Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til en evt finale mellom FFK-KIL/Sogndal

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 nov 09, 17:13

Hei godtfolk.

Det kan jo hende det er endel folk som lurer på hvordan det blir med billettsalg til en evt finalekamp. Som kjent skal FFK spille på mandag 9. november hvis vi beseirer Sarpsborg 08. Da er tiden veldig knapp mtp å skaffe nye billetter.

Thomas Torjusen har svart en innsender på fredrikstadfk.no på dette spørsmålet, og dette er hva han svarte:


Billetter til eventuell påfølgende kamp

skrevet av Thomas Torjusen , fredag 30, oktober 2009 klokken 19:25:16

Hei Tore

Det er et betimelig spørsmål og jeg kan betrygge deg med at vi har kontroll på dette og vil gjøre det beste ut av de få dagene som da eventuelt blir til rådighet.

Uavhengig av resultatat i kampen mot Sarpsborg 08 har vi gjort klar billetter for neste kamp - hvis ikke så vil det være umulig å komme i mål. Skulle vi ikke vinne vil disse aldri bli tilgjengelige, men dersom vi vinner så kan jeg betrygge deg med at vi da trykker på knappen straks dette er klart og da starter "rotteracet".

I det tilfellet vil fortsatt en forkjøpsrett for sesongkortinnehavere gjelde, men den blir kort og utgår en gang på lørdag.

Vi vil også sørge for at det er mulig å kjøpe billetter på Stadion etter kamp, på vei hjem og selvsagt på lørdag, søndag og mandag.

Billettene vil selvsagt også være tilgjengelige på internett og man kan kjøpe i alle Narvesen butikker i hele landet.

Nå trenger vi først å lage en fantastisk rød / hvit ramme rundt kampen til fredag og sørge for maksimal støtte til spillerne slik at de sørger for ønsket resultat.

Mvh Thomas

 

Da lurer jeg egentlig på om billettene rekker å være i min postkasse på mandag...? Det blir fryktelig dårlig tid.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 nov 09, 17:29

E-billett?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 nov 09, 17:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Da lurer jeg egentlig på om billettene rekker å være i min postkasse på mandag...? Det blir fryktelig dårlig tid.

Bare skriver dem ut i tilfelle.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 nov 09, 17:37

Du mener på min "ikke-eksisterende" printer her hjemme?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 nov 09, 17:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Du mener på min "ikke-eksisterende" printer her hjemme?

Du får finne en eller annen printer i hele verden som funker da vettu! Wink Hvis du ikke kjenner en eneste person med printer, så er vel biblioteket å anbefale.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 09, 18:31

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Da lurer jeg egentlig på om billettene rekker å være i min postkasse på mandag...? Det blir fryktelig dårlig tid.

Bare skriver dem ut i tilfelle.

Jeg brukte forkjøpsretten min på 3 billetter til kampen freda, de ankom postkassa i dag.

Så vidt jeg kunne se så nyttet det ikke å skrive ut billettene til den kampen i alle fall, de måtte sendes pr. post.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 nov 09, 18:35

Det er helt korrekt Willy René. Det gikk ikke an å skrive ut billett til Sarpsborg 08-kampen på egen printer.

Jeg fikk også min billett i postkassa i dag, men jeg tviler på at vi rekker å få billettene til finalekampen i postkassa på mandag før kampen.

 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 04 nov 09, 18:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er helt korrekt Willy René. Det gikk ikke an å skrive ut billett til Sarpsborg 08-kampen på egen printer.

 

Hva for noe?

Jeg kjøpte billetter på nett fredag, fikk de tilsendt som vedlegg i e-post, og skriver de ut selv i henhold til info som fulgte i e-posten..

 

 

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 09, 19:33

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er helt korrekt Willy René. Det gikk ikke an å skrive ut billett til Sarpsborg 08-kampen på egen printer.

 

Hva for noe?

Jeg kjøpte billetter på nett fredag, fikk de tilsendt som vedlegg i e-post, og skriver de ut selv i henhold til info som fulgte i e-posten..

 

 

 

 

Kanskje jeg bestilte så tidlig at de ikke hadde ordnet det ennå ? Men uansett, da går det nok bra for mandagskampen, og den kampen skal FFK spille! Basta!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 04 nov 09, 20:21

Kjøpte en, begge, eller en av hver på forkjøpsretten?

Er rimelig sikker på at man kan få ebillet hvis man bestiller opprinnelig plass, tar man derimot forkjøpsretten i bruk må man få tilsendt pr post...

Noen her som gidder å sjekke med FFK?

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 09, 20:34
Endret: 04 nov 09, 20:35
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Flisa

Kjøpte en, begge, eller en av hver på forkjøpsretten?

Er rimelig sikker på at man kan få ebillet hvis man bestiller opprinnelig plass, tar man derimot forkjøpsretten i bruk må man få tilsendt pr post...

Noen her som gidder å sjekke med FFK?

Jeg kjøpte på forkjøpsretten. Hvis man da må få billettene pr. post, så må det endres når det gjelder mandagskampen.

.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 nov 09, 20:58

Hehe. Dette kan blir moro ja... Flott at det ikke står noe om denne problemstillingen før det er for sent.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 04 nov 09, 21:00

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Flisa

Kjøpte en, begge, eller en av hver på forkjøpsretten?

Er rimelig sikker på at man kan få ebillet hvis man bestiller opprinnelig plass, tar man derimot forkjøpsretten i bruk må man få tilsendt pr post...

Noen her som gidder å sjekke med FFK?

Jeg kjøpte på forkjøpsretten. Hvis man da må få billettene pr. post, så må det endres når det gjelder mandagskampen.

.

 

Det kan ha med saken å gjøre ja, jeg kjøpte 2 helt "frie" billetter, uten bruk av forkjøpsrett. Det kan være derfor det var greit å få de per e-post.

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Spielführer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 nov 07
Innlegg: 8

Lagt til: 04 nov 09, 23:30

Jeg kjøpte på forkjøpsrett, og stusset over at de ikke så ut til å kunne skrives ut. Gikk senere inn på "mine billetter" (eller noe liknende) og fant en printmulighet der - det bør mao ikke være behov for hverken postmann eller epost for å få dette til, men intuitivt og brukervennlig var det ikke...


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 nov 09, 00:02

Mangler dere printer kan dere bare låne på deres lokale bibliotek, koster maks 5 kr.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 05 nov 09, 01:17

Hei alle supportere

En liten oppklaring til det dere lurer på rundt billetter i posten contra billetter som kan printes ut (Ticketfast)

Ticketfast (printes ut hjemme)

Alle som ikke benytter seg av forkjøpsretten sin og som kjøper på enten www.billettservice.no eller på FFKs hjemmeside får tilsendt en mail hvor det ligger med et vedlegg som er billetten.

Med denne løsningen printer du selv ut billetten(e) og tar den med til kampen.

Dette er en enkel og behagelig måte å kjøpe billetter på hvor man slipper å stå i en laaaang kø.

Benyttelse av forkjøpsrett for sesongkortholdere (Account Manager)

Alle med sesongkort fikk forkjøpsrett til sine plasser. For å fornye disse på nettet fikk man da tilgang til Account manager.

Normalt sett så skulle også disse fått Ticketfast, men en "bug" i systemet gjorde ikke det mulig, så derfor ble disse billettene sendt pr post uten ekstra kostnader for mottaker.

Billettsalg til en eventuell mandagskamp

Dersom resultatet av kampen til fredag blir slik vi håper, vil billettsalget starte umiddelbart etter kampen - både på nett og offline.

Billettuka på Stadion (under inngang 1) vil da være åpen rett etter kampen for å håndtere forkjøpsrett til sesongkortinnehavere.
Det vil i tillegg være billettsalg av enkeltbilletterved gangbrua (gamle Aristokraten).

Billettluka på Stadion vil også være åpen på lørdag og søndag.

Siden det er bare 3 dager mellom kampene vil det være en kort forkjøpsrett, som går ut lørdag klokken 1400.

Billettsalget på internett åpnes i så fall også rett etter kampen og alle med registrert email i systemet og har sesongkort får egen info pr mail.

Det vil også være mulighet å kjøpe billetter bl.a i Narvesen og på Posten (ikke post i butikk) foruten Aristokratens butikk i Torvbyen.

Minner om at det ovenstående forutsetter seier på fredag - la oss alle bidra til maksimal stemning på Stadion som bærer frem rød/hvite ben.

Det vil komme mer informasjon på www.fredrikstadfk.no straks etter kampen - gitt rett resultat - med fyldig informasjon om hvor man får kjøpt billetter.

Håper dette var oppklarende.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 nov 09, 08:53

MR.T:

Er det da slik at vi med forkjøpsrett MÅ stå i kø i billettluka på stadion og fryse for å få de billettene vi har krav på ?

Eller kan jeg gå på Narvesen, vise fram sesongkortene og benytte forkjøpsretten der ? Hvorfor får man ikke aktivert sesongkortene via internet slik man gjorde ved kampen mot Lech Posnan ?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 05 nov 09, 09:17

Opprinnelig postet av Willy René

MR.T:

Er det da slik at vi med forkjøpsrett MÅ stå i kø i billettluka på stadion og fryse for å få de billettene vi har krav på ?

Fremhever fortsatt at nedenstående gjelder hvis vi vinner på fredag.

Dersom du skal ha dine plasser og ikke benytter Account Manager - så er hentestedet på Stadion.
Er du usikker på om du er lagt inn med epostadredsse - send en mail til sesongkort@fredrikstadfk.no så sjekker vi opp for deg.

Dersom du ikke er avhengig av å sitte på akkurat dine plasser kan du ignorere reservasjonen og kjøpe plasser på samme tribune på denne linken. Der får du valgt aktuell seksjon og tildelt de beste plassene. Da kan du printe ut Ticketfast og kose deg hjemme med kaffekoppen foran PCen - og slippe å stå i kø.

Test gjerne linken over nå så ser du hvordan det fungerer - selv om FFK - Sarpsborg 08 er utsolgt. Det er veldig lett å se hvilke plasser man får - og er man ikke fornøyd så søker man bare på nytt og får fordelt flere plasser.

Opprinnelig postet av Willy René

Eller kan jeg gå på Narvesen, vise fram sesongkortene og benytte forkjøpsretten der ?

I skrivende stund så går ikke dette. Billettservice jobber på spreng for å få til dette, men vi lover ikke noe. Følg med på informasjonen som kommer på FFKs hjemmesider på fredag etter kampen samt informasjon fra speaker.

Det som er klart er at du kan kjøpe enkeltbilletter på alle Narvesen og hos Posten (ikke post i butikk) til en eventuell kamp på mandag. Her får du ikke opp noe salkart, men blir tildelt de beste plassene tilgjengelig - basert på det samme som gjelder på Internett.

Opprinnelig postet av Willy René

Hvorfor får man ikke aktivert sesongkortene via internet slik man gjorde ved kampen mot Lech Posnan ?

Det er pga en del systemoppgraderinger og at det er for hly usikkerhet om at det vil fungere. Tiden er for kort mellom billettsalg og kampstart så da kan vi ikke teste live.


Dessuten dukket det opp en "bug" i systemet som gjør at Ticketfast ikke kan benyttes for dette arrangementet - dessverre. Denne "bugen" var ikke der da vi spilte mot Lech Poznan.

Account manager

Alle som benyttet Account Manager til kampen mot Sarpsborg 08 kan selvsagt også benytte dette på denne kampen.

Dersom du ikke benyttet Account Manager til FFK - Sarpsborg 08 og ønsker å gjøre det fremover - send en mail til sesongkort@fredrikstadfk.no med info om ditt navn, dine plasser og hvilken mailadresse du vil at vi skal registrere.

Dette vil også være behjelpelig for dem som skal fornye sesongkortplassene sine på Internett for neste år.

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 05 nov 09, 20:16

Fantastisk informasjon, men kanskje jeg missa svaret på siste spørsmål...

Må vi som har sesonkort stå i kø, eller kan man fra neste kamp kunne skrive ut billetten på nettet via account manager? Eller må vi stå i regnet (snøen faktisk)...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 05 nov 09, 20:51

Sorry om du føler du må svare på det samme 100 ganger.

Men.. har et spørsmål. Har 3 stk sesongkort. og har planer om å ha med en til. er en åpen plass ved siden av oss og tenkte benytte den. Bruker jo da forkjøpsretten på korta, og prøver i tillegg få fatt på plassen ved siden av. Kan dette fikses hos Narvesen, eller blir det for komplisert og må ordnes i Aristokraten?

---------------------------

cupmester 06, uten tromme



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24