Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Sarpsborg (1. playoffkamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 14 12

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 05 nov 09, 20:12

"Dessverre" ingen nerver her. Er så overbevist på seier som det går ann. Tror også på stygge siffer for Sarpsborg sin del.

Skulle vi nå finne på å tape, går jeg uansett i sjokk og kommer ikke til å merke så mye av det.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 nov 09, 20:12

Hehe. Nei, ikke nervøs i det hele tatt. Jeg vil bare bli ferdig med denne møkkakampen.

Tipper vi vinner med minimum tre mål.

Kan feks tippe 4-1 eller 5-1.

Jeg tror rett og slett det blir overkjøring.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 nov 09, 20:15

Er vel ikke møkkakamp hvis vi vinner med minst 3 målSmile Da kommer det jo til å bli en nytelse..

Har også trua på grei seier her, men at det bli tøffere i de neste kampene...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 nov 09, 20:28
Endret: 05 nov 09, 20:31
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Flere en meg som sliter med nervøs mage omdagen? Helvete, dette begynner å bli uutholdelig!!

Her óg. Vi har ikke noe uoverkommelig lag, det har jo sesongen vist. Har ikke vært så spent siden cupfinalen (denne gangen er det en god porsjon mer angst da).

 

Men imorra må alle gi 110 %! Vi skal knuse Særp! Stemninga MÅ jo bare være elektrisk!

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 nov 09, 21:05

Tror det blir viktig for oss å få en scoring ihvertfall den første halvtimen, hvis ikke vil særp vokse og vi få høyere skuldre og kanskje begynne å frykte tap, og da spiller man sjelden god fotball....

  Å være sikker på seier har jeg slutta med. Vært det to ganger i år. Hjemme mot Aalesund og Sandefjord..


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 nov 09, 21:23

Jeg fatter ikke at noen kan være "sikker på seier" etter den sesongen her...

Skulle ikke forundre meg om vi ryker på huet og ræva ned i reserveligaen i morra. Og gjør vi det ikke da, så gjør vi det vel til uka. Sukk...

Jeg står fast ved at jeg ikke orker belastninga ved å se på. Jeg tar det opp i tilfelle det skulle bli noe minneverdig, men mens kampen(e) står på, slår jeg av alt som heter TV, PC, radio og mobiltelefoner. Leser ei god bok eller noe isteden, trur jeg...

(Min yngste sønn på 11 måneder var på Halloween-fest på søndag. Han var kledd i FFK-drakt (joggedress) - som nedrykksspøkelse).

---------------------------

Hater hat!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 nov 09, 21:31

Godt ikke alle er like pessimistiske som deg Magnum. Da hadde det ikke vært mye folk på stadion. Wink


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 nov 09, 22:25

Jepp, det er nok bra. Men akkurat nå unner jeg næggu ikke FFK billettinntektene.

Det er ikke det at jeg er "medgangssupporter". Jeg har stått der og frøse' med hjertet i halsen flere ganger rundt denne tida av året. Det er mer det at jeg trudde vi var FERDIGE med nedrykksspøkelset for ei stund etter 2007 og - spesielt - 2008. Åssen ting har arta seg den sesongen her har rett og slett vært så j***a UNØDVENDIG, og den har vært prega mer av intriger, maktkamp og utenomsportslig TULL enn fotball. Og det er fotballen jeg er interessert i - jeg slutta å se på Dynastiet i ca. 1986. Jeg kan takle sportslig motgang - jeg spyr av såpeoperaer.

Jeg har ikke noe imot Tom Nordlie som sådan, men det var så fryktelig gjennomsiktig hvorfor de hyra inn ham (ordene "redningsmann" og "desperasjon" er hint). Og da den signeringa var et faktum, orka jeg ikke mer, meldte meg ut, og har knapt lest på forumet eller sett på kamper siden. Det var på tide med ei pause.

Så får vi se når når jeg kommer ut av tunnelen om ei ukes tid om det er lyst eller ikke.

---------------------------

Hater hat!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 nov 09, 22:28

dere kan godt få jobben min av meg Laughing

jeg har ikke klart og finne ut dommer i kampen se Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 nov 09, 22:38

Jeg er enig i det meste du skriver Magnum, men nå er det jaggu på tide å legge all drit til side og støtte LAGET de siste TRE kampene denne sesongen.

Jeg slutter ikke å gå på kamper om vi skulle finne på rykke ned til Adeccoligaen. Resten av såpeoperaen i klubben får jeg ikke gjort så veldig mye mer med enn å være frustrert, irritert og forbannet på. Men som sagt, jeg får ikke gjort noe med det. Klubben har gjort sine valg, men jeg skal støtte LAGET FFK uansett.

Nei Magnum, din pause må straks opphøre. Du har å innfinne deg på stadion snarest, med røde og hvite farger. Vi vil ikke at stadion skal fylles opp med sarpinger og det som verre er.

FFK trenger all den kapitalen de kan få også, så jeg unner FFK de ekstra billettinntektene. Men at pengene blir sølt bort på tull og tøys er nok sannsynlig. Det viktigste nå er hvertfall å få inn penger fra to hjemmekamper + Adiyiah-salg slik at den videre driften kan gå sin gang.

Neste år kommer vi sterkere tilbake i Tippeligaen!

Da ser jeg deg på stadion straks Magnum. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 nov 09, 22:42

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 05 nov 09, 23:27

Drøyt 18 timer igjen til det smeller.

Dette går nok bra dere...

Legger ved en gammel klasiker for å få opp humøret. Nå i tekstet versjon. Stygg sak, men mannen må jo ha hatt et helvete i sin lille karriere som programleder.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7TlN-DJTL0E

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


ika

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 09
Innlegg: 14

Lagt til: 05 nov 09, 23:49
Endret: 05 nov 09, 23:50
Endret av: ika

Historisk sett er det ingenting som kan måle seg med disse derbyene - ingenting. Lokaloppgjørene i eliteserien i dag har på langt nær en like tradisjonsrik rivalisering som mellom disse klubbene. Dettte går helt tilbake til fotballen og seirespill ble innført i Norge. Ettersom Østfold var det området med minst snø i løpet av et år, ble for lagene også de beste til å spille ball i "gamledager". Folk gikk jo formelig mann av huse under disse oppgjørene før - mot erkefinden, arvefinden.

Nå er klubbene våknet til liv, i kanskje den desidert mest avgjørende kampen som har vært spilt mellom disse lagene. For en setting, for en ramme, nesten så det hele kunne vært ressigert av Martin Scorsese.

Hele Østfold dirrer klokken 6 i morgen - hvor gamle følelser igjen skal fram.

Jeg grugleder meg.

Og som signaturen sier:

---------------------------

Fotball er fotball


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 06 nov 09, 00:42
Endret: 06 nov 09, 00:46
Endret av: madcow

Tror ikke jeg har gledet og gruet meg så mye til en kamp på veldig lang tid. Får jo aldri høre enden på det om vi gud forby, skulle tape.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 06 nov 09, 09:22

Opprinnelig postet av shaggy

Drøyt 18 timer igjen til det smeller.

Dette går nok bra dere...

Legger ved en gammel klasiker for å få opp humøret. Nå i tekstet versjon. Stygg sak, men mannen må jo ha hatt et helvete i sin lille karriere som programleder.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7TlN-DJTL0E

 

Gåttabanen ... se for dere noe sånt skje med Skavlan Laughing

Kampen, ja. Man skal jo selvsagt ha troa på eget lag, men jeg må ærlig innrømme at nervene ligger utapå i dag. Håper at om ni timer leder vi 2-0 og pulsen er nede i under 140 igjen.

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 06 nov 09, 09:27

Flere som har sett forsøket på å male en bro hvit og blå i natt? Er i hvert fall broa ved Meny Wilhbergjordet(?)... Noen som vet om det var noen hyss i særp?


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 06 nov 09, 09:30

Så at de manglet et hockeytown skilt på morgenen hvertfall! Går rykter om noe rødmaling her og der også forsåvidt.. Frederik II statuen i gamlebyen har blitt blå og hvit også :/


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 06 nov 09, 09:51

Noe som opptar meg før kveldens kamp:

Hvordan tenker folk å ta imot alle de tidligere FFK-spillerne på sarpelaget? Bjørnar Johannessen, Michael Røn, Alexander Forsberg, Martin Wiig og Øyvind Hoås har alle spilt for FFK - fire av dem også i Tippeligaen. Felles for dem alle er at de har forlatt klubben under helt ukontroversielle omstendigheter, fordi de har fått lite spilletid.

Personlig ville jeg (hvis jeg var tilstede - men jeg bor i Trondheim og skal se den på TV) applaudert hver og en av disse når lagene ble lest opp før kampen. Spesielt Bjørnar fortjener en stor applaus, han var en nøkkelspiller i turen opp fra 2. divisjon til Tippeligaen og personlig skulle jeg ønske vi hadde beholdt ham. Han ville ikke vært noen profil i TL, men en grei squadplayer.

Jeg oppfordrer alle dere som skal på kampen til å gi de tidligere rødhvite en varm applaus når lagene leses opp før kampen. Når kampen først er i gang er det bare å behandle dem som hvilke som helst motstandere. Jeg vil også oppfordre alle her til å kjefte opp de som piper på dem.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 nov 09, 09:59

absolutt ikke sikker på detta!! uuuæææ. Hoås har en tendens til å sette navnet sitt i historieboka....

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 06 nov 09, 10:03

Jeg kommer til å klappe for Bjørnar. Han har gjort såpass mye bra for FFK at han fortjener det! De andre føler jeg ikke har gjort all verden for klubben, så de vil jeg forholde meg nøytral til.
Klarer ikke helt å få meg til å klappe for Hoås som jeg var så misfornøyd med!



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 14 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24