Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen er dere alltid så stille?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 26 okt 09, 23:09

Opprinnelig postet av Graarud

Husker spesiellt en kamp mot Vålerenga (tror det var den siste) på gamle stadion hvor 2 - 3000 vålerenga supportere og 7000 FFK supportere sang annenhver gang samtidig. På TV oversteg man faktisk lyden fra reporterne, og det i hele 20-30 sekunder. Helt rått!

Er det dette du mener:

http://www.youtube.com/watch?v=C4hWoDje3VY

Trodde dette var er fra nye stadion, men godt mulig jeg tar feil. Uansett vanvittig trøkk!

 


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 09, 23:21

Litt grommere stemmer i klanen ja..

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 26 okt 09, 23:50

Opprinnelig postet av Jaran Berg

Tom Nordli ringte meg og spurte om vi kunne la være å bytte side i siste kamp, han ville ikke at det skulle skje endringer for spillerne opp mot en så viktig kamp.

Uansett så får vi ikke bytte side neste år, så eneste vi kunne fått testet i denne kampen er hvor godt de sideveggene virker.

Nordli sa også at han ville hjelpe oss med å finne en løsning, slik at vi får vegg(er) på f-b tribunen fra neste år av.

Det er noe Plankehaugen styret kommer til å jobbe med i løpet av vinteren, dvs hente inn tilbud og evaluere disse. første tilbud (som er fra sist vi sjekke muligheten - 2006) ligger på et sted mellom 600k og 750k per vegg. Men vi kommer til å se på andre muligheter, eventuelt flytte platene fra andre siden og over (forslag fra Nordli).

Vi håper selvfølgelig vi klarer å få på plass minst en vegg til sesongstart neste år, men kan desverre ikke love noe foreløpig.

 

Jeg håper virkelig at dere jobber med å få flyttet over til andre siden,  istedenfor alt dette tullet med å bytte sidevegger osv. På dagens ph felt så er det ofte motvind, noe som ikke akkuratt er en fordel.  Alt er rett og slett bedre på den andre siden.Både akkustikk og vind! Vi vil stå der !!!  FFK kan rett og slett bytte tilbake der de satt før. Håper for gudsskyld at ph ikke står med lua i hånda her og nikker lydig til klubben.  Dette er en ekstremt viktig sak for alle syngende supportere!

 

Presser Ph klubben i denne saken,  så er jeg sikker på at vi får flyttet over!

 

 

 

---------------------------

Supras Fredrikstad


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 okt 09, 00:56

Opprinnelig postet av Jaran Berg

Uansett så får vi ikke bytte side neste år, så eneste vi kunne fått testet i denne kampen er hvor godt de sideveggene virker.

Jaha? Hvorfor ikke?

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 27 okt 09, 09:09

* sponsorer som steller seg på bakbeina, f-b vil være på den tribunen vi er på og DnBNOR vil ikke bytte side.
* Hvordan skal bortesupportere komme inn og ut på stadion, busser etc ned mot elva, resten av tribunen i den lille trappa mot den nye skolebygningen
* Kiosker og toaletter til bortesupportere, må bygges nytt.
* Endring i forhold til sesongkort - bytte side for de som har sitteplasser ved siden av PH - vil føre til ekstra kostnad i forhold til billettservice

Det var de utfordringene jeg kom på, nå på morgenkvisten..

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 okt 09, 13:44
Endret: 27 okt 09, 13:45
Endret av: Norip

at det var 7000 fredrikstad som sang der er det dummeste jeg har hørt, da blir jeg oppriktig lei meg.. var bare plankehaugen som sang.. forskjellen er bare at den gangen sang alle som sto i Plankehaugen, slik er det ikke nå

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 27 okt 09, 21:43

jeg syns vi burde stå rett bak målet som vi gjorde før ... ikke stua bort i et hjørne

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 27 okt 09, 21:58

Opprinnelig postet av Jaran Berg

* sponsorer som steller seg på bakbeina, f-b vil være på den tribunen vi er på og DnBNOR vil ikke bytte side.
* Hvordan skal bortesupportere komme inn og ut på stadion, busser etc ned mot elva, resten av tribunen i den lille trappa mot den nye skolebygningen
* Kiosker og toaletter til bortesupportere, må bygges nytt.
* Endring i forhold til sesongkort - bytte side for de som har sitteplasser ved siden av PH - vil føre til ekstra kostnad i forhold til billettservice

Det var de utfordringene jeg kom på, nå på morgenkvisten..

Men har vi ikke siden stadioen ble bygget blitt lovet at vi skal stå på andre sia? Å det skulle bli så fint, pub rett utafor å! Men det som skjer gang på gang er at de mest trofaste supporterne blir PISSA på av klubben! Hvorfor? Jo fordi ingen tar til motmæle og bare finner seg i det!

* Det kan ikke være så vanskelig å få DnB  til å bytte side?? Må da være ett fett for dem hvilken side de sponser??

* Det er vel ikke noe problem å kjøre supporterne ned ved elva? Når man kan kjøre biler dit, klarer man å kjøre busser dit også!

* Hvorfor må kiosker å toaletter bygges nytt? "kiosker" finnes det da ikke idag heller, det er noen bord med varer på..... Mulig man må  bygge et par toaletter, men det bør da kunne gå! Kan jo gjøre som i Drammen, sette opp noen provisoriske dasser!

*Hvorfor må de som sitter ved siden av PH fortsatt gjøre det? Står det i noen kontrakt eller noe at de skal sitte ved siden av PH? Den kostnaden kan ikke bli veldig stor?

Jeg synes ikke noen av disse punktene bør være grunn nok for å hindre flytting, bare unnskyldninger klubben kommer opp med  for å slippe billig unna....


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 okt 09, 23:10

Minner meg om "Det nøttærnte... i Fredrikstad?" Makan til slappe døgenikter som ikke gidder å legge forholdene til rette for god stemning på stadion. Hvordan kan man kun se problemene, og overse mulighetene? Et PH på dagens DnB-tribune ville løfta stemninga på stadion enormt og det ville gjort arrangementet mer attraktivt. Det er ikke tilfeldig at så og si alle bortelag som kommer til Fredrikstad opplever å "ha årsbeste" nettopp her. Tribuna er sannsynligvis Norges beste mtp på akustikk, mens FB-tribuna er blant de aller verste på forholdsvis nye tribuner.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 okt 09, 12:44

Opprinnelig postet av Gonzales
Er det dette du mener:

http://www.youtube.com/watch?v=C4hWoDje3VY

Trodde dette var er fra nye stadion, men godt mulig jeg tar feil. Uansett vanvittig trøkk!

Dette er fra FFKs siste hjemmekamp mot Enga på gamle Stadion. 

Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Hvor sitter du på VÆRSTE- VIP hører man bare PH, og samme på TV

Poenget, og prinsippet er at Plankehaugen som hjemmelagets supporterklubb alltid skal ha det beste utgangspunktet. Bortefansen skal ikke dra noen stemningsmessig fordel av å komme til Fredrikstad Stadion. 

---------------------------

Nord



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3