Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK keeper klar for Sarpsborg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 okt 09, 04:50
Endret: 14 okt 09, 04:52
Endret av: Patrioten

Sarpsborg  er på jakt etter en erstatter siden deres egen keeper er klar for Sandefjord.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article4641991.ece

På forumet til SA, skriver en leser følgende.

Jonas W. for en halvtime siden Varsle

 

Mellevold Bråthen fra FFK er på det nærmeste klar. Det som er usikkert er om det blir på lån eller på permanent basis.

Mellevold Bråthen fra FFK er på det nærmeste klar. Det som er usikkert er om det blir på lån eller på permanent basis.

 Forsvinner han, blir det spennende å se hva FFK gjør med sin keeper situasjon.

Vil de beholde Kenny, eller ser de seg om etter en ny keeper?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 okt 09, 07:39

Sats På Lasse!! Sarp kan få Bodø Glimt keeperen vår..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 okt 09, 11:33

Så spørs det hvor mye man skal legge i hva et forumtroll fra Sarp/Fr.stad sier da.

Men for all del, Erik hadde vært en fin forsterkning for Sarpsborg 08. Forøvrig en klubb han burde vært utleid til for lenge siden, kanskje allerede i fjor.

Hvem er Bodø/Glimt-keeperen vår? Kenny? Han kommer fra Tromsø IL forresten.


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 14 okt 09, 13:00

Selge Bråthen vil vell være å begå en stor tabbe etter min mening. Kan neppe tro at man kan klare å lirke ut så mye penger av han slik ståa er nå.

Bedre å utvikle videre for å så å selge til forhåpentligvis høyere pris. Men da trengs det spilletid! Selger vi Bråthen, og satser på Kenny som førstekeeper føler jeg dette er en stort feilskritt. Ikke bare må vi bruke lokalt, men Kenny er jo ikke bedre... Ørlund var jo i det miste jævlig god!

Viser det seg at vi heller låner ut, kjører Staw som førstekeeper, og Kenny som andrekepper gjør de nok mer riktig.

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 14 okt 09, 17:02

Opprinnelig postet av Graarud

Selge Bråthen vil vell være å begå en stor tabbe etter min mening. Kan neppe tro at man kan klare å lirke ut så mye penger av han slik ståa er nå.

Bedre å utvikle videre for å så å selge til forhåpentligvis høyere pris. Men da trengs det spilletid! Selger vi Bråthen, og satser på Kenny som førstekeeper føler jeg dette er en stort feilskritt. Ikke bare må vi bruke lokalt, men Kenny er jo ikke bedre... Ørlund var jo i det miste jævlig god!

Viser det seg at vi heller låner ut, kjører Staw som førstekeeper, og Kenny som andrekepper gjør de nok mer riktig.

MEn det er nok en grunn til at Kenny har vært utlånt denne sesongen. Han aksepterer nok ikke å være reservekeeper i TL. 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 14 okt 09, 17:17
Endret: 14 okt 09, 17:18
Endret av: Graarud

Opprinnelig postet av TheJester

Opprinnelig postet av Graarud

Selge Bråthen vil vell være å begå en stor tabbe etter min mening. Kan neppe tro at man kan klare å lirke ut så mye penger av han slik ståa er nå.

Bedre å utvikle videre for å så å selge til forhåpentligvis høyere pris. Men da trengs det spilletid! Selger vi Bråthen, og satser på Kenny som førstekeeper føler jeg dette er en stort feilskritt. Ikke bare må vi bruke lokalt, men Kenny er jo ikke bedre... Ørlund var jo i det miste jævlig god!

Viser det seg at vi heller låner ut, kjører Staw som førstekeeper, og Kenny som andrekepper gjør de nok mer riktig.

MEn det er nok en grunn til at Kenny har vært utlånt denne sesongen. Han aksepterer nok ikke å være reservekeeper i TL. 


Skal man være 1. valg bør man jo også være jævlig god, noe jeg ikke mener han er!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 okt 09, 21:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Hvem er Bodø/Glimt-keeperen vår? Kenny? Han kommer fra Tromsø IL forresten.

Erik M Bråthen. Var litt stygg, tenkte på målet mot Glimt i sommer.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 okt 09, 21:20

Ok. Den tok ikke jeg hvertfall...


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 okt 09, 21:20

jeg syns ikke kenny er noe å satse på. bortsett fra 2 keeper


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 okt 09, 21:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ok. Den tok ikke jeg hvertfall...

Du var kanskje ikke på kampen. Målet kan koste oss plassen i TL.. Gedigen keepertabbe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 okt 09, 21:32

Joda. Jeg var på kampen. Men jeg velger å ikke henge ut enkeltspillere sånn som du gjør. Laget vinner og taper sammen. Det er klart Erik skulle tatt det "skuddet" fra Hamoud, men det gjorde han da ikke. Hva med alle de som ikke scoret for FFK da? Kostet de oss en evt plass i Tippeligaen? Husk at keeperfeil blir mye mer synlig og avgjørende enn feks en feilpasning fra en midtbanespiller.

Det eneste jeg krever fra en spiller er topp innsats, har han det kan vi nesten ikke forlange mer.

At Erik og Lasse gjør tabber er nå så, men de gjør vel ikke det med vilje? Og er det Erik sin skyld alene at vi evt rykker ned? Skjerp deg! Det verste er at jeg tror du mener dette helt seriøst, noe som skremmer meg litt.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 okt 09, 07:36

Er ikke for å henge ut enkeltspillere, men Erik er rett og slett ikke god nok. Har sett mange FFK2 kamper, og det her ikke endra meninga mi for å si det sånn. Du kan også ta deg turen på noen treninger, så ser du litt av nivået hans. Han ligger faktisk langt tilbake for Lasse. Lasse har også gjort noen tabber i år, men han har etter min mening ett langt større potensiale enn Erik.

Derfor mener jeg vi like gjerne kan kvitte oss med Erik.

Og skjønner jeg deg rett, så mener du at målet han slapp inn mot Bodø ikke kan koste oss plassen?


Dag Frode

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 09
Innlegg: 13

Lagt til: 15 okt 09, 08:14

Det er utrolig at du kan skrive "Er ikke for å henge ut enkeltspillere......." og samtidig skrive og da sannsynligvis mene det du gjør til slutt: "Og skjønner jeg deg rett, så mener du at målet han slapp inn mot Bodø ikke kan koste oss plassen?"

Hvis det eventuelt skulle bli nedrykk og tabben mot Bodø/Glimt er det du kan finne som årsak så sier det dessverre det aller meste om dine evner til å analysere hvorfor det eventuelt skulle ende med degradering.

---------------------------

Det er noe ved spillet fotball


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 okt 09, 12:17

Når det gjelder akkurat det målet synes jeg det blir helt feil å legge all skyld på bråthen. Spillet går så fort så han må plassere seg slik han faktisk gjør og satse på at forsvareren som skal pressen ballfører gjør jobben. I dette tilfellet ble ikke ballfører presset og da blir det lett å sett den inn. Så her var det en kombinasjon av uheldig målvakt og dårlig ballpress.

Skal vi snakke tabber av målvakter i år er vel heller den til Kenny mot Stabukk den største. Husker ikke om det før 1 eller 2 men han går langt ut fra streken uten og faktisk prøve å ta ballen fordi barsom er i duell. Der har Kenny all skyld og er en gedigen tabbe.

Jeg håper at FFK satser på de målvaktene som var en så stor sukksess i 2008 altså Staw og Bråthen. Var vel blant annet Semb som nevnte Staw i a-landslags sammenheng under vårsesongen.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 09, 13:32

Opprinnelig postet av mysthical

 

Skal vi snakke tabber av målvakter i år er vel heller den til Kenny mot Stabukk den største. Husker ikke om det før 1 eller 2 men han går langt ut fra streken uten og faktisk prøve å ta ballen fordi barsom er i duell. Der har Kenny all skyld og er en gedigen tabbe.

Kenny roper at han kommer ut og da skal ikke Barsom ta den. Og hva gjør Barsom? Han klarerer den så og si inn i eget mål. Om noen enkeltspillere skal ha skylden for det målet så er det Barsom for verdens verdste klarering.

Jeg tror det andre målet var en blanding av kløning, uflaks og dårlig kommunikasjon som både Vidar og Kenny bør ta på sin kappe.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 okt 09, 13:47

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 okt 09, 14:20

Skal ikke snakke mer om den tabba nå, da jeg trur at vi klarer å berge plassen uansett!

Tviler på at vi kan beholde både Lasse og Erik videre. Begge vil vel spille førstelagsfotball nå tenker jeg. Da mener jeg vi bør satse på Lasse som etter min mening har mye større potensiale. Men nå er ikke min mening til å stole på etter som jeg har skjøntWink


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 09, 14:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Skal ikke snakke mer om den tabba nå, da jeg trur at vi klarer å berge plassen uansett!

Tviler på at vi kan beholde både Lasse og Erik videre. Begge vil vel spille førstelagsfotball nå tenker jeg. Da mener jeg vi bør satse på Lasse som etter min mening har mye større potensiale. Men nå er ikke min mening til å stole på etter som jeg har skjøntWink

Jeg er vel forsåvidt enig i dette. Jeg vet bare ikke hvor høyt nivå Bråthen kan forvente å spille på. Det han har vist for FFK i år har ikke vært spesielt overbevisende. Kanskje det beste for ham er å utvikle seg videre under vingene til Jerry og bare håpe på å få noen flere sjanser i TL. Han har vel en vei å gå når det gjelder seriøsitet også?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 okt 09, 18:05

Når du nevner Jerry, veit du hvor han har blitt av? Syns jeg så han i gymsalen, men han har jo ikke vært med på oppvarminga før kampene på høstsesongen. Han er utrolig viktig for FFK, så håper han er med videre!

Når det gjelder seriøsiteten til Bråthen, har jeg hørt det samma som deg.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 okt 09, 06:03

Opprinnelig postet av mysthical
?

Du kan ikke være seriøs når du mener at dette var Kennys skyld?
Barsom er jo medspiller som helst! Hvem i sine fulle fem header ballen inn mot eget mål på en sånn situajon?
Han hadde så sykt mange andre muligheter, f.eks ny corner.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3