Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernespiller på vei ?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 aug 09, 19:28

Opprinnelig postet av kallimalli
Kan der evt. være snakk om Peter Løvenkrands ??  mener han er uten kontrakt for tiden men rygtes dog til Newcastle om dagen !!

Er ikke Newcastle klubben som ikke ville ha han med videre? Syns likevel dette er å legge listen litt høyt. Jeg vil tro de som drømmer om spillere fra Løvenkrands og oppover i kvalitet og rykte blir skuffet. Løvenkrands vil jeg tro kanskje, muligens vil vurdere klubber som FCK og Rosenborg, men ikke lille FFK.


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 24 aug 09, 19:33

Keiko har helt rett, Danmark er det.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 aug 09, 19:41

Jeg tror ikke den spilleren Henriksen snakker om i f-b kommer til ffk, ihverfall ikke når han samtidig sier at spilleren selv er usikker pga tabell suitasjonen til ffk. 

Og man skal ikke alltid tro på alt man leser. Jeg mener Henriksen er en luring, syns ikke noen av dere det er litt rart at han går ut i media og sier en skandenavisk toppspiller kan komme til klubben når overgangen mest sansynelig ikke blir noe av? Denne artikkel har ihvertfall fått oss til å snakke om Henriksen, tilfeldig eller ikke?

---------------------------

CUPVINNER 06


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 aug 09, 19:43

Opprinnelig postet av tomroar

fredrikstads store sønn Brenne "lengter" hjem

Det som jeg synes er mest irriterende med FFKsupporter.net er slike utsagn som bare er basert på ønske om å spre falske rykter.

Hvis man ikke har noe annet å gjøre enn å bare komme tull og tøys så gjør det et annet sted.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 aug 09, 19:45

Vel sjarmere publikum og fremstiller seg selv som en person med full kontroll og er tilsynelatende inteligent....hmmm. Ikke til å stole på ihvertfall, han avslører seg selv veldig med den oppførselen han fremviser seg med!!


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 24 aug 09, 19:51

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av kallimalli
Kan der evt. være snakk om Peter Løvenkrands ??  mener han er uten kontrakt for tiden men rygtes dog til Newcastle om dagen !!

Er ikke Newcastle klubben som ikke ville ha han med videre? Syns likevel dette er å legge listen litt høyt. Jeg vil tro de som drømmer om spillere fra Løvenkrands og oppover i kvalitet og rykte blir skuffet. Løvenkrands vil jeg tro kanskje, muligens vil vurdere klubber som FCK og Rosenborg, men ikke lille FFK.

 

Vet ikke om Newcastle ikke ville have ham med eller om han ikke ville da !!   Men lige p.t. ryktes han tilbake dertil !!   Og det er å sette listen meget høyt ! men da han er uten kontrakt kunne man jo tenke at der er en lille sjangs for å lykkes med en kontrakt ut året !!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 aug 09, 20:15

Jeg har nevnt det tidligere. Mitt heteste tips er:

Björn Runström

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 aug 09, 20:20

Opprinnelig postet av TothNR1

Jeg tror ikke den spilleren Henriksen snakker om i f-b kommer til ffk, ihverfall ikke når han samtidig sier at spilleren selv er usikker pga tabell suitasjonen til ffk. 

Og man skal ikke alltid tro på alt man leser. Jeg mener Henriksen er en luring, syns ikke noen av dere det er litt rart at han går ut i media og sier en skandenavisk toppspiller kan komme til klubben når overgangen mest sansynelig ikke blir noe av? Denne artikkel har ihvertfall fått oss til å snakke om Henriksen, tilfeldig eller ikke?

Denne artikkel har ihvertfall fått oss til å snakke om Henriksen:

jeg mente denne artikkelen på f-b har fått oss til å SLUTTE å snakke om Henriksen

---------------------------

CUPVINNER 06


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 aug 09, 20:28

Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg har nevnt det tidligere. Mitt heteste tips er:

Björn Runström

 

Jeg husker jeg tippet ham til ffk da reka kvittet seg med ham i lautern og fikk litt pepper her på forumet for at det var totalt urealistisk. Men nå er jo dette et meget nøkternt tips i forhold til det meste annet som blir nevnt her....Wink, Kunne gjort en god jobb for oss han. Men jeg husker det som ble nevnt den gangen er fyren er bajen-tilhenger og av den grunn sikkert ønsker seg dit....


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 aug 09, 20:34

- Når vi kan vi få se denne skandinaviske toppspilleren i aksjon for FFK, Jonsson?

- Det er vel tvilsomt at det kommer til å skje i det hele tatt, sier Jonsson.

http://www.f-b.no/article/20090824/FFK/850315861/1220/NYHET


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 aug 09, 20:38

Sånn er det når vi har en ledelse som sitter på den fete ræva og sover i timen. Dette skulle vært gjort for en evighet siden, dvs minst fire uker siden da det ennå var håp om overlevelse.

Nå gleder jeg meg til hjemmekamper mot Moss, Sarpsborg 08 og Follo til året. Blir så bra! Yell


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 aug 09, 20:44

syns det er rart at nesten alle på dette forumet trodde at det kom til å komme en ny spiller, sefølgelig gjør det ikke det med den ledelsen her! Synd at Henriksen har klart å ødelegge ffk, og synd han ikke skjønner det selv

---------------------------

CUPVINNER 06


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 aug 09, 20:46

Hvis de begynte som jeg mistenker, på denne jobben først for 2 uker siden er det jo ikke rart de sliter.
Jeg forstår ikke at det skal være så mye vanskeligere å finne disse spillerne nå, enn det var for eks for 2-4 år siden.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 24 aug 09, 20:49

Ny spiller eller ikke.. Men kan det være snakk om Kennedy Bakircioglû???

Den spilleren blir jo nevnt ved hvert overgangsvindu! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 aug 09, 20:52

Opprinnelig postet av GurrBass

Ny spiller eller ikke.. Men kan det være snakk om Kennedy Bakircioglû???

Leste nylig om han i Aftonbladet. Har ingen planer om å forlate Ajax og trives bra under nye manageren Martin Jol. 

Var urealistisk i fjor, året før der og enda mer i år.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 aug 09, 20:54

Perrotta ryktes å være på vei til Besiktas, noe som gjør veien enda lengre for Erkan Zengin til førsteelleveren til Besiktas. Hva med å hente en skikkelig primadonna?Cool

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 24 aug 09, 20:54

Dette står på Wikipedia

On 24 August 2009 Løvenkrands signed a three months contract with Norwegian side Fredrikstad FK. The contract will however be extended with 2 more years if Fredrikstad plays in the Tippeliga next year.

http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_L%C3%B8venkrands


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 aug 09, 20:56

Opprinnelig postet av Balto

Dette står på Wikipedia

On 24 August 2009 Løvenkrands signed a three months contract with Norwegian side Fredrikstad FK. The contract will however be extended with 2 more years if Fredrikstad plays in the Tippeliga next year.

http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_L%C3%B8venkrands

Og alle skjønner vel at det er en eller annen forumbruker som har skrevet dette.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 aug 09, 20:57

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Hva med å hente en skikkelig primadonna?

I motsetning til Barsom, som bare later som?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 aug 09, 21:00

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Hva med å hente en skikkelig primadonna?

I motsetning til Barsom, som bare later som?

Akkurat. Wink

 

Forøvrig en artikkel om Løvenkrads sitt ønske om å returnere til Newcastle i dag på bold.dk, tror ikke FF<k er så fristende akkurat...

http://www.bold.dk/nyt/Loevenkrands-vil-tilbage-til-Newcastle 

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24