Husk meg
Brukernavn
Passord

Nordlies elendige (mangelfulle) bytter og merkelig kamptaktikk

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 15 okt 09, 21:39

Greit Supreme jeg ser den. Legger meg flat her.

Sorry

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 okt 09, 19:46

I alle fall så hørte jeg riktig da. ørene mine har det aldri vært noe feil med. Jeg får tillegge desverre. Detter er trist lesning

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4648106.ece

 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 okt 09, 20:58

Nå er problemet lite. Det som virkelig er problemet er at vi skal ha Nordli i 2 år til...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 okt 09, 21:03

alle visste at det var galskap å ansette nordlie.. Ledelsen er jo helt frareist.. Fuck Dag Solheim i Canal + som kom på det geniale forslaget..   Bare kjipt at det her kom så raskt..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 okt 09, 21:30

Det er dessverre journalister som Knut Johannesens privilegium å spy ut sine personlige standpunkt som objektive sanheter,

Pressens makt er stor og det vet dessverre enkelte å benytte til å mele egen kake eller egne standpunkt!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 okt 09, 22:57

Opprinnelig postet av stjernengutt

I alle fall så hørte jeg riktig da. ørene mine har det aldri vært noe feil med. Jeg får tillegge desverre. Detter er trist lesning

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4648106.ece

 

Litt utenfor tema men hvem står bak han på bildet i artikkelen

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 okt 09, 23:14

Gustav Holmes.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 okt 09, 23:29

Junior, ?????????

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 okt 09, 23:53

Ja. Er bare å stikke inn på "Juniorstallen" det.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 okt 09, 01:06

Opprinnelig postet av dracula

Det er dessverre journalister som Knut Johannesens privilegium å spy ut sine personlige standpunkt som objektive sanheter,

Pressens makt er stor og det vet dessverre enkelte å benytte til å mele egen kake eller egne standpunkt!

Enten er du utrolig naiv, eller så er du særdeles navlebeskuende dersom du tror dette kun er Johannesens subjektive og personlige mening. De fleste som har eller har hatt et forhold til treneren TomN vet at dette faktisk er en veldig reell hverdag...

 

Den mannen skulle aldri fått lov til å sette sine bein på stadion som trener, kanskje ikke som ekspert for Tv2 engang...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 18 okt 09, 01:24

For en elendighet. Kanskje det kunne opprettes en egen tråd hvor man kunne fått ut all negativ tankevirksomhet man har rundt FFK for tiden. Kampen for å overleve overskygges av all annen skit som daglig kommer ut fra kaoset nede på værste. Dette er hvordan jeg føler det iallefall. Makan....


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 18 okt 09, 04:01

Herregud....hvordan kan man forsvare denne artikkelen?

Uansett om det er sannheter i ting han skriver,dette blir jo bare helt patetisk. En artikkel som klart går på "journalistens" egne meninger...og et herlig tidspunkt å komme med slike oppgulp på.....spar meg


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 okt 09, 08:27
Endret: 18 okt 09, 08:45
Endret av: Bedreviteren

Det var nok lettere å redde KIL og Viking. Først og fremst fordi dem hadde spillere som brukte speil innimellom og tåler en utblåsning. Desverre har vi en gjeng med kjerringer og som overhodet ikke har evnen å gå i seg sjøl. Herregud er det så vanskelig å kun jobbe for å redde plassen dem 2-3 siste ukene? Nei, tydeligvis ikke... Buhuu, Tom kjefta på meg... Buhuu, vi trener for hardt.... Buhuu, jeg må følge med på treninga... Buhuu, jeg kan ikke ta ut laget....... Buhuuuuuuuuuuu

     Tenk om vi hadde ansatt Sir Alex. Han som sparket en sko på Beckham i pausen, og som ved jevne mellomrom får raserianfall. Han kunne jo ikke holdt lenge i FFK. Nei, få tilbake Aune og legg makta til garderoben...

 

 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 okt 09, 09:02

Bra det ikke bare er meg. For meg så virker det som de er noen pyser ut av en annen planet. Blir det adecco håper jeg inderlig at alle pinglene forsvinner og inn med noen som kan blø for drakta, og ikke bare sutre.

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 okt 09, 09:12

Tom ordner opp han. Får håpe vi får luka bort litt daukjøtt etter sesongen. Johannessen i Demokraten vil vel ikke akkuratt FFK godt når han skriver en sånn artikkel i disse dager.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 okt 09, 10:16

Hei KEJ, snakker du her om navlebeskuelse og manglende objektivitet må du heller gå i deg sjøl.

Uenighet javel, men værså snill arrester meg gjerne, dersom det er ikke er ett sanhetsgehalt i at journalister kan skrive personlige meninger og ikle de som fakta.

Mao kan vi være uenige om innholdet i artikkelen i Demo, uten at noen av lesere verken er navlebeskuende, naive eller subjektive for den saks skyld.

Please ta poenget ikke mannen.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 18 okt 09, 11:07

Dette topper vel all den elendigheten denne tåpelige Johannesen har skrevet noen gang! Eneste fremgangen var vel at det denne gang var under 5 skrivefeil i en av artiklene hans, det bruker jo være vanskelig å lese dem pga alle skrivefeilene!

Det høres jo ut som om det er samme person som får kjeft hvert jævla kvarter på hver trening! Er det ikke en oppvekker disse overbetalte spillerne trenger nå? Askar har vært søppel siden sommeren og bør få høre det også på trening! 
Man kan ikke si Nordlie har ledet laget i 5 kamper når han omtrent  ikke hadde hilst på guttane før Tromsøkampen. Da står han med 4 kamper og 2 seire. Før han kom hadde vi 6 seire på 22 kamper. Vinner vi i morra har han 3 seire på 5 kamper!

Problemet med FFK er alle de sutrekjerringene som ikke er villig til å gi folk en sjanse!  Det gjelder særlig mange supportere. At Nordlie har gått ut og sagt at noe må gjøres helt opp i toppen av FFK systemet burde applauderes, for det er vel noe de fleste er enige i?! La denne mannen røske opp i det som må røskes opp i og starte på "scratch"

 


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 18 okt 09, 11:10

Ja la oss enderlig få noe mer vi kan klage og sutre over. Nå har vi tre kamper igjen av serien. Alle like livsviktige for klubben. Så nå er tiden inne for å ta treneren og fortelle hvor jævelig det er å være spiller i FFK.

Fy faen så patetisk. Noen ganger lurer jeg virkelig på hvor enkelte er i hue sitt.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 okt 09, 11:14

Johannessen burde lagt denne ballen død til etter sesongen er ferdig, først da kunne han fortalt om tingenes tilstand i klubben. Dette hjelper ikke FFK på noen måte.

Jeg skal ikke si noe om hva jeg mener om artikkelen, men jeg har en følelse om at dette vil vi høre mer om etter denne miserable sesongen er ferdig.

Mine meninger om Tom Nordlie som fotballtrener er ingen hemmelighet, men nå håper jeg bare at FFK redder plassen.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 okt 09, 12:01

Opprinnelig postet av dracula
Hei KEJ, snakker du her om navlebeskuelse og manglende objektivitet må du heller gå i deg sjøl.

Uenighet javel, men værså snill arrester meg gjerne, dersom det er ikke er ett sanhetsgehalt i at journalister kan skrive personlige meninger og ikle de som fakta.Mao kan vi være uenige om innholdet i artikkelen i Demo, uten at noen av lesere verken er navlebeskuende, naive eller subjektive for den saks skyld.Please ta poenget ikke mannen.

Det er bare det, at artikkelen inneholder mer enn subjektiv synsing fra journalistens side. Han henviser også til en mer og mer anstrengt situasjon internt i klubben, ifht Nordlie. Nå har vel aldri Knut Johannesen markert seg som noen typisk sensasjonsskribent, tvert i mot som en etterretlig journalist som sjeldent blir tatt i faktafeil, dog med meget klar tale. ("Fuck of, Cassey!") Derfor er det grunn til frykte at faenskapet intert i klubben fortsetter.

Ingen med hjerte for FFK liker å lese slike artikler. Men avisene, også lokalaviser, har en plikt til å bringe også de ubehagelge nyhetene og vinklingene, selv om det medfører at klubben havner i et dårlig lys. Vi har alt for lenge sett hvordan FB jatter med, og er mer eller mindre naive etterplaprere i sitt forhold til FFK.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24