Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva er det tv2 og andre media har imot FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 okt 09, 14:35

Vi har jo hatt for og mot Nordlie avstemming her på forumet. For vant soleklart.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 okt 09, 14:37

Opprinnelig postet av Lemmy

 

 

Jeg tror også at om du spør de yngre spillerne, flere av de utenlandske (og da litt lenger unna enn Sverige) og de som ikke starter kampene, så vil de nok ikke være så positive til Nordlie. 

Det var detta med rykter igjen da Lemmy..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 okt 09, 15:42

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

... Problemet, til oss som er veldig glad i laget og klubben (kalt positive), er at du og "dines" kommunikasjonsmåte lager store problemer for den klubben som dere sier at du støtter. Og det ser noen av oss, og vi liker det ikke. Det er sjelden konstruktiv kritikk, det er drittslenging, det er ryktespredning o.s.v. Jeg er i sterk tvil om at du  (og dine) innerst inne ønsker klubben godt, du er isåfall verdens dårligste markedsfører av dette.

Hvorfor sluker du alt som er av negativ karakter fra ulike personer rått og utbasunerer dette ukritisk videre, mens alle aksjoner klubben gjør blir idioterklært?

...

Prøv å tenk litt over dette, støtt klubben istedet for TV 2 !



Først av alt: JEG er MEG og skriver og sier hva JEG mener 100% uavhengig av andre. Det er, for 'nte gang, ikke noen samstemmighet blant "oss" her inne, annet enn at vi kanskje har tilgang på en del informasjon som gjør at vi fra tid til annen blir like glade eller like frustrerte. Det er heller INGEN KONSPIRASJON på gang. 
 
Jeg vil gjerne fortsette en diskusjon rundt dette, fordi jeg mener det er rom for å utdype noe mer. Jeg føler dog at det er en ensidighet i kritikken mot kritikerne som ikke står helt i stil med virkeligheten og følgelig ikke kan stå uimotsagt.

Hva mener du med kommunikasjonsmåte?

Hva, helt konkret, mener du jeg har kommet med av drittslenging?

Hvilke aksjoner har klubben gjort som jeg har idioterklært? (bortsett fra det med Tom N, som jeg desverre er veldig skeptisk til - på sikt).

Når skal det være mulig for meg/andre å gå ut med informasjon? Må det være timet så det aldri vil kunne støte noen? Må det være fryd og gammen i hele klubben først?

Når det gjelder konstruktiv kritikk føler jeg vel at det er et tema som er ganske så vanskelig å forholde seg til. Hvis jeg anbefaler klubben å kjøpe en spiss som scorer mål, er det konstruktivt eller negativt? Hvis jeg berømmer klubben for å bruke penger på en keeper (Kenny) er det positivt (kan redde plassen?) eller negativt ("de keeperne vi har er dårlige")?  Jeg er IKKE involvert i FFKs daglige disposisjoner og beslutninger, men jeg kan jo komme med et par konstruktive innspill til neste års budsjett (mye de samme som jeg tok i år, bare da kom jeg med kommentarene etter at FFKs budsjett hadde blitt lekket... Iallefall til noen).

-ikke budsjetter med spillersalg

-ikke budsjetter med markedsinntekter som er høyere enn fjorårets ettersom vi fortsatt er i en økonomisk resesjon

-ikke budsjetter med økt publikumsinteresse

-ikke budsjetter tabell-inntekter med forventninger om at vi får 1-4 plass

-osv.

Ang. det med å "sluke alt" som er av negativ karakter, vil jeg si følgende: Det er langtfra alt som kommenteres her inne, for å si det forsiktig. Og jeg tror også at det jeg har kommet med av negative kommentarer ikke bare skal være å se på som "ryktespredning", men noen ganger kan ting nærme seg "virkeligheten".

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 okt 09, 18:02

Er ikke bare FFK som får gjennomgå.

Tv2 mener å vite at Lyn har takket nei til bud på flere av våre spillere i forbindelse med det siste overgangsvinduet. Akkurat så langt har Tv2 helt rett. Etter vår oppfatning stopper også Tv2s håndtering av fakta i disse sakene med dette, og Tv2 Sportens klipp og lim-kultur preges av stor kreativitet. Det er mulig Tv2 Sportens journalister ser det som deres misjon og oppgave at det er langt viktigere å helle "bensin på bålet" i sine sendinger, enn å forholde seg til fakta.

 http://www.lyn.no/?cat=1138&mid=1120&id=4410817


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 02 okt 09, 18:07

Denialsander: Hvorfor lanserer du ikke deg som kandidat til trenerjobben eller direktør? Det virker som om du klarer å løse alle FFKs problemer?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 okt 09, 22:18

Opprinnelig postet av schpa84

Denialsander: Hvorfor lanserer du ikke deg som kandidat til trenerjobben eller direktør? Det virker som om du klarer å løse alle FFKs problemer?

Pompøst og arrogant. Forsøker du bevisst å irritere for moro skyld, eller jobber du i administrasjonen til FFK? Er Denalisander en som "tror han er noe" fordi han argumenterer saklig, eller hva er problemet? Jeg synes du skylder Denalisander et litt mer seriøst og konkret svar.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 okt 09, 10:08

Opprinnelig postet av schpa84

Denialsander: Hvorfor lanserer du ikke deg som kandidat til trenerjobben eller direktør? Det virker som om du klarer å løse alle FFKs problemer?

God morgen, sunshine!  Jo takk, du får anbefale meg. Wink

Men... Egentlig så orker jeg ikke bruke så mange kalorier på innlegg på dette nivået. Men jeg ble litt fascinert av innlegget ditt, så jeg må nesten lire av meg enda mer narcissistisk selvgodhet.

Så.. Here goes!

Uten å ha altfor beskjedne tanker om meg selv i forhold til hvilket uføre klubben har kommet opp i er jeg av den oppfatning at de aller fleste - muligens meg inkludert - kunne styrt skuta iallefall minst like bra. Desverre. Når det gjelder treningsdelen kan jeg ikke se at det er relevant å disse meg og mine innlegg i det hele tatt, siden jeg ikke kan huske å ha kritisert hverken den ene eller andre treneren på rent trenermessige ting (kanskje jeg har ytret ønske om at Eggen skulle gjøre litt tidligere bytter eller at jeg fant det merkelig at fotballspillere skulle trene så mye uten ball som det Grönis la opp til i perioder), men har vel stort sett rettet kritiske kommentarer mot det administrative.

(Jeg vil i og for seg presisere kritikk mot FFKs administrasjon litt: Jeg tror det er så forbannet vanskelig å gjøre en god jobb innenfor et system som er preget av årevis med surr, fraksjoner og grupper med motstridene ønsker om veien å gå, samt at man hele tiden må forholde seg til "venner" oppover og nedover i systemet at man desverre har endt opp med en administrasjon som må rydde i gammel moro samtidig som den ikke er "tung" nok til å ta avgjørelser som kan bli upopulære og dermed ender opp med å skape ny "gammel moro".)

Men helt seriøst, schpa84, har du ikke noen bedre å komme med enn å ta mannen og ikke ballen? Siden jeg tydeligvis er en selvgod og pompøs kødd som kan alt bedre enn alle - kom med innspill på kommentarene mine, da? Gi meg en forklaring på hva du mener jeg sier eller gjør som er feil? Eller rfett og slett: Presenter hvordan DU mener ting skal gjøres i klubben?

Det er en del som klager på FFKs administrasjon her inne. Og så er jo en god del som klager på de som klager her inne. Stort sett faller sistnevnte kategori inn under de som skyter budbringeren og ikke avsenderen - ettersom det virker syltynt med god argumentasjon... Og etterhver klager de som klager først på de som klager på dem igjen - og sånn går nu dagan...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 09, 15:10

Det var bare en opgitt kommentar til mange her inne som tror de kan løse problemer inne på denne tråden. Det er ikke det samme som å være fornøyd med de tingene som gjøres i FFK. Jeg må ærlig innrømme at jeg har mistet mye engasjement rundt klubben på grunn av et inkompetent styre og det mener jeg fortsatt, men det gir ingen mening å diskutere de problemene her.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24