Husk meg
Brukernavn
Passord

Gi kapteinsbindet til Borges

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 13 sep 09, 13:12

Og Borges avsluttet som kaptein. Da var'n go'.

---------------------------

Signer TKK.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 sep 09, 13:31

Opprinnelig postet av Vitagen

Og Borges avsluttet som kaptein. Da var'n go'.

Hva med han sentralt som du håpet å slippe å se noe mer? Wink Var han god?

Enig i Borges som kaptein. Helprofesjonell fyr som fremstår som et godt kapteinsemne. Andre bleker ved sammenligning. Ophaug er heller ikke noe dårlig valg. Sympatisk, profesjonell og lettlikelig fyr med beina godt plassert på jorda.

Utover disse to, og nevnte Barsom på gode dager, så har vi egentlig ikke nevneverdig med kapteinsemner i klubben.

Mulig man kan inkludere Ramberg "in the mix", men en kaptein bør nå være fast på laget.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 sep 09, 13:51

Opprinnelig postet av Holters

 

Mulig man kan inkludere Ramberg "in the mix", men en kaptein bør nå være fast på laget.

Der sa du det.. Vi har vel brukt 6 kapteiner i år trur jeg. Neste år regner jeg med at vi har en fast kaptein og en fast visekaptein..


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 13 sep 09, 14:07

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Vitagen

Og Borges avsluttet som kaptein. Da var'n go'.

Hva med han sentralt som du håpet å slippe å se noe mer? Wink Var han god?

 

Hehe. Ja, som jeg skrev i en annen tråd var han god. Banens beste. Utrolig hvilke mirakler Nordlie har utrettet Wink hehe

---------------------------

Signer TKK.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 sep 09, 14:38

Opprinnelig postet av ffkmufc

Der sa du det.. Vi har vel brukt 6 kapteiner i år trur jeg. Neste år regner jeg med at vi har en fast kaptein og en fast visekaptein..

Ønsker meg Borges som kaptein neste sesong, og Rajo som visekaptein. Ophaug  er ikke dumt, men jeg er fortsatt ikke overbevist om at han kan levere så stabilt at han er bankers i førsteelvern hver gang.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 sep 09, 14:43

Jeg ønsker meg Borges som kaptein jeg også, evt en ny deffensiv midbanespiller, som går rett inn som kaptein.

Jeg mener fortsatt at Rajo ikke er noe kapteinsalternativ til tross for glimrende innsats.. Da er Ophaug et bedre valg, men tviler på at han spiller fast neste år..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 13 sep 09, 14:51

Opprinnelig postet av Erikk

Men hvorfor ikke Raio som kaptein?

Svaret på det er vel at Rajo ikke kommuniserer så veldig mye med ord, han er en mer innesluttet type som lar innsatsen på banen tale for seg. Det gjør ham til en meget sympatisk type sett fra tribunen, men ikke til noe soleklart kapteinsemne, uansett hvor god han er på banen.

Er nok enig med dem dem som antyder at det er vel tidlig å legge kapteinsansvaret på Borges alt nå, han kan vel med fordel bli både litt eldre og varmere i FFK-trøya før han får det ansvaret på sine skuldre. Hvis han forblir i FFK etter VM neste år så begynner det nok allerede å stille seg annerledes. For det lyser jo lang vei at dette er en fullblods proffspiller med alle de rette holdninger inntakt.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3