Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Wass (20) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 09, 12:44

Når jeg skriver at straffen var tvilsom,  henviser jeg til mitt innlegg ang "Etter kampen FFk-RBK".

Der sidestiller jeg straffen mot Wass med "frisparket" mot Lago, mao er vi enige Holters.

Kan vi da også enes om at dersom dommer´n ikke hatt "RBK-syndromet" hadde enten han ;

1: Både dømt straffe mot Wass og gitt Lago rødt kort.

2.. Ikke gitt Lago rødt kort og heller ikke dømt straffe.

Mao diskusjoner rundt straffen bør sees i en helhet ikke som en isolert hendelse.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 22 aug 09, 12:47

Ikke enig.

Den første avgjørelsen med Lago var feil. Dommeren gjorde feil.

Det siste en dommer skal gjøre er å rette opp en tidligere feil med en ny feil. Da gjør ha to feil.

Altså:situasjonen med Lago var feil. Straffesparket var helt korrekt idømt - uanvhengig av en situasjon i første omgang.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 09, 15:21

Scheie, det finnes mange kamper hvor sikkert både du og jeg er uenig med endel dommeravgjørelser.

Likevel respekterer jeg en dommer som er konsekvent i hvor han legger lista for sin dømmimg.

Mao svaner jeg konsekvent domming fra Sælen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 22 aug 09, 15:31

Jeg savner konsekvent dømming fra veldig mange dommere. så der er vi helt enige. Inkonsekvente dommere er også noe av det vanskeligste å forholde seg til som spillere. Jeg er også enig med de som sier at det finnes dommere som altfor lett lar seg påvirke av at de dømmer de største klubbene og profilene. Det er ikke bra i det hele tatt.

Men her snakker vi om to helt klare situasjoner. I den ene gjør dommeren feil, i den andre gjør han rett. Dessverre går det mot oss. Å gjøre feil i begge situasjonene handler ikke om å være konsekvent slik jeg ser det.

Dommerne blir forresten også skolert i at man skal aldri veie opp en tidligere feil (hvis de skjønner det i ettertid) ved å gjøre ny feil. Kompensasjonsdømming er noe av det verste som er. Ta norsk hockey som et kroneksempel.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 07 jan 11, 22:47

Vet det er lenge siden han var i klubben. Men gutten er blitt het på overgangs markedet igjen !

 

http://www.sporten.dk/superligaen/wass-afviser-heftigt-benfica-rygte


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 08 jan 11, 13:36

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1483463.ece

Daniel Wass skriver i dag under på en 5-årige aftale med den portugisiske storklub Benfica

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 jan 11, 10:56

Fullstendig ubegripelig etter hva han viste som back i FFK.

Han spilte én god kamp for FFK, og det var som ballfordeler sentralt på midtbanen.

Fotballverdenen er mildt sagt rar noen ganger, og godt er det.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 09 jan 11, 12:12

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fullstendig ubegripelig etter hva han viste som back i FFK.

Han spilte én god kamp for FFK, og det var som ballfordeler sentralt på midtbanen.

Fotballverdenen er mildt sagt rar noen ganger, og godt er det.

Og godt er det, ja :-) Finnes masser av eksempler på spillere som faller gjennom i én klubb for så å slå skikkelig til i neste.

I tillegg kom wel Wass til klubben på verst mulig tidspunkt. Når alt rakner, tipper jeg ikke det er lett å komme inn som en ung, innlånt spiller og få ut sitt potensiale.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 jan 11, 17:06

Opprinnelig postet av bjervell

Og godt er det, ja :-) Finnes masser av eksempler på spillere som faller gjennom i én klubb for så å slå skikkelig til i neste.

I tillegg kom wel Wass til klubben på verst mulig tidspunkt. Når alt rakner, tipper jeg ikke det er lett å komme inn som en ung, innlånt spiller og få ut sitt potensiale.

Akkuratt. Dessuten er det ikke lett å komme på utlån en halv sesong for et lag i krise når man ikke har spilt særlig mye for laget man blir leid ut fra.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 11, 18:14

Wass var aktuell for FFK i fjor sommer også. Han ville selv, men Brøndby sa nei. Smile

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Captain Slow

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 09 jan 11, 18:17

Glad vi satset på Gamboa istedet :)

---------------------------

Hei, Timothy !


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 jan 11, 18:18

Da hadde han vel begynt å spille fast på Brøndby igjen?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24