Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskeliste

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 25 aug 09, 13:46

Opprinnelig postet av A.Scheie

Min ønskeliste - uavhengig av om vi redder plassen eller ikke:

 

Helt enig!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 aug 09, 19:47
Endret: 25 aug 09, 23:18
Endret av: A.Scheie

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Holters

pressemelding fra henriksen

Skjønner at det er frustrasjon, men ærlig talt Holters, nå opplever jeg at du bruker din posisjon i dette forumet til en personlig kamp mot Henriksen.
Skjønner at du ikke liker fyren (kjenner ham ikke, har aldri møtt så jeg har ingen grunn til å forsvare ham heller)....



Ok, Rødhvit, du kjenner ikke Henriksen, men du kjenner tydeligvis ikke så veldig mange andre som jobber på stadion heller. Jeg liker virkelig ikke "å spille det kortet jeg skal spille nå", men jeg klarer ikke dy meg:

Jeg kjenner heller ikke Henriksen. Men jeg kjenner ganske mange andre som hører til i det jeg vil kalle stadionmiljøet. Med stadionmiljøet mener jeg noen spillere, noen ansatte i administrasjonen, og noen som faktisk jobber mer eller mindre frivillig for klubben. Veldig mange av disse menneskene beskriver det samme: Henriksen fungerer ikke når det gjelder menneskebehandling, personalpolitikk, mediehåndtering og prioritering av hvilke saker han bør ta tak i. Flere av disse menneskene har brukt ordet fjott. Meget mulig han er dyktig med penger, men i en klubb som FFK, så må en administrerende direktør med hans oppgaver ha flere ferdigheter. Så for å si det rett ut: Dette kan ikke kalles en personlig kamp fra Holters - snarere tvert imot!. Jeg er veldig glad for at han tør å si hva han mener om Henriksen, da flere av de jeg har snakket med ikke er i en posisjon der det passer seg å uttale seg i den situasjonen klubben er i nå.

Som sagt, jeg kjenner heller ikke Henriksen, men når såpass mange som i større eller mindre grad må forholde seg til Henriksen hver uke rett og slett ikke klarer fyren: Er det Henriksen eller alle de andre det er noe galt med? Personlig synes "pressemeldingen" treffer spikeren på hodet på en ganske så humoristisk måte...



PS! Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på ønskelisten min, men når jeg ser hvordan det ligger an nå, så har jeg tydeligvis ikke vært snill nok i årTongue out

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 25 aug 09, 23:40

Noe av det beste jeg har lest her på forumet! Thumbs up for A.Scheie!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 26 aug 09, 11:00

Opprinnelig postet av A.Scheie

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Holters

pressemelding fra henriksen

Skjønner at det er frustrasjon, men ærlig talt Holters, nå opplever jeg at du bruker din posisjon i dette forumet til en personlig kamp mot Henriksen.
Skjønner at du ikke liker fyren (kjenner ham ikke, har aldri møtt så jeg har ingen grunn til å forsvare ham heller)....



Ok, Rødhvit, du kjenner ikke Henriksen, men du kjenner tydeligvis ikke så veldig mange andre som jobber på stadion heller. Jeg liker virkelig ikke "å spille det kortet jeg skal spille nå", men jeg klarer ikke dy meg:

Jeg kjenner heller ikke Henriksen. Men jeg kjenner ganske mange andre som hører til i det jeg vil kalle stadionmiljøet. Med stadionmiljøet mener jeg noen spillere, noen ansatte i administrasjonen, og noen som faktisk jobber mer eller mindre frivillig for klubben. Veldig mange av disse menneskene beskriver det samme: Henriksen fungerer ikke når det gjelder menneskebehandling, personalpolitikk, mediehåndtering og prioritering av hvilke saker han bør ta tak i. Flere av disse menneskene har brukt ordet fjott.

En forventer ikke at et supporterforum skal være verdens mest saklige, men det er stor forskjell på å si:

Henriksen er en fjott

og

pga. rykter om dårlig menneskebehandling, personalpolitikk, mediehåntering og utvelgelse av saker så opplever jeg og flere med meg at Henriksen er en fjott.

Det første er skittkasting - det andre er et helt ok innspill som en kan være enig eler uenig i.

Innspillet til Holters forutsetter at det kortet som du viste er allment kjent . Når vi ikke har den kunnskapen så oppfattes dette som skittkasting og et personlig angrep.

Ironisering kan være morsom, men først når det det ironiseres over er kjent. Hvis ikke oppleves det bare dumt og som regel som dårlig skjult skittkasting.

PS.
Flott at du snudde dette kortet - da kan en evt. diskutere ut fra det.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3