forlate det akkurat nå (Fabian altså). Det sies at i Mjøndaøen, så blir man brun før eller siden.

Med andre ord; litt som i Råde IL Wink


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 nov 09, 22:15

Espen Søgård har skrevet under på en ny toårskontrakt med Lillestrøm.Da kan vi glemme han.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2762351.ece

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 20 nov 09, 23:32

Ja og egentlig ingen vits hente noen som allerede er i adeco,men gutta som gikk til kvikk burde vel synes det er mer intresant spille adeco.

Og mister vi piro må plassen erstattes.,Hva skjer med agim? er han fortsatt skadet?

halvorsen da hvordan er utviklingen hans?også en spiller som er bra som bech.Mange spøsmål lite svar)Kanskje vi er i tippeligaen neste år,hvem vet hva som skjer.Masse penge rsom skal inn for endel klubber.

Og da er det vel ikke prat om og bruke unggutta alikevel.Den jeg ønsket meg mest ut,er jo ute så da er den i allefall grei.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 nov 09, 23:54

Opprinnelig postet av superduper

halvorsen da hvordan er utviklingen hans?

Hvis det er Christian Halvorsen du tenker på så ble vel ha sendt ut av klubben i fjor.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 nov 09, 01:29

Christian Halvorsen har vel spilt for Øssia i år. Åssen han har gjort det aner jeg ikke.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 nov 09, 01:54

Opprinnelig postet av superduper

Ja og egentlig ingen vits hente noen som allerede er i adeco,men gutta som gikk til kvikk burde vel synes det er mer intresant spille adeco.

Og mister vi piro må plassen erstattes.,Hva skjer med agim? er han fortsatt skadet?

halvorsen da hvordan er utviklingen hans?også en spiller som er bra som bech.Mange spøsmål lite svar)Kanskje vi er i tippeligaen neste år,hvem vet hva som skjer.Masse penge rsom skal inn for endel klubber.

Og da er det vel ikke prat om og bruke unggutta alikevel.Den jeg ønsket meg mest ut,er jo ute så da er den i allefall grei.

Er det noen andre enn Kvisvik som har gått til Kvik?????


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 nov 09, 02:00

Dardan Mehmeti. En midtstopper man burde hentet tilbake nå.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 nov 09, 05:25

Øyvind Eide ble ikke kil trener neste år.Kanskje det hadde vært bra og fått han til ffk og samarbeid med Nordli igjen?

Jeg synes hvertfall at han kunne ha vært bra i trener teamet vårt

---------------------------

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 nov 09, 08:53

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dardan Mehmeti. En midtstopper man burde hentet tilbake nå.

oopps glemte han...enig at det er en fyr med potensiale


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 09, 10:51
Endret: 21 nov 09, 10:55
Endret av: Shadar

FFK kunne vel kanskje hentet inn Arnar Førsund? Kamma kan vel umulig kreve så mye for en 2.div. spiller som er ung og lovende? Han er god nok for FFK og har spilt bra på Fredrikstad Stadion de gangene U-21-landskampene har blitt spilt her.

Selv om FFK ideelt sett skal satse ung fremover, og gjerne lokalt, så er det ikke bare å hente inn talenter over en lav sko. Disse koster gjerne mye penger og klubbene vil selvfølgelig ha kompensasjon.

Klubber som spiller i lavere divisjoner har derimot et hensyn å ta til talenter som får tilbud fra større klubber og vil sannsynligvis ikke kreve like mye. FFK må ta noen sjanser på spillere som ikke har mange spilte TL-kamper bak seg også.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 nov 09, 11:32

Opprinnelig postet av kjell-H

Øyvind Eide ble ikke kil trener neste år.Kanskje det hadde vært bra og fått han til ffk og samarbeid med Nordli igjen?

Jeg synes hvertfall at han kunne ha vært bra i trener teamet vårt

Ja takk, hent inn Øyvind Eide.

Men da som assistent til Tom Freddy Aune. Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 09, 12:54
Endret: 21 nov 09, 20:18
Endret av: Holters

Er det én ting FFK allerede har, så er det vel assistenter...

Ut med Tom Nordlie, og inn med en hovedtrener som ønsker å spille ordentlig fotball.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 09, 12:57
Endret: 21 nov 09, 12:58
Endret av: Shadar

Er denne svenske treneren realistisk i forhold til hans ambisjonsnivå og lønnsnivå osv? Jeg mener; hvis FFK, spillerne, eller Høili tar kostnaden med å fjerne Nordlie nå så har de vel ikke råd til å lønne den nye treneren like godt?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 09, 13:07

Opprinnelig postet av Shadar

Er denne svenske treneren realistisk i forhold til hans ambisjonsnivå og lønnsnivå osv? Jeg mener; hvis FFK, spillerne, eller Høili tar kostnaden med å fjerne Nordlie nå så har de vel ikke råd til å lønne den nye treneren like godt?

Jeg vedder mye på at det finnes fullverdige alternativer som krever rundt halvparten av Nordlies lønn.

Eksempel: Nordlie ett år med etterlønn (2,4 millioner). Ny trener ca. 1,2 millioner. Ergo blir totalsummen over de to neste årene den samme (4,8 millioner kroner, dvs. 3,6 + 1,2).

Selvsagt vil det være likviditetsmessige utfordringer ved å utbetale 3,6 millioner til neste år pluss Anders Grønhagens etterlønn (1,8). Totalt 5,4 millioner bare til hovedtrenere, eller 10% av det anslåtte budsjettet...

Eksterne krefter må nok hjelpe til, men det er det jaggu verdt!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 nov 09, 13:13

Men må vi til sverige for å finne en trener som ønsker å spille fotball.


Finnes vel mange alternativer i norge også som kanskje er billilgere.  Husker ikke hvem som er hvor, men både stavrum og sundgodt er jo unge trenere som har fått til mye selv om skeid rykket ned vil jeg si de har gjort det bra. Kanskje det er trenere å satse på. De har jo også erfaring med å lede et lag i motsettning til aune.

Rent økonomisk synes jeg kanskje at vi skal satse på aune. Vi skal jo nå bygge et "nytt" lag hvorfor da ikke også bygge et nytt trener team. La nå aune få ansvaret. Forme det laget han vil og la han vokse med oppgaven. Tror faktisk det kan bli ganske så bra langsiktig. Og vi sparer jo også noen kr da med å ikke hente inn en ny trener.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 09, 13:24

Jeg så at du også tidligere har trukket frem denne treneren Holters, og jeg synes det er spennende og ikke minst viktig å få inn en annen enn Nordlie, men sitter du på noe informasjon ettersom du nevner akkurat denne treneren?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 21 nov 09, 14:15

Er dette en spiller vi kunne hatt bruk for i kommende Adecco sesong??

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article156065.ece

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 21 nov 09, 17:38

Ja Dardan og hoti gikk til kvikk.Og ang Halvorsen viste jeg han gikk til øssia,men lurte på utvikling der?

Er vel noen som følger med på det,...Eller.



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 55 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24