Husk meg
Brukernavn
Passord

få dere noen egne sanger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klanen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 sep 09
Innlegg: 7

Lagt til: 26 sep 09, 16:15

tragisk og høre hvor mange av sangene deres dere regelrett har tatt fra andre eliteklubber.

heldigvis så slipper man og høre de noe mer til året.

---------------------------

Trommer er for bønder


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 09, 17:36

Opprinnelig postet av Klanen

tragisk og høre hvor mange av sangene deres dere regelrett har tatt fra andre eliteklubber.

heldigvis så slipper man og høre de noe mer til året.

Er så dritt lei av å høre hvem som plagierer hvem, latterlig å prøve å dra i gang en sånn diskusjon. Hvor mye har vofferne funnet på selv de siste åra? Nada, 90% av alle sangene som synges på norske tribuner er sanger funnet på Youtube med en norsk tekst. Nei, hold deg til det du klarer best "Klanen", sette sprøyter og pimpe lillesøstra di ved Eventyrbrua.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klanen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 sep 09
Innlegg: 7

Lagt til: 26 sep 09, 19:31

hehe med tanke på at sangene våre har vært der i ca en god stund før "youtube" kom så vil jeg si det der er feil.

gratulerer med seier'n over lsk.

---------------------------

Trommer er for bønder


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 sep 09, 20:06

Opprinnelig postet av Klanen

hehe med tanke på at sangene våre har vært der i ca en god stund før "youtube" kom så vil jeg si det der er feil.

gratulerer med seier'n over lsk.

 

Man resier da rundt i verden lenge før sangene deres kom. Mulig dere var først i norge med enkelt av deres sanger. men dere har garantert kopiert de fra andre igjen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 09, 12:36

Opprinnelig postet av Klanen
tragisk og høre hvor mange av sangene deres dere regelrett har tatt fra andre eliteklubber.

Svenskene kopierer fra England/Øst-Europa. Norske klubber kopierer fra dem igjen. Og norske klubber kopierer fra norske klubber igjen. Da blir det smådøvt å beskylde andre lubber for plagiat. Alle driver med det uansett. Men det jo ikke noe nytt at Klanen tror høyt om seg selv. Tror de er best på alt, sannheten er vel at de snart er Norges mest oppskrytte supportergruppe som trekker til tider latterlig lave tilskuertall i forhold til den voldsomme medlemsmengden de skryter av.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 sep 09, 12:38

Klanen var for ti år siden den desidert beste supportergjengen i Norge. I dag synes jeg Kjernen (RBK) er soleklart best, og muligens Kanari på andreplass.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 27 sep 09, 13:17

Kanarifansen overlegent best på Fredrikstad stadion i år


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 sep 09, 13:25

Det er jeg enig i.

Men så er det endel kortere vei fra Lillestrøm enn fra Trondheim også. Kjernen på Lerkendal derimot er morsomt og imponerende å se/høre på, selv for en Fredrikstadsupporter.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 27 sep 09, 13:43

Ingen slår Lech Poznan fansen ;)

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 27 sep 09, 14:33

Enig med Plankekæll, Kjernen er definitivt best i år. Kommunikasjon og forståelse for at man skal ha skal ha en litt tøff mentalitet på tribunen gjør at de per dags dato har den beste stemningen(hjelper med litt sportslig fremgang også). Hadde folk på PH-tribunen akseptert at man trenger litt disiplin for å få kongestemning på Stadion kunne vi også vært der.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 sep 09, 14:54

Opprinnelig postet av danan

Ingen slår Lech Poznan fansen ;)

Desidert det beste som har vært på stadion noen gang. Utrolig at 400 mann kan lage så sykt trykk, og absolutt noe å strekke seg etter.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 27 sep 09, 22:03

Opprinnelig postet av Klanen

hehe med tanke på at sangene våre har vært der i ca en god stund før "youtube" kom så vil jeg si det der er feil.

gratulerer med seier'n over lsk.

Hehe, har dere virkelig ikke klart å komme opp med en eneste ny sang de siste 3 årene???

Lengen leve fantasien :)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 26 okt 09, 19:15

Opprinnelig postet av danan

Ingen slår Lech Poznan fansen ;)

Det er polakker som kan konkurere

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3