Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 09, 19:42

ååååååååååå såååååååååååå deilig

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 26 sep 09, 19:56

Synes virkelig at Wallace fikk vist hvorfor han er en god backspiller. Fantastiske løp fra egen halvdel og gjennom midtre leddet og inn i midten.

Og ikke minst flere fantastiske innlegg! Det er dårlig av vår offansive del og ikke utrette mer på disse.

Deilig med 3 poeng!

Setter forøvrig som jeg gjorde en pekepinn på Nordlies taktiske spill underveis i en kamp! Faen at vi ikke gjør bedre bytter. Veldig godt ene bytte, men etter min mening for sent igjen. Vi burde kjørt på mer offansivt. Og ikke minst når vi skårer. Hvorfor tar vi ikke ut en slapp Anderson og setter inn bakre ledd og går over til 4 - 5 - 1 (!)

Synes Nordlie har vist i ALLE kampene at han ikke er god til å utnytte den rettigheten man har med å bytte tre slitne spillere med tre friske!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 sep 09, 20:26

igjen ser du på kamp med anti-Everton briller. I dag forbedret han jo nettopp den delen av spillet, hadde flere gjennobruddspassninger til medspillere.

Men du må vel opprettholde kritikken ellers taper du ansikt, noe annet kan jeg ikke forstå det er.

 


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 26 sep 09, 20:35

Kjedelig kamp, godt med seier nede på banen, tribunekampen tapte vi grovt.

Også må jeg stille meg undrende til at Everton kastet trøya til fansen. Mulig jeg leser litt mye i det - men har han forstått at han ikke spiller her så lenge til kanskje?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 09, 20:57

tror everton gjordet dette i gledesrus.. sikker han forsetter, men vi sliter økonomisk så det kan hende han er ferdig i FFK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 26 sep 09, 21:14

Opprinnelig postet av madcow

Kjedelig kamp, godt med seier nede på banen, tribunekampen tapte vi grovt.

Også må jeg stille meg undrende til at Everton kastet trøya til fansen. Mulig jeg leser litt mye i det - men har han forstått at han ikke spiller her så lenge til kanskje?

 

Ligger nok i korta det ja. Hvor i helvete skal vi få 5 mill til han fra??

 

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 26 sep 09, 21:31

Opprinnelig postet av Knuty

Noen som vet tilskuertallet i dag?

 

 

var det ikke 10 600 cirka ?

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 sep 09, 21:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 Regner med at Askar starter på høyrekant neste kamp også. var god og aktiv i dag.

Håper du kødder...? Horibel kamp fra mannen. Fatter ikke hva han gjør i klubben. Ufattelig stort bomkjøp, bidrar ikke en dritt i dag heller. Bør benkes neste kamp!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 sep 09, 21:42

Dårlig kamp, men det smakte veldig godt med 3 poeng!

Wallace og Martinsen var veldig gode i dag! Deilig å ha en rask stopper igjen! Banens beste!

Andresson noe usynlig, men vårt eneste offensive våpen idag. Everton går for mye på tvers og slipper ballen for seint. Askar er ikke med i det hele tatt, og eier ikke spilleforståelse. Klarer heller ikke å stokke beina. Synd!

Gashi nok en gang god på midten. Barsom med brukbar innsats, men ikke like god i dag som mot Enga. Usporslig spiller også.. Ramberg er ikke med i kampen.

Kenny usikker, men slipper unna.

Pål spilte seg vel inn som fast høyreback også. Skulle gjerne sett Gardar tidligere også!

Blir deilig å få tilbake Valencia og Borges neste kamp!


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 09, 21:48
Endret: 26 sep 09, 21:51
Endret av: kjellemann

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 Regner med at Askar starter på høyrekant neste kamp også. var god og aktiv i dag.

Håper du kødder...? Horibel kamp fra mannen. Fatter ikke hva han gjør i klubben. Ufattelig stort bomkjøp, bidrar ikke en dritt i dag heller. Bør benkes neste kamp!

Ja askar var helt ræva idagLaughing

Enig med at han bør benkes men jeg tror fortsatt at han kan bli en god høyrebeck,Oppover banen trenger vi ikke han hvertfall.Men hvis han lærer seg og ligge nærmere motspilleren så kan han bli en passe grei beck.Han har farten og den er god å ha.

Og jeg mener fortsatt at vi klarer oss fint uten everton.Han er alt for glad i ballen plus at han er for dyr for oss.Nei bruk hel gardar.

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 09, 22:02

Fatter ikke folk her inne altså. Her vinner vi 3 viktige poeng i nedrykkstriden og legger press på laga under oss og så kommer folk med flisespikkeri. Man kan da ikke forvente finspill og haugevis med sjangser når eneste mål er å berge plassen.  Finspillet og flust av målsjanser får vi ta til neste år. Da har Nordlie fått en hel treningsvinter sammen med gutta og sansynligvis fått på plass dette. Samma åssen vi vinner de siste kampene, bare vi vinner....

---------------------------

Adecco 2010


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 26 sep 09, 22:02

Enig i at Martinsen og wallace var veldig gode.

Syntes Askar mangler det meste utenom innsats. Mye rot på den karen.

Gashi og Barsom gjør bra jobb på midten. Mye pepper på at Barsom er usympatisk. Greit nok, men hvorfor skal FFK's spillere på død og liv være så sympatiske og godt likt av andre. Ja... Hadde Barsom spilt på et motstanderlag hadde jeg skydd mannen som pesten, men Barsom er FFK spiller. Vår egen drittsekk som i gode perioder er en viktig spiller.

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 sep 09, 22:03

Dette smakte deilig. Alltid deilig med sliteseire. Men hva er det med Barsom? Blir nesten litt småflau over all overspillinga hans. Synes Ramberg klarte seg bra i motsetning til hva andre her inne mener.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 sep 09, 22:43

Spillerbørs:

Kenny 4 - Czwartek 5, Martinsen 6, Ophaug 5, Wallace 6 - Gashi 6, Barsom 5, Ramberg 5 - Askar 4, Éverton 4, Andersson 5.

(Andersson får et plusspoeng pga målet).

Hva i allverden får Éverton gult for??? Greit at det var usportslig å jage ball der, LSK skulle fått lov til å begynne på nytt i ro og mak. Pinlig at en FFK-spiller ikke skjønner fair play. Men dette er en uskreven regel, man kan ikke gi gult kort for noe slikt. Øvrebø og en viss linjekæll (nærmest Gjensidige) var utrolig dårlige i dag, skuffende å se.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 sep 09, 00:08
Endret: 27 sep 09, 00:09
Endret av: Lemmy

Syns ikke Éverton opptrådde usportslig. LSK hadde mer enn nok tid på seg, og spillere har gjort som dette i haugevis av tilfeller. Det er jo et elendig utspark av keeper.

Om ballen hadde blitt spilt rett tilbake til keeper, hadde saken vært annerledes.

Forresten: ffksupporter.net: -Supersvenske ga pusterom


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 sep 09, 06:28

Tenk på hva spillerne har vært igjennom denne uken.

Vi kan bli fratatt poeng, klubben sliter med 11 millioner i underskudd, måtte helst vinne denne kampen, klubben er ikke kredittverdig lenger. kan hende oppsigelser og slanking av stallen og ikke minst at vi er tenknisk konkurs.

Tenk på hvordan spillerne har hatt det pysisk denne uken, rart at de har klart å holde fokus på trening og kampen. Tar av meg hatten og bøyer meg støvet for spillerne.

OI, oi, nå var jeg jo positivSealed.

 

 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 sep 09, 09:22

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

igjen ser du på kamp med anti-Everton briller. I dag forbedret han jo nettopp den delen av spillet, hadde flere gjennobruddspassninger til medspillere.

Men du må vel opprettholde kritikken ellers taper du ansikt, noe annet kan jeg ikke forstå det er.

 Javel??   Se kampen en gang til. Den ligger sikkert på NRK.no Laughing


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 27 sep 09, 09:43

Opprinnelig postet av Lemmy

Forresten: ffksupporter.net: -Supersvenske ga pusterom

Er det noen som virkelig mener at Steinar Pedersen fikk 2 ufortjente kort?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 sep 09, 10:19

Jeg er ikke enig med deg Lemmy. Jeg synes det var usportslig gjort av Éverton å jage etter ballen da LSK skulle fått tid på seg til å skyte ut ballen. Det mener jeg er totalt mangel på fair play fra Éverton. Det starter med et dårlig "oppspill" fra Vidar Martinsen som gjør at den situasjonen oppstår. Vidar skal rett og slett bare banke ballen opp til keeper, og vår brasilianer på topp skal bare drite i å forfølge den ballen.

Men som sagt, at Éverton får gult kort for det er helt uforståelig fordi denne fair play-regelen er en uskreven regel. Mer en gentleman-regel.

Det er situasjoner som dette som lager unødvendig bråk på en fotballbane. Flau opptreden av Éverton.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 sep 09, 10:21

Opprinnelig postet av Flemastro

Opprinnelig postet av Lemmy

Forresten: ffksupporter.net: -Supersvenske ga pusterom

Er det noen som virkelig mener at Steinar Pedersen fikk 2 ufortjente kort?

Klarte du å lese det utifra kamprapporten til Lemmy?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3