Husk meg
Brukernavn
Passord

Vil DU ha Tom Nordlie på langtidskontrakt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 09, 16:19
Endret: 28 aug 09, 12:32
Endret av: Holters

Gi din stemme!

De fleste er vel enige om at Tom Nordlie ville vært suveren som redningsmann de siste kampene. Keiko selv vil derimot ikke kun være redningsmann, men vil ha langtidskontrakt. Dermed står man igjen med to valg. En annen trener, eller Keiko som både redningsmann og fremtidsmann.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 27 aug 09, 16:30

Opprinnelig postet av FFK1903

Gi din stemme!

De fleste er vel enige om at Tom Nordlie ville vært suveren som redningsmann de siste kampene. Keiko selv vil derimot ikke kun være redningsmann, men vil ha langtidskontrakt. Dermed står man igjen med to valg. En annen trener, eller Keiko som både redningsmann og fremtidsmann.

  Dette blir som om TV2 har en negativ vinklet dukomentar om Romanske tiggere og kommer med spørsmålet.

Er du for eller mot tigging? Wink   Av de 12000 som går på stadion og holder med FFK er det vel bare et fåtall som er her på forumet.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 aug 09, 17:02

Opprinnelig postet av eliot

Av de 12000 som går på stadion og holder med FFK er det vel bare et fåtall som er her på forumet.

Av de nesten 5 millioner som bor her i landet er det vel bare et fåtall som blir spurt i politiske meningsmålinger også, men de aksepterer du vel som realistiske?

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 aug 09, 17:13

Nå jobber jo dere moderatorer stenhardt for å skape ett negativt bilde av TN som sikkert påvirker noen. Spørsmålet burde også enkelt og greit være vil du ha Tom Nordlie som ny trener? Dere la inn langtidskontrakt for at den påvirker i deres retning...


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 27 aug 09, 17:14

Hadde verden vært så enkel.
Jeg har problemer med å stemme på dette, som alle andre er jeg også skeptisk pga hans historie.
På en annen siden vet vi ingen ting om hvordan han ser på sin egen historie, lært av sine feil.
Men enda viktigere, hvilke alternative trenere har vi har mulighet til å få?

For hvis ingen andre kompetente trenere er tilgjengelig for FFK tar jeg utvilsomt en Nordlie, fremfor å rykke ned.
Som mange har sagt, det er bedre og billigere for klubben å sparke han til våren, fremfor å rykke ned nå.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 09, 17:17
Endret: 27 aug 09, 17:21
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nå jobber jo dere moderatorer stenhardt for å skape ett negativt bilde av TN som sikkert påvirker noen. Spørsmålet burde også enkelt og greit være vil du ha Tom Nordlie som ny trener? Dere la inn langtidskontrakt for at den påvirker i deres retning...

Nå har jo Tom Nordlie selv uttalt at det ikke er aktuelt med å kun redde FFK fra nedrykk. Han vil enten ha en langtidskontrakt, eller bli værende i Kongsvinger. Det er disse to valgene det står mellom. Forutsetningen for at han blir trener er jo at det blir en langtidskontrakt på han.

Det er strengt tatt ingen - så vidt jeg kan se - som har noe i mot at Tom Nordlie hadde vært trener kun ut året. Det som er interessant er om brukerne vil ha han på lang sikt.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 09, 17:20

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Som mange har sagt, det er bedre og billigere for klubben å sparke han til våren, fremfor å rykke ned nå.

Det vil nok gi ryktet til FFK et skikkelig boost ja. Treneren får langtidskontrakt, redder klubben, og får sparken noen måneder etterpå.

Mitt forslag, som selvsagt aldri vil bli en realitet. Regn ut hvor mye det vil koste å sparke Nordlie etter x antall måneder. Gi han en kontrakt ut året hvor den utregnede fallskjermen blir hans redningsbonus.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 27 aug 09, 17:30
Endret: 27 aug 09, 17:31
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Som mange har sagt, det er bedre og billigere for klubben å sparke han til våren, fremfor å rykke ned nå.

Det vil nok gi ryktet til FFK et skikkelig boost ja. Treneren får langtidskontrakt, redder klubben, og får sparken noen måneder etterpå.

Mitt forslag, som selvsagt aldri vil bli en realitet. Regn ut hvor mye det vil koste å sparke Nordlie etter x antall måneder. Gi han en kontrakt ut året hvor den utregnede fallskjermen blir hans redningsbonus.

Man sparker han jo bare hvis historien hans gjentar seg. Jeg skrev som jeg skrev, fordi mange av dere er 100% sikre på nettopp det.
Hva er alternativene? det hadde vært interessant å vite. Men det vet vi utenforstående så langt ingen ting om.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 aug 09, 18:10

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Hva er alternativene? det hadde vært interessant å vite. Men det vet vi utenforstående så langt ingen ting om.


Det må da være uendelig mange, er mange trenere i verden :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 27 aug 09, 18:25

Så var det bare DETTE som manglet; en avstemning i beste Oddvar "FRP" Stenstrøm-ånd!!!  Jeg skjønner ikke poenget med at ffksupporter skal ferdigtygge meninger før de publiseres, plante motargumenter før vi vanlig dødelige i det hele tatt har oppfattet at Nordli er på vei. Jeg er til stadighet innom forumet for å henge med på hva som rører seg i klubben. Jeg har alltid tenkt på ffksupporter som et uavhengig og objektivt nettsted der hensikten er å frambringe informasjon og skape entusiasme rundt klubben. Bomba om Keiko fikk jeg nettopp gjennom dette forumet, og jeg må si jeg ble mektig skuffet over måten den ble lagt fram. Uprofft og særs uklokt!! Holters hadde liksom allerede bestemt at ideen var dårlig, Henriksen var teit, Nordli var feil og de som ikke skjønte det var tette. En merkelig vinkling for meg og min kollega på jobb, som faktisk i lengre tid (siden AG forsvant) har ønsket oss Nordli som et friskt pust. For det er DET som må være utgangspunktet nå, at de endringene gjøres fører til noe bedre!  Ser at flere debattanter "hellere tar et år i adecco" enn å få Nordli til byen. Det blir for dumt!  Hvordan vil i såfall en spillertropp i adecco se ut, hva med økonomi og engasjement?  Vi, om noen, bør vite at det å bestille et opprykk til tippeligaen ikke funker i det virkelige liv!  Derfor må vi for ENHVER pris beholde plassen i år, og med 8 vanskelige kamper igjen, og en tropp med null glød og selvtillitt kan jeg ikke på mitt bare liv forstå hvilken annen løsning som hadde fungert. En klassespiller eller to eller tre hadde ikke kunne klart å snu dette!  Våre spillere er gode nok, men trenger en leder som forteller dem at dem er det, og får dem til å tro det. Det kommer Tom til å klare!!!  Hva som skjer neste år og neste år der får vi heller ta da; vi har mer enn nok å jobbe med! 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 aug 09, 18:38

Jeg synes det er flott med avstemming og synes vi godt kunne hatt flere.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 aug 09, 19:15

Avstemming: Bør ffksupporter.net ha flere avstemminger?

  • Ja
  • Nei
  • Vet ikke

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 aug 09, 19:21

Ja


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 27 aug 09, 19:30

Opprinnelig postet av Per Egil

Avstemming: Bør ffksupporter.net ha flere avstemminger?

  • Ja
  • Nei
  • Vet ikke

Ja! Det bør dere absolutt ha.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 aug 09, 20:00

Opprinnelig postet av Per Egil

Avstemming: Bør ffksupporter.net ha flere avstemminger?

  • Ja
  • Nei
  • Vet ikke

JA!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 aug 09, 20:00

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Som mange har sagt, det er bedre og billigere for klubben å sparke han til våren, fremfor å rykke ned nå.

Det vil nok gi ryktet til FFK et skikkelig boost ja. Treneren får langtidskontrakt, redder klubben, og får sparken noen måneder etterpå.

Mitt forslag, som selvsagt aldri vil bli en realitet. Regn ut hvor mye det vil koste å sparke Nordlie etter x antall måneder. Gi han en kontrakt ut året hvor den utregnede fallskjermen blir hans redningsbonus.

Haha, må bare rose et meget tidsriktig profilbilde FFK1903!Wink

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 09, 20:10

Opprinnelig postet av bateman
Haha, må bare rose et meget tidsriktig profilbilde FFK1903!

Jepp, det er ikke måte på til symbolske kunstverk som blir født når denne karen åpner et bilde i Paint :p


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 27 aug 09, 21:01

Opprinnelig postet av Plaskesak

Innlegget til Plaskesak

Kunne ikke ha sagt meg mer enig!

Måten den artikkelen av Tom Nordlie som trener for FFK trodde jeg ikke var mulig. Har alltid sett på dere som en gjeng som skriver mye bra, så dette syns jeg dere burde ha holdt dere for gode til.

Har snakket med mange om Tom Nordlie, og hvordan det ville ha gått med han i FFK, og jeg tror at 99 % av dem jeg har snakket med har vært positive!

---------------------------

FFK & Pool


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 27 aug 09, 21:04

Ja!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 09, 21:41

ja

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24