Husk meg
Brukernavn
Passord

Alex Valencia (29) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 aug 09, 23:39

Opprinnelig postet av Holters

Skeptisk til en spiller som ikke har vist noe siden Starts sølvseong i 2004, det er fem år siden!

2005 - fire år siden!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 aug 09, 23:39

Men hva blir det da av Askar? Bekk, benk?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 aug 09, 23:42

Opprinnelig postet av endre

Men hva blir det da av Askar? Bekk, benk?

Ingen spillere har vel klippekort? Hvis ikke han skjerper spillet sitt kan han godt sitte på benken for min del hvertfall. Det fine med en ny trener er at alle spillerne starter med blanke ark, og de som presterer best på trening og i kamp spiller kampene. Vanskeligere enn dette blir det ikke.

La oss heller være fornøyde med at vi har en del valgmuligheter nå.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 aug 09, 23:42

Opprinnelig postet av endre

Men hva blir det da av Askar? Bekk, benk?

Han er for svak defensivt til å spile bekk i alle fall, bra at han får konkurranse.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 09, 23:44

Opprinnelig postet av endre

Men hva blir det da av Askar? Bekk, benk?

forhåpentligvis; ja!


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 31 aug 09, 23:51

Husker sist odd møtte FFK så hadde Askar faktisk Alex valencia på siden sin og må si Valencia ble kledd av ganske greit greide ikke å ta Askar på farten heller. så Askar er ikke så dårlig defansivt som alle skal ha det mener jeg, vil heller se han en PAC på backen neste kamp.


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 31 aug 09, 23:52

La oss nå for guds skyld håpe at klubben har lagt bort prospektet på Bernt Hulsker. Har vært dålig i magen siden jeg hørte at han stod på ønskelisten. De 2 nye virker bra!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 aug 09, 23:53

Opprinnelig postet av Khan11

Husker sist odd møtte FFK så hadde Askar faktisk Alex valencia på siden sin og må si Valencia ble kledd av ganske greit greide ikke å ta Askar på farten heller. så Askar er ikke så dårlig defansivt som alle skal ha det mener jeg, vil heller se han en PAC på backen neste kamp.

Du får be til gud om at Askar ikke havner i en hodeduell i egen boks da

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


ta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 09
Innlegg: 3

Lagt til: 31 aug 09, 23:56

AV har en omgang i årets serie hvor han har  fått karakter godkjent.

Resten har vært dårlig.

Glad for at vi er kvitt han.

Synd for dere som er fantastiske supportere å møte at det var hos dere han havnet.

 


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 31 aug 09, 23:56

det har jeg ikke lagt merke til ,men har han tapt en hodeduell som har ført til mål da?


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 31 aug 09, 23:59

Har sansen for valencia, tror dette blir bra!


ta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 09
Innlegg: 3

Lagt til: 01 sep 09, 00:04

Farta han hadde i 2005/2006 er slått av.

Dere kommer som oss til å bli skuffet.

Ikke fart i tillegg til å være lat sier sitt.

Tror ikke engang Tom N (sansen for TOM)kan utrette mirakler i forhold til AV.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 sep 09, 00:04

Opprinnelig postet av Khan11

det har jeg ikke lagt merke til ,men har han tapt en hodeduell som har ført til mål da?

Rosenborg kampen var vel den siste. Han er rett og slett litt svak i duellspill. Det koster ikke så mye midt på banen, men i boksen er det farlig. Han kostet oss ett poeng mot Start, pga svak markering. Det er vel de siste kampene han spilte bekk...

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 01 sep 09, 00:08

den er jeg enig i den siste der mot start  er en personlig feil ,men denne sesongen har vært preget av mange personlige feil,men jeg mener gutten har et helt klart potensiale til å bli en god høyreback og kan faktisk hjelpe til i den offensive delen. siste kampen han var god var vel mot viking og da viste han masse offensive kvaliteter ,men da som kant.


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 01 sep 09, 00:13

Vi skulle jaggu ha slitt for å signere en spiller som aldri har gjort en persoinlig feil som førte til scoring imot. Skjerpings folkens. Dere vet vel bedre enn dette?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 sep 09, 00:15

Opprinnelig postet av Khan11

den er jeg enig i den siste der mot start  er en personlig feil ,men denne sesongen har vært preget av mange personlige feil,men jeg mener gutten har et helt klart potensiale til å bli en god høyreback og kan faktisk hjelpe til i den offensive delen. siste kampen han var god var vel mot viking og da viste han masse offensive kvaliteter ,men da som kant.

nettopp som kant, men han er ikke i nærheten av toppnivået til Valencia. Utfordringen til Nordlie blir å vite om Valencia har dagen eller ei. Nå på slutten av året har vi ikke råd til å lære opp spillere gjennom personlige feil. Det poenget vi tapte mot Start kan meget vel koste oss plassen.
Personlig synes jeg Askar har mye å hente på passningsfoten og dribling også, men fart har han.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 09, 00:18

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Khan11

den er jeg enig i den siste der mot start  er en personlig feil ,men denne sesongen har vært preget av mange personlige feil,men jeg mener gutten har et helt klart potensiale til å bli en god høyreback og kan faktisk hjelpe til i den offensive delen. siste kampen han var god var vel mot viking og da viste han masse offensive kvaliteter ,men da som kant.

nettopp som kant, men han er ikke i nærheten av toppnivået til Valencia. Utfordringen til Nordlie blir å vite om Valencia har dagen eller ei. Nå på slutten av året har vi ikke råd til å lære opp spillere gjennom personlige feil. Det poenget vi tapte mot Start kan meget vel koste oss plassen.
Personlig synes jeg Askar har mye å hente på passningsfoten og dribling også, men fart har han.

Han har fart og innsats, men der stopper det også mener jeg. Han klarer jo ikke å treffe med de enkleste pasninger og innlegga går jo 8 av 10 ganger rett i førsteforsvarer. Har mye større tro på wass da faktisk.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 01 sep 09, 00:43

Opprinnelig postet av TheDude

Han har fart og innsats, men der stopper det også mener jeg. Han klarer jo ikke å treffe med de enkleste pasninger og innlegga går jo 8 av 10 ganger rett i førsteforsvarer. Har mye større tro på wass da faktisk.

Ille positiv vi var da.....mulig å la mannen få en sjanse eller?

Det slår meg at folk her inne er så inn i HƤ#"% negative....hvorfor?

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 01 sep 09, 00:49
Endret: 01 sep 09, 00:51
Endret av: Grasrota

Det er vel Askar Duden snakker om her. Og han har vel prøvd seg et par ganger...

 

Hjertelig velkommen til Kråkerøy forresten til Valencia!

---------------------------

dommær a' dommær!


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 01 sep 09, 08:39

Kan bli bra med Alex Valencia, håper han får en ny vår i FFK.
Men synes 2 mill er litt i meste laget for noe som dessverre er litt sjanse-kjøp. Kan slå begge veier det her.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24