Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss gitt ut permidsjonsvarsel til samtlige spillere, Mandag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 02 nov 09, 21:25

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=588105

Alle Moss spillerene mottok mandag et permisjonsvarsel. Klubben mener dermed at de (ihvertfall midlertidig) har ungått konkurs

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 nov 09, 20:46

Det er jo sikkert veldig redelig og ærlig av dem, og er de nødt så er de nødt. Det eneste som er litt kjipt er at de gjennomfører en emisjon på noen millioner for deretter å permittere spillerne rett etter, noe som vil si at de kan finne seg andre arbeidsgivere [?], noe som igjen betyr at spillerstallen er verdt null kr.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 nov 09, 21:50

Går nå ut i fra at de har samme regler som på andre arbeidsplasser... Blir du permittert,så kan du finne deg en ny jobb på dagen!?

Hvis det er tilfelle,er det noen spillere der som er verdt å ta en titt på?? Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 nov 09, 21:58

Blir du permitert kan du ikke gå på dagen men oppsigelsestiden, for arbeidstaker, reduseres til 14 dager. Hvordan dette funker når man er ansatt for en periode (kontraktstiden) og ikke fast vet jeg ikke. Vil anta at det muligens kan være litt andre regler.

Ellers er det få, om ingen, Mossespillere vi burde hente.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 nov 09, 22:04

Vel der tar du grunndig feil, Kristian Wemberg er en av Norges mest talentfulle midtstoppere. Ellers så er Thømt Jensen verdt en titt.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 nov 09, 16:42

Wemberg hadde vært en kanonsignering. Han kommer til å bli grisegod.


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 nov 09, 19:05

Ja, jeg har også tro på Wemberg. Få han til FFK fort!

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 nov 09, 19:18

Opprinnelig postet av Shadar

Det er jo sikkert veldig redelig og ærlig av dem,

Dette er jeg helt uenig i. Å overlate regningen til staten etter sesongslutt er i beste fall i grenseland.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 nov 09, 19:24

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Shadar

Det er jo sikkert veldig redelig og ærlig av dem,

Dette er jeg helt uenig i. Å overlate regningen til staten etter sesongslutt er i beste fall i grenseland.

Akkurat som alle andre bedrifter? I gulltider lever bedriften godt og ledere tar ut store lønninger osv, men så fort nedgangstiden kommer så er veien til permisjon kort.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 09 nov 09, 12:45

Har dere ennå ikke lært?

Forbannelsen av å hente spillere fra Moss slutter aldri! Som jeg sa for noen mnd siden var at jeg var overrasket over at Amin hadde gått skadefri. Først i August skjønte jeg hvilken form for forbannelse det var denne gangen. Og jeg uttalte og satt penger på at dere ville rykke ned. Jeg har fått mye penger og dere er i Adecco. Å dere kan råtne innenfra.

Den sviktær aldri! Aldri.

Bare minne om at det ligger et MFK skjerff og 1 flagg under membraen på banen ders. Under hver 16. meter.

 

Sees tell året:)

Keiko99 på Melløs blir koz

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 09 nov 09, 13:01

Opprinnelig postet av Hjælmen

Har dere ennå ikke lært?

Forbannelsen av å hente spillere fra Moss slutter aldri! Som jeg sa for noen mnd siden var at jeg var overrasket over at Amin hadde gått skadefri. Først i August skjønte jeg hvilken form for forbannelse det var denne gangen. Og jeg uttalte og satt penger på at dere ville rykke ned. Jeg har fått mye penger og dere er i Adecco. Å dere kan råtne innenfra.

Den sviktær aldri! Aldri.

Bare minne om at det ligger et MFK skjerff og 1 flagg under membraen på banen ders. Under hver 16. meter.

 

Sees tell året:)

Keiko99 på Melløs blir koz

Nesten så vi skulle ha revi hele stadion pga det. usj a mei!


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 09 nov 09, 14:53

Opprinnelig postet av Hjælmen

Forbannelsen av å hente spillere fra Moss slutter aldri!

Ja huff. Billige spillere som er sjeleglade for å spille for tilskuere er jammen surt. Husker spesielt forbannelsen med opprykka og cupseieren. Var vel Mossespillere som var sentrale i de forbannelsene hvis ikke jeg husker feil.

 

Opprinnelig postet av Hjælmen

Bare minne om at det ligger et MFK skjerff og 1 flagg under membraen på banen ders. Under hver 16. meter.

Jeg skulle ønske jeg fikk en skikkelig bekreftelse på at dette er sant. Jeg kunne trodd at det var mulig å få til over membranen, men under er ganske lite sannsynlig. Uansett deilig å tenke på at Mosseflagget ligger begravet nede i den mørke torva, dekket av gjørme, insyltet i Abgars spyttkløser og Raios snørrlærver.

 

Og høyt vaier FFKs vimpler.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 nov 09, 19:25

http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article155707.ece

Her bekreftes at drøyt 10 spillere permitteres.

Hva angår det angivelige M***-skjerfet; med tanke på resultatene FFK jevnt over har hatt etter at vi flyttet inn på nye stadion, kan det ikke være rare forbannelsen. For å si det sånn, hadde det vært noe tak i den forbannelsen burde vi rykka ned før.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24