Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegan til Hønefoss ut sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 aug 09, 14:19

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Everton kommer til å bli en hit enten for oss eller i den klubben han havner i.

da håper jeg inderlig at det blir i FFK og ikke evt klubben han havner i...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 aug 09, 20:11

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Og der skjedde det som måtte skje, og som mange med meg har ment. Andreas Tegström får spille en hel kamp, og hva skjer? Han scorer mål.

Håper du så Moss-Hønefoss 4-0 i dag. Tegström var en vandrende katastrofe, omtrent på nivå med hans FFK-karriere. La oss hente målmaskinen tilbake med en gang! Og jo, han spilte faktisk hele kampen. Laughing


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 25 aug 09, 21:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Og der skjedde det som måtte skje, og som mange med meg har ment. Andreas Tegström får spille en hel kamp, og hva skjer? Han scorer mål.

Håper du så Moss-Hønefoss 4-0 i dag. Tegström var en vandrende katastrofe, omtrent på nivå med hans FFK-karriere. La oss hente målmaskinen tilbake med en gang! Og jo, han spilte faktisk hele kampen. Laughing

Ja, da kunne de tullingene som pleier å kommentere på F-B.no jublet.

PS! Mener ikke at alle som kommenterer der er idioter, bare 97% av de. Kommentarene er iallefall idiotiske. 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 aug 09, 22:21

Utlånet av Tegan er årets julegave til FFK. Gode betingelser og bra oppsjonpris på eventuellt salg. Problemet er vel kanskje at Hønefoss ser det samme som meg og ikke bruker oppsjonen de har Cry


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 aug 09, 10:27

Tegan har gjort 2 kamper til nå for Hønefoss, man of the match og målscorer i den første, så en grusom innsats igår på melløs. Hører med til historien at Moss overkjørte Hønefoss i perioder og at INGEN Hønefoss spillere imponerte. Det er for meg den største svakheten til Tegan (og forsovet i dagens stall), at han ikke evner å stå frem på dager hvor laget ikke fungerer...Nærmest i vår stall er vel Borges som hele tiden spiller på et annet nivå enn resten av suppegjøkene...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 aug 09, 16:43
Endret: 30 aug 09, 16:44
Endret av: Lemmy

Tegström har scoret 1-1målet mot Haugesund for Hønefoss i dag. Haugesund scoret 1-0 tidlig, men Tegström og Leo Olsen sørget for 2-1 som nå er resultatet. Det er snart pause i kampen.

Nettavisen:

"Veldig passivt forsvarsspill av Haugesund som lar Dimitrev gå og gå innenfor 16-meteren. Han ser ut til å bli holdt og det lukter straffe, men han får trillet ballen videre til Tegstrom. Svensken gjør ingen feil fra åtte-ni meter og plasserer ballen helt nede ved stolpen."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 09, 16:46

Hadde vært bedre å beholdt Tegstrøm og heller kvittet oss med Gardar. Dette var vel Tegstrøms 2. mål på tre kamper.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 aug 09, 16:48

I 1.divisjon ja..

Tegström er en typisk 1.divisjonsspiller. Forsvarsspillerne er dårligere, og tempoet som regel mye lavere. Det passer Tegström godt.

Tror ikke han ville scoret noe særlig med mål for oss om vi hadde beholdt ham.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 aug 09, 17:11

Og Hoås forsetter å score for Sarp, men det betyr ikke at noen av dem er gode nok for Tippeligaen.Laughing

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 09, 17:14

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Og Hoås forsetter å score for Sarp, men det betyr ikke at noen av dem er gode nok for Tippeligaen.

... og Christian G. Petersen har scoret 4-0 for Follo!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 sep 09, 22:04

Tegström med nytt mål for Hønefoss mot Ham-Kam i dag. Ble 2-1 til Tegström &co.

Ser ut som om Tegström-avtalen var en genistrek av Hønefoss. Tror han passer godt i Adeccoligaen, men jeg mener han er langt fra god nok for Tippeligaen. God deal for begge parter.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 15 sep 09, 22:12

Et fantastisk mål! Nydelig dribleraid med en klinisk avslutning nesten i krysset, helt utagbart for keeper..... WinkNOT! Han har vel ikke akkurat herja for Hønefoss heller? Helt enig i at han passer i Adeccoligaen, men i TL holder han ikke mål


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 sep 09, 23:51

Opprinnelig postet av Lemmy

Tegström med nytt mål for Hønefoss mot Ham-Kam i dag. Ble 2-1 til Tegström &co.

Ser ut som om Tegström-avtalen var en genistrek av Hønefoss. Tror han passer godt i Adeccoligaen, men jeg mener han er langt fra god nok for Tippeligaen. God deal for begge parter.

Ja ser ut som det er ett nivå og tempo som passer han bra, desverre for oss som har kastet bort en del penger der.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 sep 09, 23:51

Var faktisk en fin dragning før skuddet, men selve målet er jo en keepertabbe. Tegan kunne fort ha vært en hit på stadion, gutten kom seg faktisk til en rekke store sjanser bare ved å være på rett plass. Han har ikke teknikken, farta, rykket, balansen og innsatsen, men er på rett sted til rett tid, bare synd han brente sjanse på sjanse i FFK. Mener dog at han aldri virkelig ble satset på, en innhopp med 2 scoringer gav ny benkplass neste runde etc. Samtidig må man ta vare på de få sjansene man da får maksimalt.

Har jo egentlig en god "finishing" så noe underlig at han skulle slite så tungt i FFK.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 16 sep 09, 08:38

Enig med Bateman. Tegstrøm har det Everton ikke har og omvendt.


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 16 sep 09, 10:52

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Enig med Bateman. Tegstrøm har det Everton ikke har og omvendt.

 

Fremtiden foran seg?

---------------------------

hmm....


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 16 sep 09, 11:15
Endret: 16 sep 09, 11:16
Endret av: Nugattistjerna

Tegstrøm har vel fortsatt mange år framfor seg vil jeg tro. Gjennomsnittlig levealder  for menn er rundt 77 år i vest-europa.

Nei, tenkte mer på det taktiske. Kommentar unødvendig da dette er diskutert opp og i mente i andre tråder......


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 16 sep 09, 11:37

ha ha, mente som fotballspiller da. Jepp, legger denne død.

---------------------------

hmm....


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 16 sep 09, 23:11

Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24