Husk meg
Brukernavn
Passord

Arild Sundgot (31) til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 20 aug 09, 13:40

Kan se ut som om Lillestrøm har avvist budet fra FFK.

http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090820/FFK/808164787/1220/NYHET


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 aug 09, 13:41

Når holdt en avis igjen en artikkel når de har muligheten til å være først ute med en sak? Å kritisere Demokraten her blir jo bare for dumt, kritiser heller kildene bak artikkelen, hvem har lekket info?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 20 aug 09, 13:49

kampen mot vålerengen er flyttet til lørdag 12 september

yay !!

 

beklager avsporingen

---------------------------

jaddajadda


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 aug 09, 13:55

Dersom man hadde hatt hjerte for klubben og ønsket at denne overgangen skulle få mest mulig ro til å gå igjennom så kunne man gjort følgende:

For å få goodwill hos klubben kunne man forhandlet frem at de ikke skulle si noe om saken før andre medier var på hugget overfor FFK for å få høre om det var noe i ryktene. Da kunne man skrevet ferdig artikkelen og når FFK som takk for tjenesten ringte og sa at "Nå har f-b fått snurten i saken, tror kanskje de skriver noe snart". DA kunne man publisert artikkelen.

 

Det gikk mange timer før noen andre medier skrev noe etter offentliggjøringen av Demokraten. Det betyr med STOR sannsynlighet at ingen andre medier hadde langt fra nok til å kunne skrive noe om dette. Altså kunne demokraten ventet ut de andre mediene mye lenger enn de gjorde, og fitt klubbene ro til kanskje å få dette i havn. Det er også en mulighet at dette ryktet er plantet av LSK for å få igang en budkamp om Sundgot. Det er ikke sikkert det er noen i FFK som har lekket noe som helst. Men da var det rart at en Østfoldavis var først ute med nyheten.

 

Dette er en helt legitim fremgangsmåte som er mye brukt.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 20 aug 09, 13:55

Regner med at LSK ledelsen har fått med seg F-B sin headliner der Høili sier at det er penger til ny spiller. Skjønner at de tyner prisen da.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 20 aug 09, 17:35

Neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vær så snill, ikke Sundgot. Jeg ber på mine knær! Hold den kællen langt unna ffk. Det var en stor nok kamel å svelge at jeg plutselig måtte finne meg i å heie på grisen Wehrman. Og nå Sundgodt. Vi skulle ikke investert i Riseth med det samme, bare for å gjøre det komplett? Fytti grisen. Kommer den kællen til ffk blir jeg å finne på håndball kamper. Nøff is inøff.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 aug 09, 18:59

Opprinnelig postet av madserazzi

Neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vær så snill, ikke Sundgot. Jeg ber på mine knær! Hold den kællen langt unna ffk. Det var en stor nok kamel å svelge at jeg plutselig måtte finne meg i å heie på grisen Wehrman. Og nå Sundgodt. Vi skulle ikke investert i Riseth med det samme, bare for å gjøre det komplett? Fytti grisen. Kommer den kællen til ffk blir jeg å finne på håndball kamper. Nøff is inøff.

Å nei, å nei........ En som kan panke ballen i mål vil vi ikke se i FFK. Hallo!!!

Hade bra!

---------------------------

Heia FFK


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 aug 09, 19:21

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av madserazzi

Neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vær så snill, ikke Sundgot. Jeg ber på mine knær! Hold den kællen langt unna ffk. Det var en stor nok kamel å svelge at jeg plutselig måtte finne meg i å heie på grisen Wehrman. Og nå Sundgodt. Vi skulle ikke investert i Riseth med det samme, bare for å gjøre det komplett? Fytti grisen. Kommer den kællen til ffk blir jeg å finne på håndball kamper. Nøff is inøff.

Å nei, å nei........ En som kan panke ballen i mål vil vi ikke se i FFK. Hallo!!!

Hade bra!

Tråkig at det ikke gikk i orden med Sundgot. Jeg hadde i hvertfall ikke gitt bort sesongkortet mitt !

Men Lex, du, Holters og Insider vet jo så mye, er det noe annet i vente ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 aug 09, 20:11
Endret: 20 aug 09, 20:18
Endret av: tgtgtgtg

Opprinnelig postet av GoFFK

Rimelig sterke reaksjoner blant kanarifansen

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=15715

Fra forumet til Kanarifansen:

Jeg er prinsippielt i mot sivil ulydighet, men når det gjelder Arild så er jeg klar for å legge meg i lenker. Så alvorlig er dette at jeg forventer, krever og melder meg til å delta i alle former for protester og aksjoner.
Jeg forventer også at klubben snarest går ut og avviser denne saken!

Dette kunne nesten jeg også funnet på for å hindre det

EDIT: http://www.f-b.no/article/20090820/FFK/561972790/1220/NYHET Heller Markus

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 09, 22:01

nå ,må vi gi oss med ringber ass.. 100 skritt tilbake Frown  

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 20 aug 09, 22:04

.

[/quote]

Å nei, å nei........ En som kan panke ballen i mål vil vi ikke se i FFK. Hallo!!!

Hade bra!

[/quote]

 

Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil, men jeg mener at spillestilen til lsk og ffk er ganske forskjellig. Ffk er et spillende lag og lsk et sparkende lag.Fotball skal spilles, og ikke sparkes. Å kvitte seg med Gardar for å få inn Sundgodt vil være 14 skritt i feil retning. Kællen og spillestilen han passer til får holde seg der potetene gror. Han har scoret mye for lsk, men han hadde aldri passet inn her. Hadde nesten forventet at klubben hadde lært etter kjøpet av Tegan, men det ser ikke bedre ut. Bruke penger på avdanka benkeslitere håper jeg vi er ferdige med for godt. Vi rykker ikke ned fordi B/G og godset er enda dårligere enn oss. "Hallo!!!!!!" og hadet!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 aug 09, 22:07
Endret: 20 aug 09, 22:21
Endret av: hasse33

Hva er vitsen med Sungodt ??? Greit nok at han putter noe for LSk, men er ikke han egentlig H Bergs super sub??? Det er ikke ofte at den mannen spiller hele kamper??

Mannen er også over 30......muligens litt på hell rent karieremessig??

Ser også "kosegutten" Riseth også vil bort.......håper ikke FFK drar med han også.....da konverterer jeg til curling


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 24 aug 09, 12:22

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av thorsen

Hihi.. jepp. Tydeligvis sterke meninger om dette hos fugla:

Opprinnelig postet av kanarifan
Å spekulere i at han skulle havne i stinkesumpa nede ved glommas utløp, la sine barn gå på Biltema videregående og lønnes av Høilie som har tjent seg rik på å selge cellulose og fiskeslo som fiskepudding er en fornærmelse mot Arilds integritet.

Kanskje han har en datter i tenårene og følte han måtte flytte fra Lillestrøm før hun havnet toppløs i ViMenn....? De jentene der er jo fra Lillestrøm og omegn alle sammen... Wink

:)

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3