Husk meg
Brukernavn
Passord

Hyllest til Pål Andre Czwartek!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 nov 09, 11:46

Opprinnelig postet av Husgutt

Pål scora jo også i straffekonken mot Odd i cupen for et par år sida..

Straffekonkurranser teller normalt ikke inn i målscorerstatistikker, men en artig kuriositet er det jo. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 02 nov 09, 14:19

Jeg slutter meg helt til hyllingskoret, Czartek har vært suveren både på banen og utenfor, et prakteksemplar, trenningsvillig, ydmyk og proff til fingerspissene. Mange har svært mye å lære av denne mannen, ikke minst holdningsmessig, hans proffe måte å ta opp konkurransen når plassen hans på laget har vært truet er forbildelig. Men jeg registrerer at enkelte vil her på forumet ønsker han med videre, jeg respekterer det, men slik jeg ser det så forsvarer han ikke en plass på laget lengre og å sitte på benken ved 35 års alder er ingen verdig avskjed, la dette bli hans siste sessong. 

---------------------------

alexx


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 nov 09, 14:20

Fortjent hyllest til Pål!! Makan til klubbspiller finner du ikke..

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 nov 09, 14:36

En perfekt avslutning for Pål det her :)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 nov 09, 14:40

Melder meg på her!

 

 Det finnes bare en PAC og veldig synd for FFK at de mister personen Pål Andre, alltid hyggelig og ydmyk, og har aldri vært ute og klaget om han har havnet på benken. Hans harde arbeid for å bli en bedre spiller har lønnt seg, noe helt klart flere i FFK burde ha lært av, 2009 sesongen har på mange måter vært en kjip sesong, men pga PAC mål mot Lyn igår som 2009 sesongens siste FFK mål må jeg si at dette faktisk var sesngens høydepunkt. Faktisk den eneste gangen jeg har felt en tåre i år. Så jeg krysser fingra og håper at FFK en gang igjen kan få en spiller som dette, en som blir supporternes favorit, ikke bare pga hans ferdigheter, men pga hans person.

FFK har ikke hatt en slik legende i klubben siden, ja vanskelig å trekke sammenligninger, men Atle Kristoffersen var jo og  en trofast spiller, selv om han hadde en sesong i Moss. Det enesete PAC har manglett for sin karriere er landslagsspill for å komme opp blant spillere som Arne P og Snæbbus og Borgen, men disse har heller ikke spillt fotball på j...... lenge, så Pål Andre Czwartecs navn kan helt klart nevnes der opp blant disse.

Så sier det igjen!! HYLL Pål Andre, kommer alti til å heie på deg fra plassen min på stadion noe jeg har gjort siden første gang skjønte for en fotballspiller du er. Takk for alle flotte minner du ha gitt oss på stadion!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 nov 09, 14:47

Melder meg også på her i dypest respekt for Pål André.

Han er en flott klubbspiller og er det noen jeg undte scoringen i går var det han.

På meg som hverken personlig kjenner PAC eller andre av spillerne eller personer i styret og stell, virker han som den ideele prototype på en idrettens "Gentleman". Har vel aldri hverken hørt syting eller klaging på andre den kanten.

Her er det virkelig mange som har mye å lære!!!

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 nov 09, 23:14

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 19 nov 09, 10:13

Det var vel ingen markering verken ved 100 eller 200 spillte kamper? Nå kan FFK forsøke å rette på det ved å følge Viking sitt eksempel, hvis han ikke skal bli med videre?

http://www.dagbladet.no/2009/11/18/sport/klubben_i_mitt_hjerte/fotball/viking/thomas_pereira/8996509/


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 09, 11:11

Pål legger da ikke opp enda, men klart dette blir ordnet...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 09, 15:51

Opprinnelig postet av keiko99
Pål legger da ikke opp enda, men klart dette blir ordnet...

Trenger ikke legge opp for å få testimonialkamp, og at dette klart blir ordnet har jeg ingen tro på. Ledelsen har vel ikke tenkt tanken en gang vil jeg tro.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 09, 16:23

trodde sånne kamper kun ble avholdt da dem la opp... ikke for og være dust på noen måte, men kan du fortelle meg om en fotballspiller som fikk sånn kamp føre han la opp ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 09, 17:16

Ryan Giggs fikk sin testimonialkamp for en evighet siden da han hadde vært ti år i klubben - og han spiller jo som du sikkert vet fortsatt. Det er nok flere spillere som har fått sin testimonialkamp etter ti år i en klubb. Det er i hvert fall ikke en regel som sier at man må ha lagt opp for å få en slik kamp, klubber står nok ganske fritt til å gjøre akkurat som de vil der :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 09, 20:00

ok.. da følger du med værfall Laughing, men jeg syns sånne kamper egenlig bør holdes når en spiller legger opp da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3