Husk meg
Brukernavn
Passord

Stå på Vebjørn!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 jan 04, 14:57
Det gleder meg stort å se hvilken fremgang Vebjørn Hagen har hatt etter den tidvis skuffende fjorårssesongen. Kjempebra å se at han har en god psyke og vilje som gjør at han kommer tilbake for fullt etter all den tildels uberettigete kritikken han har fått. Stå på Vebjørn, måtte du slå til for fullt i tippeligaen!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 21 jan 04, 15:04
Endret: 21 jan 04, 15:05
Syns egentlig ikke kritikken av Vebjørn i fjor høst var så veldig uberettiget. Han fikk mye spilletid, og god mulighet til å tilpasse seg, uten at han hevet seg særlig som spiller av den grunn.

Likevel er Vebjørn fremdeles en relativt ung spiller. Ingenting er bedre enn hvis han greier å heve seg neste sesong. FFK trenger en god vensteback.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 jan 04, 16:01
Han sier jo selv at han ikke var fornøyd med fjoråret..Følye meg usikker på ham i det defensive ifjor..Fungerte dog bedre som stopper de gangene han var det..
Intet er mer gledelig om han hever seg.
det viser også spirit og holdning..Watson løftet seg ifjor og topp om hagen gjør det i år..
Skulle forresten fortsatt hatt med watson..Hvor er han nå ?

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 21 jan 04, 16:54
Det er fortsatt en gåte hvorfor han ikke ble sendt på hue og ræva ut av laget i fjor.

---------------------------

TH


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jan 04, 16:57
Usaklig, torhen. Man sparker ikke bare ut spillere av klubben midt i sesongen, man har da kontrakter å forholde seg til også. Dessuten er det ikke bare snakk om spilleren Vebjørn Hagen, men også mennesket Vebjørn Hagen.

Hadde vært morsomt om han ble en hit i år.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 21 jan 04, 17:50
Endret: 21 jan 04, 17:52
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke trodde han hadde noe framtid i ffk etter sist sesong, men alle kan være uheldige.
Da er det ekstra moro at han nå har funnet ut en måte å komme tilbake kanskje bedre enn noengang ?
Han er jo ikke så gammel eller, så hvis det skulle vise seg at han nå finner seg til rette og gjør det bra kan det jo hende han får ny kontrakt og
;)
Ønsker han lykke til, og jeg syntes det er tåpelig å si at man bare skal kaste ut folk som har kontrakt.
De er tross all mennesker selv om de spiller fotball.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 jan 04, 23:06
Bare tull å si at Hagen var så dårlig i fjor...han løp litt sakte så det så kanskje litt stusselig ut, men han var plasseringssikker og hadde til tider en god innleggsfot.... Det var ikke mange mål som ble sluppet inn fra hans side, og det er vel et godt tegn når det gjelder forsvarsspillere?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 jan 04, 23:13
Jeg er vel en av mengden når jeg sier at frerikstads svakeste ledd i fjor var venstre backen. Jeg var krass mot Hagen selv, å man kan ikke si noe annet en at han ikke leverte varene. Men jeg skal være så ydmyk å si at ingenting ville gledet meg mere en om Hagen motbeviser min påstand om at han fortjener plassen. Han er FFK gutt han også, som alle ute på den banen der er. Og hvis vi kan spare inn en del penger på å unngå å kjøpe inn en venstre back, så er det ingenting som er bedre en det. Hagen, du var knall god mot Godset, fortsett der du, så vil du beholde den plassen resten av sesongen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 22 jan 04, 13:19
"Mennesket Vebjørn Hagen" - morn! OK VH burde ikke spille flere kamper for FFK, for han er rett og slett for dårlig. Og det beviste han gang på gang i fjor. Vi skal spille i tippeligan om det er noen som glemmer det innimellom.

---------------------------

TH


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jan 04, 13:34
Nå er du fryktelig bombastisk. Det er MANGE spillere som idag er på høyt nasjonalt eller internasjonalt nivå som har hatt veldig svake sesonger bak seg. Jeg sier ikke at Vebjørn kommer til å bli landslagsspiller, men jeg tror på at spillere skal få en "second chance", og hvertfall ikke forkastes som ubrukelige etter én enkelt sesong. Hvertfall ikke om de viser tegn på forbedring og innrømmer ovenfor seg selv og omgivelsene at fjoråret ikke var godt nok.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 22 jan 04, 14:05
jeg støtter både Costanza og Vebjørn i dette tilfellet!

Alle kan ha en dårlig sesong men det VH har vist så langt i år er fremragende!

Jeg så han selv i treningskampen mot Strømsgodset hvor han var en av banens beste spillere.
Var du der, torhen?

Det jeg syns er aller mest et tåpelig utsagn fra deg, torhen, er at du er negativ selvom om VH har vært veldig god hittil i år

Ærlig talt syns jeg det siste mannen fortjener er en kald skulder etter at han har forbedret seg kraftig fra fjoråret

Har du forresten spilt fotball selv, torhen?

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 22 jan 04, 20:54
Så lenge han selv,Eggen og de fansen som har sett ham i år,mener han har høynet nivået sitt er det vel bare å glede seg over det .
Var også endel misnøye med olaf etter debut-sesongen hans,men han ble i klubben og markerte seg veldig positivt i fjor...
Viser baller ved å innrømme at fjorået var dårlig Vebjørn !!
Følg opp dette på banen og vi får mye å glede oss over...:ffk::ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 jan 04, 11:07
Man kan se at det er fotball i gutten. Teknikk, passninger og vilje.

Litt hurtighetstrening, og motivasjon vil gjøre VH til en bra VB.

Stå på Vebjørn og lykke til i sesongen.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 26 jan 04, 11:42
Hagen representerte det svakeste leddet i fjorårets FFK-lag. Det kan det ikke være tvil om. Kan f.eks. ikke huske å ha sett han sette en eneste takling (bare den evinnelige rygginga....) Men ingen ting er bedre hvis han nå er på vei til å heve nivået sitt betraktelig (i følge rapportene). Det vil jo faktisk være helt suverent hvis han kommer seg opp på TL-nivå! Han koster sikkert ikke mye å drifte og kanskje vi hadde sluppet å hente inn en rådyr, etablert venstreback?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 26 jan 04, 11:48
Jeg så ikke kampen mot Godset, men jeg så tilstrekkelig i fjor. (Godset stilte med B-laget sitt og det er et førstedivisjonslag). Han er rett og slett for dårlig. Det er ingen vits å bortforklare det. Å appluderre fram spillere som ikke holder mål er jeg ikke tilhenger av. Laget må fremdeles styrkes i alle ledd og så langt er backplassen til VH den svakeste.

---------------------------

TH


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 26 jan 04, 12:43
Endret: 26 jan 04, 15:50
[quote=torhen][...] Å appluderre fram spillere som ikke holder mål er jeg ikke tilhenger av. [...] [/quote]
Her er jeg dypt uenig med deg, torhen. Så lenge en spiller spiller i FFKs vakre drakt, synes jeg det er vår jobb som supportere å støtte ham. Jeg sier ikke at man ikke kan være kritiske til egne spiller, men å nekte å støtte egne spillere når de spiller kamp for FFK, synes jeg er for drøyt. Det at Hagen i tillegg måte tåle mishagsytringer fra egne supportere under kamper i fjor, synes jeg er helt forkastelig.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 26 jan 04, 15:40
Om du ikke kan lese bør du ihvertfall ikke gå inn i en diskusjon. Jeg har aldri skrevet noe om å ikke støtte spillere på banen, men i januar - etter sesongslutt eller før seriestart om man vil - er det lov å gjøre opp status for hvilke spillere som duger og hvem som bør settes på en rakett hjem til trøndelagen. Laget må løftes og da er det synd at det gis plass til en spiller som gjør det motsatte.

---------------------------

TH


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 26 jan 04, 15:48
Jeg kan nok lese, men det er mulig jeg tolka din "Å applaudere fram spillere som ikke holder mål er jeg ikke tilhenger av" litt for bokstavelig.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 jan 04, 16:00
Tror VH kommer til å bli en slags "outsider" i år, han vil revansjere seg fra i fjor og jeg har troa på at han kommer til å trives bedre i TL, ergo, blir en bedre spiller! :D

SLUTT Å KRITISERE HAN! :mad:

Det blir for dumt å si at han skulle blitt kasta ut midt i en sessong, se på Watson, synes ikke han imponerte i 2.div, men i 1.div ble han en bedre spiller, gi VH en sjanse til, det fortjener han, noe bra presterte han jo i fjor, å blir det som jeg tror kommer det nok noe positivt ut av deg om VH neste sessong også torhen!:D:D

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 26 jan 04, 23:41
Utrolig irriterende at noen her mener at har du spilt dårlig i fjor ja da er du dårlig og ferdig med det. Har sett noen treningskamper i i vinter og det er ikke tvil om at det er en helt annen Vebjørn Hagen vi har sett hittil. Jeg synes heller ikke Vebjørn gjorde noen god figur i fjor han virket veldig utrygg på det han foretok seg. Det er der jeg mener å se den største forskjellen, han har en helt annen trygghet i det han foretar seg på banen. Det er nok KTE som har hatt en finger med i spillet her, det er vel noe av det han er best på. Få enkeltspillere til å tro på seg selv, for deretter være delaktige i å løfte hele laget. Psykologi.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3