Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 21 aug 09, 22:19

Jeg er heller ikke imponert over denne Wass, men det skal dog sies at han spilte seg opp etter en skrekkelig innledning.Men for all del vi må gi han flere kamper før vi slakter ham fullstendig. Det som skuffer meg mest er hvordan noen av de rutinerte( Opphaug, Barsom, Gashi, Ramberg)opptrer. Se på hvodan Borges jobber selv om ham ikke har en topp dag, det er lederskap!!!!!!!det er det FFK trenger mer av.

---------------------------

alexx


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 09, 22:21

vi rykker ned om det ikke skjer noe Cry

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 aug 09, 23:06

Syns dere virkelig Askar var grei idag...?

Syns han blir værre og værre for hver kamp som går jeg. Var god døm 4-5 første kampene, men har vært dårlig etter det.

Ellers så er harmonien i spillergruppa dårlig.

Piiroja kjefter ned spillerene på stillinga 0-0 i første omgang.

Moro at Gashi prøver å få med publikum


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 09, 23:08

Vi tapte mot et bedre fotballag.

Rosenborg hadde høyere balltempo og mye bedre og mer presist pasningsspill. I tillegg trenger de bare maks to sjanser for å score ett mål. Det er ikke mot Rosenborg vi skal ta tre poeng i år... Så gode er vi ikke.

Skremmende å observere den negative trend FFK er inne i for tida. Vi fremstår som ett av de desidert dårligste lagene i ligaen, og faren for nedrykk må være skyhøy.

Håper virkelig at folk møter opp på kampene fremover, det er laget trenger vår støtte!!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 aug 09, 23:15

11 stk enkeltindivider utpå der, hvor de fleste har dårlig selvtilit.

Dårlig med lederskikkelser både på bane og benk og ingen som tar tak i det.

Faktisk det som skremmer mest. Gløden som ble mobilisert under "krisen" i 2004, er på ingen måte der nå.. Virker mer resignert..  Mangler en rutinert leder av typen: Bora, Ringberg, Gerrbrandt, shabaan....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 09, 23:19
Endret: 21 aug 09, 23:34
Endret av: Holters

Et par observasjon også:

  • Den dårligste kampen jeg har sett av Amin Askar? Gutten utrettet ingenting i dag. Fyren må lære seg å slå innleggene bak forsvarfireren med utoverskru - ikke ei lumpe over hele forsvaret, rett i førsteforsvarer, eller lavt mot første foran forsvaret. Altfor lett å lese av kroppspråket hans at han skal slå innlegg. Et mellomsteg tas, og brått er forsvarer oppe i ham. Må jobbe med uforutsigbarheten!
  • Ophaug, også den dårligst kampen jeg har sett av ham i FFK? Uff.
  • Barsom, uff, den mannen gjør noe bra, men brått så sender han en katastrofal pasning til en uforberedt Kvisvik. Altfor dårlig som back, ikke god nok på å støte, Blir ofte løpende parallelt med angriper fremfor å gå i kroppen. Jeg kommer til å gråte blod om han får forlenget kontrakten sin.
  • Kvisvik, det er når man ser denne mannen live man virkelig forstår hvor lite han løper. Fytti katta så dårlig innsats. Genialt å gå ut i media og sutre etter ny kontrakt for så å prestere så ræva i etterkant.
  • Så å si alle innlegg kom fra siden Kvisvik og Barsom spilte på, tilfeldig? Nei.
  • Wass... Vel... Lite heldig debut. Ikke mer å si om han. Tydelig nervøs og preget av å debutere for nytt lag.
  • Everton. Genial til å danse. Ræva til alt annet. Fyren har ikke tro på det selv engang... Legger seg ned før det i det hele tatt blir kontakt med motspillere. I tillegg dribler han feil når han først dribler, det blir for mye på tvers og utover, i stedet for å utfordre inn mot mål. En av hans dårligste kamper.
  • Borges. Viser klasse, men også han er inne i en bølgedal. Topp innsats. Dessverre ble han aldri spilt rettvendt i dag. Hele tiden måtte han kjempe med ryggen mot mål. Jeg mener bestemt at vi må legge om formasjonen til 4-2-3-1 nå med Borges som offensiv midtbane. Da får han mulighet til å komme rettvendt oftere, samt at Everton kan holde på ballen til de andre kommer etter. Det er det eneste han er god på. Men så trenger vi raske kanter som Borges kan spille frem. Askar er den ene, Kvisvik er IKKE den andre i en slik formasjon. Rett og slett fordi Everton ikke en spiss som passer Kvisviks ferdigheter (stikkere i bakrom), samt at Kvisvik dekker ALTFOR lite rom.
  • Kenny. Uheldig. Mulig å ta et par av måla, men ikke først og fremst hans feil i dag. Forsvaret var ræva.
  • Gashi. Relativt bra kamp i dag. Synes han er inne i en stigende trend. Passer bedre som en terrier uten offensivt ansvar, men verken kreativitet, overblikk eller pasningskvaliteten er god nok til at han kan fremstå som noen defensiv midtbanegeneral. Håpløst fremspill (les: "demping?") til Prica...
  • Ramberg. Uff, det sier alt når denne mannen er vår beste spiller til å gå på offensive løp, samt å dra av en mann, for det er han faktisk ikke god til. Synes ikke Ramberg er god nok i det hele tatt til å spille sentralt i en flat firer. Han passer best som en indreløper i 4-3-3.
  • Piiroja - den eneste som får godkjent bak i dag. Scoret et mål, burde ha scoret to. Har bull kontroll på headingene sine. Bare flaks om de går inn eller ei. Header på samme måte offensivt som han gjør defensivt. Du ser ikke Raio gå opp og STANGER til en ball med retning mot mål. Han går bare tilfeldig opp for å treffe ballen uten styring.

Det var vel alle?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 21 aug 09, 23:31
Endret: 21 aug 09, 23:34
Endret av: sruben

Opprinnelig postet av Lemmy

Blir helt idiotisk å påstå at Wass ikke er god nok for nivået. Hvorfor tror dere at han har massevis av A-kamper for Brøndby, et lag som er langt bedre enn oss?

Fordi Anders Randrup var skadet!

Hvorfor tror du han nå er 3.valg i Brøndby?? Hvis han virkelig er så god og faktisk blir sett på som et stort talent av Brøndby, hvorfor kjøpte de inn nok en høyreback (Mikael Nilsson) til tross for at Randrup er tilbake??

Jeg har _ikke_ gitt opp Wass, men tror dessverre noen har litt urealistiske forventninger til ham.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 21 aug 09, 23:52

Alle som holder med FFK bør nå hvis mulig komme på stadion og støtte laget fremover, dette her folkens blir mye, mye mer spennende enn det jeg trodde før sessongen med negativt fortegn. Kampen i dag var elendig fra FFKs side, RBK er bra, men FFK fikk de til å fremstå som Barcelona. Det som nå trengs fremover er spillere med "balls" og attitude. Det var fullstendig mangelvare i dag, nei folkens dette laget virker så blottet for selvtillit at de fort kan gå ned, det som skremmer meg aller mest er det fullstendige mangel på lederskikelser i laget, den eneste som ser ut til å være det slik som ham går i bresjen er Borges en spiller på 21 år, hvor er de rutinerte? hvor er de som skriker om ny langtidskontrakt(kvisvik), de som fremstiller seg selv i media som rollemodeller for de yngre(barsom) de lokale heltene(Ramberg). Håper dette går bra, men en knallhard oppydning i stallen er det et skrikende behov for.

---------------------------

alexx


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 09, 00:01
Endret: 22 aug 09, 07:26
Endret av: Patrioten

Synes denne kampen lignes på Brannkampen hjemme, hvor Brann scoret rett før pause og to raske etter pause og kjørte over oss etterhvert.

Tydelig av spillerne og ikke minst TF ikke har lært av feilene siden den gang.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 aug 09, 01:14

vi må la ballen gå fortere. vi fører ball alt for mye, istedenfor å spille på få touch.blir veldig lett å lese spillet vårt.

merket spes barsom kvisvik idag. sto å sentra ballen til hverandre i to min, etter å ha brukt 10-20 touch selv. hvis vi begynner å sentre oftere, så må folk bevege på seg for å få ballen. da ser det ihvertfall ut som om de prøver på noe.

det dårligste idag var vel tross alt innsats. vi sto stille å sparket ball. de få sjangsene vi hadde, blant annet da borges var igjennom, så ble det spilt på 1-2 touch, da klarer ikke motstanderne å følge med.

 


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 22 aug 09, 01:38

Skal for en gangs skyld prøve å være kort ifht det jeg har på hjertet.

- Prestasjonene idag var ikke gode, men motstanderen tatt i betraktning, har jeg sett FFK langt dårligere enn idag.

- Spiller for spiller er jeg enig med Holters i det meste, men med to unntak: Gashi og Ramberg. Synes ikke Gashi er så på gang so Holters mener, mens Ramberg faktisk er innvolvert i det lille FFK skaper offensivt. Mener han også har få feilpasninger idag.

- Hvor er de rutinerte som skal ta ansvar i en situasjon som denne og virkelig spille med hjertet utenpå drakta?!?! Jeg tenker på spillere som Ophaug, Raio, Kasey, Gashi, Ramberg, Kvisvik og Barsom. Om man tar forutsetninger og det faktum at han har vært skadet over lengre tid, er det bare Ramberg som er i nærheten i mine øyne. Joda, Raio har også god innsats, men mer at også han er godt under pari om dagen.

- Hva skjer med Fredrikstadfolk??!! Går av prinsipp aldri før kampen er over, men idag vurderte jeg det seriøst. Ikke pga spill/resultat, men pga gnålet til alle disse såkalte supporterne som sitter rundt omkring. Dette pågikk helt fra kampstart. Kanskje på tide å stikke fingeren i jorda å innse at sesongen i fjort var vi i flyten og presterte unaturlig høyt ifht forutsetninger. I år er det motstatt i tillegg til at vi hverken har flyt med skader, stang-inn eller dommeravgjørelser. Vi er ikke bedre, innse det!

- Har full forståelse for at det stilles spørsmålstegn ved treneren, men når et av de største argumentene er totalt mangel på samspill, mener jeg TFA blir stilt til retten for Grönhagens synder med treningsopplegget i vinter (les: Alt for lite med ball og for lite konkret når ball først ble brukt!) Og hva har egentlig Grönhagen vist tidligere som tilsier at han kommer til å gjøre det bra 3.året i en klubb?

- Hvorfor får Martin Elvestad skryt hver gang han spiller, men kommer knapt innpå i de neste kampene? På stillingen 1-4 blir Gardar - en spiller som er ferdig i klubben - byttet inn fremfor spillere som Lala og Elvestad. (Kan dog kjøpe argumentet om at man ikke helt hadde gitt opp og at eneste spilleren med hatrick-potensiale er Gardar.)

- Til dere som sier at Everton er så utrolig viktig for det FFK har av angrepsspill i år vil jeg si følgende: Slik angrepsspillet har vært i år, vil jeg sette spørsmålstegn ved alle som har ansvar for angrepsspillet. Mulig han er for god for de andre, men kan det være slik at hans måte å spille fotball på ikke egner seg i et europeisk lag? Gjør han det vanskeligere for de andre? Han har særdeles gode individuelle ferdigheter, men når det gjelder de relasjonelle, lagtaktiske og det å velge hvor/når han bruker ferdighetene sine, så er han direkte svak. Og han scorer fortsatt "aldri". Det får meg til å tenke på hva Knut Torbjørn Eggen sa om Jerry Månsson (en av de raskeste spillerne som har spilt i TL) da han var i Moss: "Det jælp itj å vær rask om du itj start!"

- Tor Kristian Karlsen endte ut dørene fordi det ble krasj da han ville sette igang det han var ansatt til å gjøre. Resultatet av den prossessen ble at Henriksen (en mann som kun - og intet annet - burde hatt ansvar for økonomi) fikk utvidet ansvar samtidig som Grönhagen fikk det øverste sportslige ansvaret. Det er kanskje mange som burde forsvunnet ut dørene - både spillere og ledere - men jo mer tid som går og jo mer jeg får vite, desto mer sikker blir jeg på at den eneste som virkelig burde blitt i klubben var den som forsvant. Er vel mye annet det burde ryddes opp i, eller....?

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 22 aug 09, 03:10

Først og fremst vil jeg si at jeg rett og slett forstod alle som gikk før kampslutt i kveld! Av prinsipp går jeg aldri før dommeren blåser, men i dag må jeg innrømme at jeg var fristet.

 

Nå må noe gjøres! De resultatene vi nå ser på banen, mener jeg alt bråket i ledelsen må ta mye av skylden for. Runar Henriksen, en person helt uten hjerte for fotball og med eneste formål å profilere seg selv, må nå ta sleiva i en annen hånd og heller angripe sakene slik Morgan gjorde. Det vi trenger nå, er drastiske tiltak. Morgan hadde hele tiden en god dialog med Høili og spillerinvest, og dette resulterte i kjøp som Wehrman og Gashi som den gang reddet oss fra nedrykk. Der Henriksen benytter sine minutter i media til å sende såkalte "bredsider" til både supportere og lottomillionærer, så tok Morgan seg tid til å rose Terje og spillerinvest. Det som skal tas internt, ble tatt internt. Sånn som det er nå, virker alt amatørmessig.

Her må noe gjøres, og vi kan ikke bare sitter her å håpe at ting ordner seg av seg selv. 

  • Sorry Aune, statistikken viser at trenerskifte hjelper i kampen mot nedrykk. MEN, har vi noen alternativer? Kan vi ansette noen da vi har Grønnis på sykemelding? Jeg vil tro svaret er nei.
  • Vi trenger åpenbart forsterkninger! Tydeligst er savnet i forsvaret, men mange roper på en ny spiss. Det er jeg helt enig at vi trenger. Men vi skaper jo ingen sjanser som en evt spiss kan sette. (les: spes dagens kamp) Henriksen! Opprett en positiv dialog med Høili og gutta, og oppretthold denne!
  • Hva skal til for å motivere spillerne til å gi maks innsats? Skal egentlig dette være nødvendig? Det er jo tross alt jobben deres. Virker som alle burde vært på prestasjonsbasert kontrakt. Er jo knapt god nok innsats på treningsfeltet. Jr.gutter som hospiterer på A-laget forteller om slett innsats blant enkelte (les: bla. Trulsen) og treninger med lavere tempo en Juliussens jr.treninger. 

  • Ved slutten av sesongen bør det foretas en oppryddning i ledelsen. Kanskje TKK er interessert? Satse på at Ørgryte rykker ned, og vi henter Hareide. Tror jeg ville vært en god trener for flere år framover.

Men først må vi redde plassen. Og vi skal hvertfall ta vår del av oppgaven, ved å stille opp på match! 

God høst alle sammen og lykke til. 

PS! Beklager at det ble litt mye negativt, men frustrasjonen måtte ut et sted! Bedre her enn på tribunen.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 aug 09, 07:47

Agh, jeg var en av de som gikk tidlig igår. Flere årsaker til det, den viktigste var dog det, desverre, de fleste av oss så - kampen...

Nuvel. For meg, på rad 2 i første omgang, fremstod Fredrikstad som et lag som ville noe - i 15-20 minutter. Etter det ble vi sakte men sikkert malt i stykker av et Rosenborg som har kvalitet i alle ledd, kanskje med keeperen som deres svakeste ledd - hvilket sier sitt, ettersom han er landslagskeeperen vår...

Hva med spillerne våre? Everton, som har "herjet" mot forsvarsspillere tidligere å sesongen var ikke engang i nærheten. Rosenborgspillerne er aggressive, tøffe og i kroppen hans med en gang han får ball - det beste han klarer da er å miste kontroll over ballen og falle. Everton  vil ha godt å av å trene mot noen sollide forsvarere med tempo og fysikk - de finnes iallefall ikke i Fredrikstad...

Som et eksempel.

Rosenborgs spillere var rett og slett teknisk, taktisk, formmessig og psykologisk - ikke minst - overlegne FFK på alle måter i går. Det er sjelden jeg har sett FFK tape så klart og samtidig føle at det ikke var det minste ufortjent - vi møtte en bedre motstander. Mye som Lech Poznan når de var på besøk i Fredrikstad...

Aune? Hva kan jeg egentlig si... Stakkars jævel som har denne massivt humørløse spillergruppa å jobbe med og en hovedtrener som er sykemeldt på ubestemt tid. Men Aune, når det er 1-3 kan det teoretisk være greit å sette innpå Gardar, men ikke på 1-4... Da burde du gitt så mange juniorer som mulig sjansen Elvestad sjansen (Gashi, Ramberg - du kunne bytta ut én og amputert den andre ved knehasene - uten å tape midtbane), Trulsen (du hadde 10 uinspirerte utespillere å ta av)  eller Lala (mye det samme som tidligere kommentar...).

Men du setter inn Gardar? En spiller som ikke får ny kontrakt og som vel ikke akkurat kan kategoriseres som fremtiden?

Og hvorfor i allverden vente til det har gått nesten 75 minutter før vi tar ut en spiller for å sette inn Gardar? Når han allikevel skulle inn?  Han burde jo inn rett etter 1-3 for å fortsette trykket mot RBK.

Nei... Jeg ser at gårsdagens motstander Rosenborg ikke er representativt for nivået til FFK, men vi har 8 kamper igjen og hvis ikke innsatsen, vilja og gløden til våre erfarne spillere (Raio, Ophaug, Gashi, Ramberg, Kvisvik, Barsom, Wehrman) er bedre enn de har vist i det siste - da er vi et føkkings Adecco-lag neste år og skal møte storheter som Alta, Mjøndalen, NIL-Trysil, Løv-Ham,  Ham-Kam, osv...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 22 aug 09, 09:27

Jeg er ikke i den minste tvil om at Aune er en kompetent assistent trener og at ham gjorde en god jobb med rekruttlaget og han virker til å være en sympatisk fyr, men: har han den nødvendige respekten blant spillerne som har hatt ham som assistent?hva med de takstiske egenskapene? tåler ham presset? Fra det jeg har observert når det gjelder å foreta taktiske grep under kamper, spesielt å foreta de nødvendige byttene er jeg overhode ikke imponert tvert om,de to siste kampene har han gjort horrible bytter. I går: når FFK endelig får et mål og litt inspirasjon og positiv energi, se da til å utnytte det!!! få inn på Gardar med en gang, kjør opp Piroja og pump lange baller inn feltet, skap situasjoner foran RBK målet, utnytt den lille vitamininnsprøytningen som et mål gir, ikke vent med å bytte inn en spiss til etter at RBK går opp til 4-1 da er kampen i hvertfall tap og den lille rest av håp hos spillerne er borte. Amatørmessig av Aune!!!!, jeg vet det er lett å være etterpå klok, men dette er allmenkunnskap. 

---------------------------

alexx


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 22 aug 09, 10:38

Takk for kampen i går. Håper dere holder dere, samling i bånn! Kritikk til de hos dere som begynner å gå etter 0-3. Hørt om å støtte laget i med og motgang?

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 09, 11:04

FFK tapte for et bedre og framfor alt mer strukturert lag.

Samtidig må man si at med en dommer som hadde hatt pondus andre steder enn rundt magen, og samtidig ikke hatt RBK- syndromet hadde resultatet vært jevnere.

Tror nok at ettertiden, videogransking etc vil si at Lago var  (minst) like nærme 2 gule  ( dermed rødt) som at Wass laget straffe.

Kan riktignok være forståelig med slike tvilsomme dommeravgjørelser, men når de sesongen sett over ett som regel er 80% i RBK sin favør, må man snakke om RBK-syndrom.

I samme åndedrag, kan man med all krav på rettelighet si at i år har minst 65% av alle tvilsomme dommeravgjørelser gått mot FFK. Surt, ja da det kan skille mellom nedrykk og sikker plass.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 aug 09, 11:15

Som sagt, straffa til RBK var klar. Men jeg synes faktisk også at Lago burde vært utvist.

Men men, Sælen viser ikke ut RBK-spillere på stadion. Jarstein burde også vært utvist i fjor da han står altfor nærme frisparket til FFK to ganger. Første gang fikk han gult kort, andre gang var han ennå nærmere og "overfalt" Kvisvik. Klart gult kort. At Kvisvik tilslutt fikk rødt var jo riktig det, men hadde dommeren gjort jobben sin hadde dette aldri skjedd.

Men men, vi tapte mot en myyye bedre lag, et fotballag faktisk. FFK fremstår som elleve individualister, ikke som et lag. Dette er rett og slett flaut.

Rosenborgsupporterne er forresten ikke en dritt bedre enn oss når de ligger under mye på hjemmebane, de stikker også fra stadion tidlig. Og ja, jeg skjønner publikum godt.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 aug 09, 15:02
Endret: 22 aug 09, 15:04
Endret av: Lemmy

Bare det med å ikke prestere i det heletatt når det kommer 12000+ på stadion er rett og slett oppsigelsesgrunn.

Faen i Hell... Så jævla respektløst. De burde skamme seg samtlige. Juniorlag neste kamp som virkelig vil, så kan det gå som det går.  jeg angrer sikkert, men akkurat nå er jeg forbanna og fylt med sinne.

Hadde dette vært i et annet land hadde de våkna med et hestehode i senga dagen derpå.

Mod(Lemmy): Flyttet til mer riktig tråd.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 09, 15:25

De dummet seg også ut i publikumskampen mot Brann, hvor det var over 11.000 mennesker og selvsagt gikk kampen på tv, slik som denne kampen.

Helt utrolig at de ikke gir mer, når det er så mye blest om de.

Skjønner din frustrasjon, det er helt jævlig.

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 aug 09, 15:44

For min del kan disse spillerne pakke sekken og reise, uavhengig om vi rykker ned el ei;

Barsom, Kasey, Gardar, PAC (ikke ny kontrakt), Usikker angående Kvisvik, en prestasjonsrettet 1års kontrakt sier jeg ja takk til. Samt skal vi ikke skifte ut HELE laget på engang, et par "oldiser" behøves.

Wass, Everton, Stamatoupoulos sendes hjem etter leieoppholdet.

Trulsen er det på tide å kvitte seg med, null talent...

Ramberg kan Moss få gratis...Også usikker angående Ophaug etter innsatsen i de siste kampene, og alder tatt i betraktning...Problemet er at Vidar er like svak....

Foreløpig 11er til neste ses;

Staw

Shabani   Piiroja  NY   Thomassen

Askar   Borges  Elvestad   Wallace

NY  Tegan

Benk: Braathen, Martinsen, Gashi, Kvisvik, Lala, TALENTER. 

Tegan kommer tilbake med fornyet selvtillit etter opprykk med hønefoss og en haug av mål(o: (o:

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24