Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå kan du gå til FFK's styre med din info. Jaran!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 nov 09, 23:15

Hvem er dine allierte (muldvarper) i administrasjonen og blant spillerne? Er det de som føler seg mest truet p.g.a. dårlige økonomiske leveranser i år? Folk som ikke takler krav, har levd i sus og dus på FFK's regning (lønn)?

Er det sutrekopper som Ramberg og Gashi blant spillerne ? Spillere som prater negativt om arbeidsgiver (når de ikke hører...)  og hever fete lønninger allikevel?

Hvis dere ikke skjerper inn for spillerne hva de kan si/ikke si uten "straff" så får det være. Det er tydeligvis mangel på lojalitet mot ledelsen blant både spillere og folk i administrasjonen. Dette er overhodet ikke akseptabelt  i vanlige bedrifter, slike folk må kastes !

Dette kan dere ikke leve med!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 nov 09, 23:48

FFK som en klubb, er på vei ned i dritten igjen. Og vi har fortjent det! Styret virker helt innkompetente, samtidig som de har muldvarper innad i systemet.

Plankehaugen startet bra med ryggrad. Men nå er de på vei å drite ned hele den ryggraden. Alt fokus før den viktigste kampen i nåtidens historie ligger på helt feil ting. Og når PH ikke vil gå i møte med Henriksen engang, vitner det om amatørmessige "ledere" i Plankehaugen.

Støtter i utgangspunktet aksjonen, men nå går det for langt. Ta dette etter kvalikken. Kjør på så hardt dere vil. Men nå, nei nå må fokuset endres.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 04 nov 09, 17:55

Muldvarper og sutrekopper stemmer nok bra. Samt noen nyttige ehhm... plankehaugfolk? Så skal alt bli så bra så... 

Vi ser vel nå hva Henriksen gikk ut mot tidlig i sin ffk-tid? Dette er vel nå et nytt angrep fra den samme klikken ser det ut som.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 nov 09, 00:05

Betydningen av aksjonen mot styret er sannsynligvis veldig overvurdert med tanke på prestasjonen i kvalikken. De sa jo faktisk bare noe som ikke blinde kunne unngått å lese på dette forumet, f-b.no og flere andre steder.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3