Husk meg
Brukernavn
Passord

Nei til sarpsborg i tippeligaen 2010!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 nov 09, 00:52
Endret: 07 nov 09, 01:12
Endret av: Per Egil

Jeg håper virkelig ikke det møkka laget rykker opp.Jeg skal heie på kongsvinger!!!

Sarpsborg skal pokker få være nede i adecco sammen med oss

---------------------------

You'll Never Walk Alone


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 07 nov 09, 00:56

Tror vel det værste som kan skje Sarpsborg nå er at de rykker opp. Ingenting ligger til rette for det på nåværende tidspunkt. Alt må forbedres, og et opprykk nå, kan knekke ryggen på klubben økonomisk.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


ika

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 09
Innlegg: 14

Lagt til: 07 nov 09, 01:07

Det er vel ingen logikk som tilsier det. De kan jo bare fortsette på sin lavbudsjettlinje, med økte inntekter med eliteseriespill og med økt publikumstilstrømning. Kanskje må stadion oppgraderes litt, men det er vel muligheter for å ordne et sted å spille på til neste år...

Uansett uinteressant nå! Oppryddning øyeblikkelig, hvilket vil si alle overlønna spillere ut - og Henriksen. En fallitterklæring at han er med ennå.

---------------------------

Fotball er fotball


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 07 nov 09, 01:08

For å være ærlig så maks CARE.

FFK er det eneste jeg bryr meg om.


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 07 nov 09, 01:11
Endret: 07 nov 09, 01:12
Endret av: Kilden

Denne posten hører vel hjemme i "Fotball generelt"  og ikke under "Fredrikstad Fotballklubb"

 

http://www.ffksupporter.net/forum/kategori.php?kid=2

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 nov 09, 01:13

Det har du rett i. Flyttet nå.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 07 nov 09, 01:28

Opprinnelig postet av kjellemann

Jeg håper virkelig ikke det møkka laget rykker opp.Jeg skal heie på kongsvinger!!!

Sarpsborg skal pokker få være nede i adecco sammen med oss

 

Møkka-lag ? Et lag som gir tillit til lokale 16-17 åringer som spiller kompomissløs ffk-ball og redder gamle ffk-vrak..

Kankskje alex og anderson kan føre dere opp fra addeco..


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 07 nov 09, 12:47

Herregud, hva slags holdning er dette? Det er bare positivt om Østfold har et lag i Eliteserien, jeg heier på Sarpsborg til uka. Har fulgt utviklinga deres lenge nå og syns dette bare er bra. Likte selvsagt ikke at de slo oss, men det er FFK sin egen skyld.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 09, 13:17

Jeg håper heller Sarpsborg 08 spiller Tippeliga enn Kongsvinger.

Sarpsborg spiller morsom fotball, og satser på sine egne meget gode unggutter. Det kommer aldri til å skje i FFK hvis Tom Nordlie fortsetter som sjef.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 13:23

Vil ikke ha opp tegneserielaget Sarp 08..


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 07 nov 09, 13:46

Jeg er meget enig med trådstarter..

Dersom Pæddekummen FK 08 skulle rykke opp er det katastrofe, da er det vi som blir lillebror. Den eneste måten vi kan rette opp denne kampen på er å slå dem til året, og sørge for at det blir opprykk til det øverste selskap.

Jeg krysser alt av fingre og tær for at Sarpsborg er et adeccolag til året.

Skulle gjerne sett dem i Tippeligaen til året, men ikke på bekostning av FFK.


PowerZone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 06 okt 09
Innlegg: 4

Lagt til: 07 nov 09, 14:44

Opprinnelig postet av Guillermo

Jeg er meget enig med trådstarter..

Dersom Pæddekummen FK 08 skulle rykke opp er det katastrofe, da er det vi som blir lillebror. Den eneste måten vi kan rette opp denne kampen på er å slå dem til året, og sørge for at det blir opprykk til det øverste selskap.

Jeg krysser alt av fingre og tær for at Sarpsborg er et adeccolag til året.

Skulle gjerne sett dem i Tippeligaen til året, men ikke på bekostning av FFK.

Fryktelig enig  med både deg og trådstarter. 

Det hadde vært dritmorro med S08 i tippeligaen, men da sammen med oss.

At FFK har spillt meget dårlig i år det kan vi ikke se bort ifra, hvem sin skyld det er får hver enkelt ta ansvar for.

Uansett det er ubegripelig at vi har rykka ned. 

Et tap mot S08 kan vi leve med, men at de skal rykke opp på bekostning av oss....nononono

S08 sier at de har plukka opp spillere som FFk ikke ville satse på, men skal vi ikke snu flisa og si at det er faktisk FFK som laga gode spillere ut av dem og uheldigvis var det S08 som overtok dem.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 nov 09, 19:06

Kanskje vi får en revansje med ny kvalikk- kamp til neste år;)


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 08 nov 09, 21:45

Har vært på stadion siden 2 divisjon med Eggen, Ringberg og Co. Etter det jeg så av Sarp på fredag, så unner jeg virkelig laget å rykke opp. Makan til entusiasme, lagånd og spirit skal du lete lenge etter. Det viser bare at fotball er et lagspill og overbetalte primadonnaer, har ingenting ute på en bane å gjøre.

Nei - jeg kommer til å gå på stadion til året og jeg, men er såpass edruelig at jeg ønsker Sarpsborg lykke til mot Kongsvinger og håper de rykker opp.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 08 nov 09, 21:47

Ønsker ingen kamp om sponsorer og oppmerksomhet mot 08.

For min del kan de gjerne forsvinne ut av hele ligasystemet.

Hva som er fortjent eller ei er det samme. Vil bare ikke ha de der oppe.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 nov 09, 10:24

Skal man være egoistisk på vegne av FFK og Fredrikstad som by, så må vi ønske hardt at Særp forblir i førstedivisjon. Om de rykker opp er det fullt mulig at mange av våre sponsorer heller plasserer gryna i Særp, og enkelte av våre spillere vil nok være fristet av en overgang også. Tippeligafotball uten å trenge å flytte, kan skjønne det om det lokker.

Prøver man å ta på seg "nøytrale" briller kan man selvsagt si at Særp, med sin lagånd og satsing på unge spillere, fortjener å rykke opp (sett bort fra det faktum at de ble nummer FEM i Adeccodassen).

Jeg klarer ikke å ta på meg noen som helst slags nøytrale briller. Jeg ønsker det heller ikke. I kveld heier jeg på Tom Nordles forrige arbeidsgiver.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 nov 09, 12:22

Ser personlig frem til Adecco-ligaen med både lillebror Sarp, og halvbror Moss.

Synes derimot at de ikke skal rykke opp, da Fredrikstad må være best, samtidig i en annen vinkel hadde det vært artig med et annet Østold-lag i Tippeligaen.

---------------------------

2010: The new era begins.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 09 nov 09, 15:50

Vil gjerne se Sarp08 i Tippeligaen, men ikke uten oss.  Jeg er redd lekkasjen nordover vil øke om Sarp08 rykker opp nå.  Samtidig blir det veldig tungt for FFK neste år med 2 lokaloppgjør.  Moss/S08 har spilere som ser på dette som cupfinaler, mens FFK har spillere som ikke skjønner hva som venter av ekstra innsats fra andre siden.

Merkelig at ikke både Kråkevingen og MossFK har vært ute med leppa til S08 om hvor enorm forskjell det er i TL slik de var når FFK rykke opp til 1 divisjon?

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 09 nov 09, 19:42

Opprinnelig postet av ffkmufc

Vil ikke ha opp tegneserielaget Sarp 08..

ikke jeg heller, men frykter desverre at Særp tar dette enkelt. Måtte jeg ta feil...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 nov 09, 19:43
Endret: 09 nov 09, 19:43
Endret av: Knuty

Og DER var særp ett hakk nærmere TL..

1-0 etter 7 minutter, Hoås..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24