Husk meg
Brukernavn
Passord

Manchester United 09/10

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 10, 08:23

Er det noe man kan generalisere i livet, så er det faktisk scum supportere. Især de som er vokst opp på nittitallet med medgang og atter medgang. Motgang evner man ikke å takle der i gården, hvor bitterheten tar overhånd med engang man avgir poeng, eller taper en match. SAF er en vits i mine øyne, tunnelsyn av uante dimensjoner. ALDRI har jeg hørt den dritten kommentere at scum faktisk var dårligere enn motstanderen, som igår, og som imot chelsea. Enten dommern eller banen sin skyld etc...

Anyway, cheers alle IKKE scum supportere!! Måtte FFK fullføre en flott fotballuke!Cool

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 08:51

Opprinnelig postet av ffk1903

Ser for øvrig dalende interesse fra United-supporterne i tråden. Det er vel akkurat slik de fleste har stereotypen av en United-supporter i hodet. Veldig frempå når det går bra, usynlig ikke-supporter når det går dårlig :o)

Ja jeg ser at Liverpool, Blackburn, Tottenham og de andre trådene går mye bedre. Skulle ønske jeg var like blodfan som døm som heier på døm laga.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 08:57

Ferguson er rævva taper ja, noe vi er alle som heier på United! Er du en god taper kommer du aldri noen vei i livet.

I går rundspilte vi Bayern i 1 omgang. Rafael var kanskje banens beste, men han ble utslagsgivende i feil retning pga sin mangel på rutine. Tull å pådra seg 2 unødvendige kort.

Det var ikke det beste laget som gikk videre til semifinalen, men vi gjorde noen fatale feil i begge kampene som ødela for oss.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 08:59

Opprinnelig postet av bateman

Den mest usympatiske drittklubben i verden er UTE av cl! FANTASTISK!! You're out scum!!!

Er da lenge siden Liverpool røyk ut.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 apr 10, 09:26

Opprinnelig postet av palespen

fy f*** så latterlige kommentarer.Morro å se hvordan andre lags supportere jubler høyere over United tap,enn når sitt eget lag mot formodning vinner en match (spesielt liverpool supportere)

Gårsdagens kamp var en fryd for mine øyne! Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 10:30

Er det mange United supportere som skriver i trådene til Arsenal, Liverpool, Leeds, Newcastle, Blackburn osv...? Bare lurer, for jeg har aldri vært inne på noen av døm.

Ser at det kun er Leeds og United som ligger på side 1 her på forumet, noe som tyder på at dere som skriver piss her, kanskje burde støtte eget lag framfor å snakke dritt om døm som er bedre enn dere.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 10, 15:31

Opprinnelig postet av ffkmufc
Er det mange United supportere som skriver i trådene til Arsenal, Liverpool, Leeds, Newcastle, Blackburn osv...? Bare lurer, for jeg har aldri vært inne på noen av døm.

Nå er det vel flere United-supportere her inne også (og med United mener jeg Manchester). I Blackburn-tråden kan man lese om når laget gjør det dritt og gjør det bra. I denne tråden så skriver vel United-supporterne kun når det er en seier, bortsett fra akkurat nå da, hvor flere følte å delta plutselig.

Jeg kjenner flere jeg-ble-supporter-på-nittitallet-da-United-alltid-vant-supportere. Felles for nesten samtlige er vinnet United så er de fotballinteressert som få. Taper de, så vet de knapt hva en fotball er. Da er det ekstra morsomt å tirre dem og, og det ser da ut som enkelte ble det her inne nå ;)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 10, 17:54

Opprinnelig postet av palespen

fy f*** så latterlige kommentarer.Morro å se hvordan andre lags supportere jubler høyere over United tap,enn når sitt eget lag mot formodning vinner en match (spesielt liverpool supportere)

 

Fryktelig så bitter du var idag da pålespen :p

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 apr 10, 18:57

Opprinnelig postet av ffk1903

Jeg kjenner flere jeg-ble-supporter-på-nittitallet-da-United-alltid-vant-supportere. Felles for nesten samtlige er vinnet United så er de fotballinteressert som få. Taper de, så vet de knapt hva en fotball er. Da er det ekstra morsomt å tirre dem og, og det ser da ut som enkelte ble det her inne nå ;)

Felles for "dere", er at alltid medgangsupporter blir nevnt... finnes de ikke andre steder?

Opprinnelig postet av ffk1903

Nå er det vel flere United-supportere her inne også (og med United mener jeg Manchester). I Blackburn-tråden kan man lese om når laget gjør det dritt og gjør det bra. I denne tråden så skriver vel United-supporterne kun når det er en seier

åja, stakkars dere... derfor blackburn tråden er godt oppdatert? eller fordi dere er for få til å diskutere...?

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 apr 10, 19:06

Vurderte om jeg skulle slenge meg på i diskusjonen, men kom på at jeg har noen tyske gener, så lar være. Wink


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 10, 19:18
Endret: 08 apr 10, 19:19
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av wergis
Felles for "dere", er at alltid medgangsupporter blir nevnt... finnes de ikke andre steder?

Selvsagt, men det er få - om noen - klubber som tiltrekker seg flere medgangssupportere enn United. Det er da ganske logisk ettersom de allerede er populære og vinner en del. Du tror vel ikke for eksempel at Blackburn tiltrekker seg en haug med medgangssupportere? Eller Liverpool? Chelsea har sikkert fått en del de siste årene, og kanskje også snart City, men United er de jeg opplever tiltrekker seg de fleste.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 08 apr 10, 19:52

Hehe...ja,var et utrolig bittert tap, og hjelper ikke på når en hver Liverpool supporter i dette land gjør hva de kan for å gni det inn.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 08 apr 10, 22:14

Helt vilt hvor mye hat mot oss United fans/supportere/trophyhunters/medgangssupportere da.. Og begrunne det med at vi ikke er supportere med at nå har det vært stille på forumet her i det siste er jo tidenes påstand! Har ikke vært skrevet i Pool tråden siden 31. januar.. -Har gått dårlig i det siste men så dårlig? Akkurat som det ikke står stort her om den herlige seieren over Liverpool her forleden.

En annen ting som går igjen og dette er vel spesielt til Pool gutta på 30 pluss som mener at vi bare er medgangssupportere fordi laget vant mye på 90 tallet. Selvfølgelig går mange 6 åringer etter et lag som vinner og har store profiler, med mindre familie og venner a la lag i nedgangsperioder klarer og ''overtale'' deg. Enten det er United i 97, 08 eller Liverpool på 70 og 80 tallet. Fra denne medgangen og profildyrkingen utvikler det seg etterhvert en sterk kjærlighet for laget, i hvert fall for mange av oss..

Peace and love

Chelsea vant helt fortjent på Old Trafford, dommeravgjørelsene gikk opp i opp. Bayern gikk videre på grunn av en heit 19 åring som forøvrig var utrolig god!


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 09 apr 10, 15:47

Opprinnelig postet av bateman

Er det noe man kan generalisere i livet, så er det faktisk scum supportere. Især de som er vokst opp på nittitallet med medgang og atter medgang. Motgang evner man ikke å takle der i gården, hvor bitterheten tar overhånd med engang man avgir poeng, eller taper en match. SAF er en vits i mine øyne, tunnelsyn av uante dimensjoner. ALDRI har jeg hørt den dritten kommentere at scum faktisk var dårligere enn motstanderen, som igår, og som imot chelsea. Enten dommern eller banen sin skyld etc...

Anyway, cheers alle IKKE scum supportere!! Måtte FFK fullføre en flott fotballuke!Cool

Hvis SAF er en vits, hva er da du?

Så vidt jeg vet kommer ikke gode tapere langt her i verden innenfor prestasjonsrettede yrker.

Men for all del, forstår hvorfor leverpuddingene gleder seg så stort når United taper. Det er jo ikke så mye annet en kan glede seg over som leverpudding supporter i disse dager.

United tapte mot bayern ene og alene pga dårlige taktiske vurderinger av Ferguson. Han skulle tatt ut Rooney senest i pausen. Spillte jo halve 1 omgang med 10 kæll. Rafael skulle vært byttet ut før han fikk det andre kortet. Lå i luften hele veien at han kom til å bli utvist.

Når han først ble utvist, tok SAF ut Rooney, satt innpå O'Shea og la hele laget tilbake på 20 meter. Jeg mener han skulle satt innpå Kiko i steden for Rooney, og spillt 4-4-1. Da hadde iallefall United fortsatt utgjort en trussel, og hadde antaglig vunnet kampen. United har prøvd mange ganger å forsvare seg til et resultat, og det driter seg stort sett i enninga hver gang.

 

Men....... Som United supporter kan man være stor på det og si at det er ikke bra for sporten at samme laget vinner PL 4 år på rad og er i CL finale 3 år på rad. På tide med litt konkuranse fra andre lag og, ellers blir det kjedeligWink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 apr 10, 17:43

En ny grom kamp nærmer seg nå - bortekampen mot de nyrike smurfene på Eastlands.

Rooney antas tilbake, kanskje Hargreaves også, og ingen er suspendert. Spørsmålet er eventuelt om motivasjonen er på topp, etter at CL gikk fløyten og Chelsea har dratt fra i serien. Klart, Ferguson er en dyktig motivator og kan sikkert klare å skvise ut litt revansjelyst etter den tamme affæren mot Blackburn. Jeg tror uansett spillerne skjønner at denne kampen er viktig, ikke bare med tanke på å holde liv i håpet om #19, men også for å sette lillebror på plass.

Skulle det gå veien for United på lørdag vil Chelsea ha press på seg før kampen mot Spurs på White Hart Lane, som i utgangspunktet er tøff nok som det er, med tanke på at Spurs har vist god form i det siste.

PS: Til forumets Spurs-fans, gratulerer med seieren over Arsenal i går, jeg antar den smakte særdeles bra.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 10, 15:48

Nydelig med nok en seier over smurfene på overtidCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 apr 10, 19:06

Paul Scholes. For en legende. Og for en deilig seier.

Denne gangen var det ikke spesielt sent i overtiden heller, bare 2:43 av de minimum 3 minuttene var spilt Cool

Og nå leder Tottenham over Chelsea. Den allerede fine dagen kan bli enda litt finere.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 10, 20:28

og der vant Tottenham 2- 1Cool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 apr 10, 21:20

plutselig heia jeg på Tottenham Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 17 apr 10, 21:34

Kjenner at skap-spurs supporteren i meg akkurat slo ut i full blomst.

1 poeng, og det er full kamp om seriegull igjen. Klarer nesten ikke vente på fortsettelsen!!!!!!!!!!!!!!

 



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24