Husk meg
Brukernavn
Passord

plankehaugens direktør kandidat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 nov 09, 20:32
Endret: 02 nov 09, 20:40
Endret av: tomroar

Å si at de har noen interne som kan ta denne jobben blir noe dumt, om vi ser på styringen av klubben de siste åra så har det vel ikke vært gjort så mye bra med tanke på spillerkjøp, markedsarbeide og administrering.

Skal det en ny kost på plass, så må den tas utenfra og tilbys en moderat lønn uten mer sluttpakke en de vanlige 3. måneder. Det bør være en som har vært interresert i fotball over tid. Ikke slik som sist, en som ikek hadde vært på en fotballkamp. De siste gangene det har blitt ansatt noen har vel de interne blitt funnet for lette, og ser vi det opp mot hva direktørene har fått til og hvor mye rart som har skjedd økonomisk , så vil det overraske meg om en intern har noe mer å fare med. Det vi ikke har behov for er en rævslikker i forhold til plankehaugen. En skal ikke se bort fra at vedkommende som plankehaugen ønsker er muldvarpen  de siste månedene.

Ofte når en skal ut og det er støy i en organisasjon så er det noen som bygger oppunder og har sin egen agenda, som f.eks å få tak i denne jobben.

Lukter lang vei dette her.

 

 

 

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 nov 09, 20:45

Interessant, men det er bare spekulasjoner. Intern kjennskap er ikke dumt hvis vedkommende passer til jobben så jeg vil ikke si at en utenfra er nødt til å være det eneste riktige.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 02 nov 09, 21:06

Kan ikke bare Plankehaugen ta over hele styringa da?! De har jo tydeligvis svar på alt, og sikkert nok av erfaring til å styre et selskap i 100 millionersklassen....må si jeg begynner å bli drittlei latterlige uttalelser fra PH i mediene,og spesielt rett i forkant av FFK viktigste kamp på lang laaaaaaaaaang tid.

Prøv å være mer supportere,og litt mindre lekestyre


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 nov 09, 21:12

Opprinnelig postet av palespen

Kan ikke bare Plankehaugen ta over hele styringa da?! De har jo tydeligvis svar på alt, og sikkert nok av erfaring til å styre et selskap i 100 millionersklassen....må si jeg begynner å bli drittlei latterlige uttalelser fra PH i mediene,og spesielt rett i forkant av FFK viktigste kamp på lang laaaaaaaaaang tid.

Prøv å være mer supportere,og litt mindre lekestyre

 

Hør, hør!!!!!!!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 nov 09, 21:29

Hvis det er Bagstevold Plankehaugen vil ha til å styre FFK skuta, så går det nedenom og hjem med hele klubben.  En verre lederkandidat finnes det omtrent ikke.

 

 

---------------------------

Supras Fredrikstad


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 nov 09, 21:36

Jeg mener det er helt greit at PH protesterer mot ledelsen av klubben. Når det gjelder timingen er jeg mer usikker. Men det blir HELT FEIL av PH å komme med kandidater, hva slags agenda har de egentlig da? Er poenget å bli kvitt Henriksen eller å få inn en favoritt?


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 02 nov 09, 22:45

Knut Thorbjørn Eggen?

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 05 nov 09, 14:48

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Knut Thorbjørn Eggen?

 

Om KTE blir ny direktør, så går det ca 2.5timer før Nordlie trekker seg etter interne uenigheter.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 nov 09, 14:54

Opprinnelig postet av marevan

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Knut Thorbjørn Eggen?

 

Om KTE blir ny direktør, så går det ca 2.5timer før Nordlie trekker seg etter interne uenigheter.

Jeg har vanskeligheter for å tro at du er den beste til å vurdere noe sånt...

 

Surprised

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 05 nov 09, 15:04

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av marevan

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Knut Thorbjørn Eggen?

 

Om KTE blir ny direktør, så går det ca 2.5timer før Nordlie trekker seg etter interne uenigheter.

Jeg har vanskeligheter for å tro at du er den beste til å vurdere noe sånt...

 

Surprised

 

Heldigvis har jeg ikke gått ut i media med det, ei heller laget en kjempestor banner som jeg kunne brettet ut på ullevål.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 nov 09, 15:40

Jeg er hvertfall enig i at Henriksen kanskje har vært arrogant å ha med å gjøre i sportslige og supporterrelaterte spørsmål, men å bytte ut en arrogant person med en enda mer arrogant person (Bagstevold) er i dette tilfellet å skyte seg selv i beinet. 

---------------------------

Nord


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 nov 09, 15:54

Nå står det vel på siden til PH at dem ikke skal komme med noe navn alikevel. Lurt det, da hadde det vel vært slutt for denne personen i FFK. Eneste dem har oppnådd sålangt er vel å styrke Runar Henriksen..


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 05 nov 09, 16:34

Jeg tror PH vil ha Morgan Andersen i den stillingen. Tongue out

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 nov 09, 20:07

Opprinnelig postet av Martin_

Jeg er hvertfall enig i at Henriksen kanskje har vært arrogant å ha med å gjøre i sportslige og supporterrelaterte spørsmål, men å bytte ut en arrogant person med en enda mer arrogant person (Bagstevold) er i dette tilfellet å skyte seg selv i beinet. 

 

er ikke så alt for ofte vi har vært enige om noe rundt FFK, men dette støtter jeg 100%

---------------------------

Jørn Moum, frykter adeccoligaen i 2010
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 05 nov 09, 20:58
Endret: 05 nov 09, 21:02
Endret av: FFK pra sempre

Amatørene i PH bør uansett holde seg langt unna ett så viktig spørsmål.
Ellers enig i at de ville gjort kandidaten sin en bjørnetjenste ved å mene noe om dette.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 nov 09, 21:41

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av Martin_
Jeg er hvertfall enig i at Henriksen kanskje har vært arrogant å ha med å gjøre i sportslige og supporterrelaterte spørsmål, men å bytte ut en arrogant person med en enda mer arrogant person (Bagstevold) er i dette tilfellet å skyte seg selv i beinet. 

er ikke så alt for ofte vi har vært enige om noe rundt FFK, men dette støtter jeg 100%

Bra, eller som innlegget over legger opp til, PH gjør seg selv en Bjørnetjeneste. Hoho.

---------------------------

Nord


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 nov 09, 22:01

Opprinnelig postet av marevan

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jeg har vanskeligheter for å tro at du er den beste til å vurdere noe sånt...

 

Surprised

 

Heldigvis har jeg ikke gått ut i media med det, ei heller laget en kjempestor banner som jeg kunne brettet ut på ullevål.

Hehe.. Fin kommentar Marevan Cool


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 nov 09, 22:36

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Knut Thorbjørn Eggen?

Hvilke kvalifikasjoner har Eggen som tilsier at han er egnet som administrerende direktør?

Har fyren økonomisk eller juridisk kompetanse over hodet?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 05 nov 09, 23:00

svar til Holters: - ingen + - nei.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 05 nov 09, 23:08

En med kontakter til et styremedlem i klubben fortalte meg at hvis R.H. mot fomodning skulle trekke seg,så ville tjernås helt sikkert bli direktør.Pga økonomi,han er alt lønnet av klubben,men også fordi han er en av de få som man er sikre på kan samarbeide med Nordlie,de har hatt et godt forhold i mer enn 20år.Personen poengterte også at klubben mest av alt ønsket seg et ansikt utad som er sympatisk og medievant.Noe man kan si om tjernås.Hvor troverdig det er vet ikke jeg..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24