Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Sarpsborg (1. playoffkamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 14 13

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 06 nov 09, 10:09

DET SKJER FAEN IKKE AT VI TAPER DETTA. PLANKEKJØRING HELE VEIEN. GUTTA KJØRER OVER SÆRPINGANE OG EVERTON KRONER YDMYKELSEN VED Å PUTTE 8-0 MÅLET MOT SYDNEY FC AVD. SPARTA SARPSBORG BORG SFK 08 FF.

Og ja, store bokstaver. Makan til negativitet har jeg ikke sett på lenge!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 nov 09, 10:53

Jeg kommer som vanlig ikke til å klappe for motstanderens spillere, om de så heter Bjørnar Johannessen eller Magne Hoset. Men jeg kommer heller ikke til å bue dem ut.

Nå må fokuset ligge på våre egne spillere, vi må applaudere og oppmuntre dem. Uansett om det kommer en feilpasning eller fem så må vi absolutt ikke snu våre egne ryggen, vi må fortsette å pushe på! Ellers kan det bli vanskelig. Dette kommer til å bli fantastisk stemning og hæla i taket!

Tror fortsatt vi vinner masse!! 5-1!!


lækken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 08
Innlegg: 9

Lagt til: 06 nov 09, 10:55

Når du har klart å tre særpedrakta over hue,forsvinner enhver sympatisk følelse ut av vinduet,for min del ! Klappe for Bjørnar ? Helvete heller,Kællen vil jo spille oss ned !

---------------------------

Lækken


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 06 nov 09, 11:11

Bjørnar er en bra mann, han kjempet hardt for oss og lagde ikke noe tull hverken på eller utenfor banen. Hvis vi hadde ønsket å ha han med videre hadde han spilt for oss i dag. Pip gjerne ut mostandernes spilere og spesiellt de som har pissa på oss, men Bjørnar burde heller fått aplaus.


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 06 nov 09, 12:06

Opprinnelig postet av lækken

Når du har klart å tre særpedrakta over hue,forsvinner enhver sympatisk følelse ut av vinduet,for min del ! Klappe for Bjørnar ? Helvete heller,Kællen vil jo spille oss ned !

 

Snevert

---------------------------

Ære være plankebyen!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 06 nov 09, 12:09

Er det noen som har en anelse om hvilket lag vi kommer til å stille? Er Barsom klar?

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 06 nov 09, 12:53

Barsom er visst klar. Regner med han blir den bakerste på midtbanen.

 

Høyrebacken er åpen. Selv håper jeg på Pål Andre, men det skjer nok neppe. Blir vel Vidar

 

Høyrekanten er også åpen. Tipper vi får se Askar der.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 nov 09, 13:09

Må si at jeg har 0 nerve til denne kampen. Om mot all fornuft SSFK08 skulle klare å få ett resultat her blir jeg sykt overasket og imponert. Ferdighetsmessig goo taktisk fysisk skal FFK være mer en 1 divisjon bedre. Selv om tabellsituasjonen sier noe annet


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 06 nov 09, 13:10

                                                           keiko 99

             ffk 1903                             shadar                     plankekæll                  costanza

 

 

                kjellemann                                   bedrevitern                                 nugattistjerna

 

                lordofwhat                                  holters                                         tomroar

 

benken :

rey

fredrikstadpatriot

danan

ffkmufc

lemmy

 

 enkel seier  heheWink

            

 

 

       

 

 

 

---------------------------

jaddajadda


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 nov 09, 13:23

Er du synsk? Playmaker og motor i en spiller på midten passer jo som hånd i hanske..


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 nov 09, 13:24

Knall lag!

Hadde prekæ Særp i senk!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 nov 09, 14:05

Kan jeg få spille høyreback istedet? Jeg føler at den posisjonen kler farta mi bedre. Cool

 


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 06 nov 09, 14:23
Endret: 06 nov 09, 14:24
Endret av: MR.T

Vi har frigjort noen flere billetter - se mer her

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2541/372/

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 nov 09, 14:30
Endret: 06 nov 09, 14:32
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av lordofwhat
enkel seier  heheWink

Hvordan i all verden skal jeg utnytte skuddfoten min som høyreback? Gi meg en av kantrollene ettersom jeg er "tobeint " :o) Keiko99 i mål høres dog ut som et sjakktrekk!

Kjørt Oslo - Hvaler nå. Den kjøreturen avgjør som regel hvordan resten av kvelden blir. Er jeg uheldig med trafikken, så går det strålende med pokeren senere på kvelden, eller andre ting. Er det fin flyt i trafikken, så blir kvelden tung. I dag kom jeg til Råde-slettene da jeg tok igjen en konvoi av bilen. Helt foran var to ambulanser med nødblinkene, hvorav den ene tauet den andre! De lå 10-30 km/t under fartsgrensen helt inn til Fredrikstad. Der ble de "avløst" av en jeg-kjører-i-70-samme-hvilken-fartsgrense-der-er. Utrolig slitsomt!

Så folkens, dette blir seier! Hadde jeg blitt tatt i fartskontroll hadde jeg vel jublet. Det ville mest sannsynlig betydd tosifret seier ;)


bcroks123

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 1

Lagt til: 06 nov 09, 14:42

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 nov 09, 14:52

Fredriksstad Blad spekulerer i laget:

FFKs sannsynlige lag:
Kenny Stamatopoulos - Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Jan Tore Ophaug, Wallace Fernando Pereira - Ardian Gashi, Celso Borges, Hans Erik Ramberg - Amin Askar, Everton, Mathias Andersson.

Jeg kan aldri tenke meg at Abgar Barsom ikke skal spille. Jeg tror dette blir laget:

FFK (4-2-3-1):
Kenny Stamatopoulos - Vidar Martinsen, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Wallace Fernando Pereira - Ardian Gashi, Abgar Barsom - Amin Askar, Celso Borges, Mattias Andersson - Éverton Santos da Costa.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 nov 09, 15:03

Syns lordofwhats forslag er katastrofalt. Feigt å ikke tørre å satse på unge talenter, er overbevist om at det er alderen min som benker meg..

Med tanke på de andres ønsker, ville jeg satt Plankekæll på høyreback og flyttet FFK 1903 opp som spiss. Føler at Holters er den som stiller svakest her ( nå blir jeg vel fratatt moderatorrollenSealed), så han får heller blande saft. Jeg går da inn på stopperplass.

Heia FFK! :-)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 nov 09, 15:05
Endret: 06 nov 09, 15:06
Endret av: Plankekæll

JA til Lemmy som midtstopper!!

Tror kanskje laget blir ille bra med Husgutt på venstrebacken også. Han har en helt syk venstrefot.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 06 nov 09, 15:07

Kongelag, bytter gjerne inn Valencia mot Andersson, alt utifra dagsformen!

Sikker sier! ...men kjenner at jeg snart må roe nervene litt Cool


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 nov 09, 15:10

Ekstremt skuffet over å ikke en gang være i troppen. I denne kampen trengs spillere med "stake" (se avatar)

At det nedprioriteres i en så viktig kamp, er katastrofalt.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 14 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24