Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Godset- FFK (25 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 sep 09, 21:02

Med et budsjett på 70 mill (stemmer ikke det da??) klarer ikke administrasjon/ledelse  å sette sammen et lag som virkelig vii blø for drakta. De eneste jeg så idag var Celso og Everton som jobba hele kampen.

Hva fanden er galt med denne godt betalte gjengen som skal prestere optimalt ca 1 gang pr. uke og ikke mestrer det.

Pinlig, ikke noe annet enn PINLIG !!!!

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 20 sep 09, 21:44

Opprinnelig postet av hasse33

Med et budsjett på 70 mill (stemmer ikke det da??) klarer ikke administrasjon/ledelse  å sette sammen et lag som virkelig vii blø for drakta. De eneste jeg så idag var Celso og Everton som jobba hele kampen.

Hva fanden er galt med denne godt betalte gjengen som skal prestere optimalt ca 1 gang pr. uke og ikke mestrer det.

Pinlig, ikke noe annet enn PINLIG !!!!

 

For det første er budsjettet på ca 90 mill. For det andre handlet det ikke om spillernes innsats i dag.

Etter 20 minutter la Godset om på midtbanen(bekreftet av Ødegaard i pausen). De kom da hele tiden i overtall på midten og på kantene. Det som virkelig urovekkende er at FFK benken ikke hadde noe mot trekk! Godset eide resten av kampen enkelt og greit.

Jeg skrev i "før kampen tråden" at det kanskje ikke var så lurt å benytte Valencia og Andersson i denne kampen, da jeg synes de var svake defensivt hjemme mot VIF. Jeg mener det var naivt å stille med to kantspillere som bare jobbet offensivt, og knapt nok det, mot Godset borte. Det ble doblet mot backene hele tiden, og takket være at Askar og Wallace begge var veldig gode så gikk det ikke verre enn det gjorde. Alternativet kunne vært Askar på høyre kant, PAC/Wass på høyre back og Thomassen på venstre kant. Det hadde gitt løpsstyrke og bedre defensiv styrke.

Borges er ikke lagets beste tackler og ikke lagets raskeste på de første meterne. Han er derimot en av lagets desidert beste avsluttere. Hvor smart er det da å benytte han som defensivt anker? Ikke bra for Borges og ikke bra for FFK.

At Ramberg ikke er duellspillerog at Ophaug og Piroija er svake når det blir utfordret med ballen langs bakken i bakrom, det er ikke noe nytt. I dag ble vi enkelt og greit straffet fførst og fremst for trenerens mangelfulle taktiske evner. Dernest var keeperen nok en gang svak(tre kamper på rad nå), og dommeren var heller ikke på vår siden.

Synes rett og slett alle spillerne hviste god innsats, med unntak av keeper, samt Valencia og Andersson som var så lite involvert at det er vanskelig å vurdere innsatsen overhodet. De får ikke karakter av meg, men "deltatt" under tvil.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 20 sep 09, 21:55

Så du kampen, eller ble du også far med dertil tidlig feiring ?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 sep 09, 22:00

De 2 første måla var jo KLARE forsvarstabber, og det å si at gutta jobba bra er vel ganske søkt. Syns det var fryktelig lett å se hvilket lag som kjempa for overlevelse idag.

Eneste som var dårligere enn laget på banen, var laget på tribunen.... Katastrofalt dårlig av PH idag. Var mer opptatt av å klage på alt annet.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 09, 22:24

Opprinnelig postet av endre

De 2 første måla var jo KLARE forsvarstabber, og det å si at gutta jobba bra er vel ganske søkt. Syns det var fryktelig lett å se hvilket lag som kjempa for overlevelse idag.

Eneste som var dårligere enn laget på banen, var laget på tribunen.... Katastrofalt dårlig av PH idag. Var mer opptatt av å klage på alt annet.

Jeg er kjempeflau for at jeg og andre måtte stå å høre på den ene fraksjonen som kun ropte "søppel" osv. om Godset, Drammen by eller alt annet. De støtter ikke laget, og de gjør det også vanskeligere for andre å heie.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 20 sep 09, 22:47

Er drittlei å høre trenere og tv-kommentarere etter en bortekamp for FFK sin del. Irriterer meg at motstanderen alltid spiller fantastisk fotball med innsats, teknikk og spileforståelse. Vær så snill FFK, gjør noe med dette. Er jo ingen tvil om at FFK spiller motstanderen gode.

Er fortsatt sint, oppgitt, forbannet og lei meg for at vi neste år spiller i adecco......


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 09, 23:00

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Er fortsatt sint, oppgitt, forbannet og lei meg for at vi neste år spiller i adecco......

jeg sa: 15 poeng å kjempe om, det er 1 -ett- poeng opp til sikker plass, gi ikke opp, når kommer gutta til å gi jernet, denne kampen må glemmes, den kan ingen gjøre noe med, der det er mulig å gjøre noe er de fem siste kampene !

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 sep 09, 23:09

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 09, 23:15

Opprinnelig postet av FFK1903

Referat etter møøøkkakampen.

Det er likevel lys i tunnelen. De fem siste kampene består av tre hjemmekamper og en delvis hjemmekamp mot Lyn, hvis de holder kreditorenes klør unna frem til serieslutt. Vi kommer til å stille opp i alle disse kampene, til fulle hus både på Fredrikstad stadion, Ullevaal og også idrettshallen litt lengre vest. Nå er det opp til dere å yte det samme. Blø for drakta, gi maks, gi oss Tippeliga 2010!

Et lite utdrag Stein Andre Sæthers kampreferat.

Og nå!!!! skal den 12. mann være med å "snu kjerringa" til lørdag!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 sep 09, 23:42

Nordlie og FFK ydmyket av junior-show.

Dæven steike, er det lov å bruke juniorspillere også? Hvorfor er det ingen i FFK som vet det?

Kan noen si til Runar Henriksen & co at vi har en junioravdeling her i klubben også? Tror nok et par av dem også kunne tenkt seg å spille litt.

Personlig trodde jeg at spillere under 20 år ikke kunne spille i Tippeligaen fordi det er livsfarlig.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 09, 23:49

bare send han mail det: runar@fredrikstadfk.no

han setter nok pris på det Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 sep 09, 23:50

- Føler ikke noe press etter at Mattias forsvant.

Nesten så jeg fryder meg litt over at unggutta gjør det så godt i Tippeligaen. Håper flere lag (og gjerne FFK også) gjør som Godset, kjører på med gode unggutter. De har en tendens til å ta store steg når de spiller med gutter som i utgangspunktet er mye bedre enn seg selv.

Uheldigvis tror jeg ikke vi får oppleve noe slikt i FFK de nærmeste årene.

Nei, selg unna og kvitt dere med alt vrakgodset etter sesongen FFK. Sats på egne juniorer!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 sep 09, 23:55
Endret: 20 sep 09, 23:59
Endret av: Plankekæll

Keita senket FFK

Mer skryt av unggutta.

Hvor vil jeg med dette? Nja, kanskje få ut endel av min frustrasjon mot styre og stell i vår patetisk styrte klubb.

Edit: (mer mer)

Uredde unggutter.

God natt! Vi får håp det blir likar i morra!


sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 21 sep 09, 00:19

bare lurer på en ting? var andersson med i startoppstilingen deres i det hele tatt idag? isåfall den mest tafatte kampen jeg har sett av han noensinne.

siste kampene blir spennende!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 sep 09, 01:56

Joda, han var der han, så du har helt rett.

---------------------------

Adecco 2010


sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 21 sep 09, 07:44

Leste forøvrig i Drammens tidene idag at winsnes skal ha mye a æren for seieren. de første 20 minuttene sleit vi på midtbanen med en 4-2-3-1 formasjon. winsnes sa ifra om dette til deila, og i la om til 4-3-3, som kan ha gjort at vi ant kampen.

noenganger er det greit med rutine


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 07:50

Hva sitter vi igjen med etter en sånn kamp?

- Elendig forsvarspill igjen.

- Keeper som ikke er noe bedre enn Staw

- Askar og Ophaug pissdårlig.

- Dårlig innsats etter 20 min.

- Borges brukt feil igjen.

- ffksupporter.net fikk rett i sitt lag i før kampen analysa Smile

- PH fortsetter å synge sangen som Keiko ikke liker.

- Gashi og Ophaug som kjefter på hverandre gjennom hele kampen. (Ikke første gang i år)

- Ramberg fortsetter å væra veik og taklingsredd.

- Byttene kommer etter 85 min


sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 21 sep 09, 08:21
Endret: 21 sep 09, 08:25
Endret av: sif_gutt

Opprinnelig postet av FFK1903

Referat etter møøøkkakampen.

"Hadde det vært Rosenborg - den suverene seriemesteren - som dere hadde tapt stort mot, så kunne det blitt møtt med forståelse. Men Drammen? En klubb som fungerer som pensjonat for aldrende fotballspillere, med en nesten rykende fersk trener og med en gammel trønder i spissen?"

herlig bitterhet i dette innlegget med tanke på at 3 av målene kom fra to 18-åringer, og at FFK ikke har slått godset på marienlyst på over 40 år.

Mange lag som har gått på en smell mot godset, er ikke flaut det. det har både tromsø,odd,brann og vålerenga erfare


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 09, 08:30

Opprinnelig postet av sif_gutt
herlig bitterhet i dette innlegget med tanke på at 3 av målene kom fra to 18-åringer, og at FFK ikke har slått godset på marienlyst på over 40 år.

Det er nå selvsagt sant, men pensjonat er dere jo nå likevel. Siste tilskudd på stammen er jo Vidar Riseth.

Med mindre tiden har gått rasende fort og vi er i 2043, så stemmer i hvert fall ikke det siste du skrev. Hvor var egentlig du 19. oktober i 2003? Fredrikstad var i hvert fall på Marienlyst og vant 3-2! Det er seks år siden det, og det er vært 3 oppgjør siden den gang, blant annet en småsurt tap i fjor, som vi skulle ha vunnet.

Og jo, det er flaut å tape 4-1 i årets viktigste kamp i laget som ligger under seg på tabellen før kampen.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 sep 09, 08:35

første 20 var veldig bra, så gikk det på trynet.

Det som undret meg mest der jeg satt var at Askar gang etter gang var alene mot 2 og noen ganger 3 spillere.

Er 4-3-3 vel offensivt borte mot et lag md kniven på strupen. Valencia jobba ihvertfall ikke mye hjemover.

Godset var bra. spes. keita og nummer 14 på midten. Vidar Riseth er fortsatt norges værste fyr. Lå nede i 5 min og rista av smerte. reiser seg og hopper like blid innpå igjen. Menn ligger bare når de må Vidar !!!!!!!!!!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24