Husk meg
Brukernavn
Passord

Klarsignal for kjøp av ny spiss, noen som kjenner til dette?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 aug 09, 23:12

Opprinnelig postet av TothNR1

syns heller ffk bør sikre seg everton før dem henter noen ny spiss

 

Enig


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 02 aug 09, 23:40

Opprinnelig postet av ffkmufc

 

Da trenger vi nok en  høyreback først

Shabani er vel snart tilbake!?! Synes han var bra før han ble skadet.

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 aug 09, 00:58

Opprinnelig postet av Stoni

Opprinnelig postet av ffkmufc

 

Da trenger vi nok en  høyreback først

Shabani er vel snart tilbake!?! Synes han var bra før han ble skadet.

Vil si at Shabani var overraskende god, men mer pga lave forventninger enn prestasjoner tror jeg. Han har uansett ikke det som skal til for å bli en god høyreback. Tviler på at han blir noen stor stopper også, men han har større stopper- enn backkvaliteter iallefall.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 aug 09, 07:37

Hørte det var david villa som kommer til oss.Hehe:p

Nei tror det er han ifra lyn.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 aug 09, 08:39
Endret: 03 aug 09, 08:40
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av djpete

Vil si at Shabani var overraskende god, men mer pga lave forventninger enn prestasjoner tror jeg. Han har uansett ikke det som skal til for å bli en god høyreback. Tviler på at han blir noen stor stopper også, men han har større stopper- enn backkvaliteter iallefall.

Enig med deg i at Shabani nok er bedre som stopper enn back, og i motsetning til deg tror jeg absolutt at kan utvikle seg til å bli en meget habil TL stopper. har latt meg imponere av hva han har vist.

Uten å legge for mye vekt på det, så var han beste FFK spiller på VG børsen før han ble skadet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 09, 09:40

Kan vi klare å holde den tråden her til å handle om ny spiss???!

Er det virkelig ingen som har hørt noe mer? Det nekter jeg å troSurprised Om dere så bare har et lite rykte, kom med det aLaughing

Jeg drømte i natt at det var gode gamle Martin Palermo! Det hadde vært noe, selv om han kanskje er liiiiiitt gammel..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 aug 09, 10:30

Opprinnelig postet av Gardarson

Kan vi klare å holde den tråden her til å handle om ny spiss???!

Er det virkelig ingen som har hørt noe mer? Det nekter jeg å troSurprised Om dere så bare har et lite rykte, kom med det aLaughing

Jeg drømte i natt at det var gode gamle Martin Palermo! Det hadde vært noe, selv om han kanskje er liiiiiitt gammel..

Det jeg har hørt er at ingen kommer inn før noen forsvinner, og at de eneste det har vært interesse for er Gardar og Wehrman. Dette er fersk og pålitelig info.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 aug 09, 10:42

Gardar, Wehrman og Barsom vil forsvinne, og det gjør plass til 3 nye spillere...

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 aug 09, 10:52

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Gardar, Wehrman og Barsom vil forsvinne, og det gjør plass til 3 nye spillere...

 

Sistnevnte spørs det om noen vil ha, da det ikke har vært noen interesse til nå. Stallen skal slankes så det er nok ikke sikkert at det kommer så mange som 3 nye.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 09, 11:12

Det er vel mye bedre å forsterke med en klassespiller! Noe FFK altfor sjelden gjør. Virker som de tror at flere at jo spillere jo bedre er det! Legg alle pengene i EN spiss!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 aug 09, 11:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Gardar, Wehrman og Barsom vil forsvinne, og det gjør plass til 3 nye spillere...

 

Sistnevnte spørs det om noen vil ha, da det ikke har vært noen interesse til nå. Stallen skal slankes så det er nok ikke sikkert at det kommer så mange som 3 nye.

Er ikke helt usikkert heller.....Wink

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 aug 09, 13:00

Opprinnelig postet av Gardarson

Det er vel mye bedre å forsterke med en klassespiller! Noe FFK altfor sjelden gjør. Virker som de tror at flere at jo spillere jo bedre er det! Legg alle pengene i EN spiss!

Utfordringen er å kjøpe spillere som kan foredles og selges for en høyere sum, alle lag kan tømme kassa og kjøpe en klassespiller som leverer, men "små klubber" som vår må tjene penger også.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 aug 09, 13:04

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Utfordringen er å kjøpe spillere som kan foredles og selges for en høyere sum, alle lag kan tømme kassa og kjøpe en klassespiller som leverer, men "små klubber" som vår må tjene penger også.

Nettopp derfor det er synd de ikke gikk for TKK, han hadde de ambisjonene. Kjøpe billige talenter- Selge dyrt. Da tjener klubben masse, pluss at Fredrikstad hadde blitt attraktiv springbrett videre til en større liga. Ser jo bare med Borges feks.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 aug 09, 13:11

Opprinnelig postet av Gardarson

Det er vel mye bedre å forsterke med en klassespiller! Noe FFK altfor sjelden gjør.

Hvis vi sammenligner med andre TL klubber med nogenlunde like forusetninger så er det vel ikke så dårlig? Noen eksempler på vellykkete kjøp/signeringer i TL: Brenne, Bjørkøy, Enerly, Kvisvik, Piroija, Bora, Bertelsen, Shabaan, Wallace, Ophaug, Gashi, Wehrman, Borges, Gardar, Askar. Fra tiden i 2. div og adecco må man vel si at de traff med: Ringberg, Tore Pedersen, Bjørnar, Risholt, PAC, West(kom vel kankje først til TL?)

Dessuten er det ikke spiss man trenger først og fremst, men høyre back.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fenrisulven

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 03 aug 09, 13:20

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 aug 09, 13:24

hehe... Lite aktuelt. Han blir for dyr og skal til utlandet , og dessuten var det snakk om en fyr fra Sør Amerika.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 aug 09, 13:55
Endret: 03 aug 09, 14:00
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av A9$h

Nettopp derfor det er synd de ikke gikk for TKK, han hadde de ambisjonene. Kjøpe billige talenter- Selge dyrt. Da tjener klubben masse, pluss at Fredrikstad hadde blitt attraktiv springbrett videre til en større liga. Ser jo bare med Borges feks.

 

De fleste er nok enig i det, sparkingen av TKK var ekstremt kortsiktig tenkt og handlet. 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 aug 09, 14:09

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Utfordringen er å kjøpe spillere som kan foredles og selges for en høyere sum, alle lag kan tømme kassa og kjøpe en klassespiller som leverer, men "små klubber" som vår må tjene penger også.

---------

De fleste er nok enig i det, sparkingen av TKK var ekstremt kortsiktig tenkt og handlet. 

Jeg tror vel at den spissen som eventuellt kommer nå er tenkt å gå rett inn på laget. Tingen i år må jo være å berge plassen i TL. Vi får ikke mye hjelp til det med en spiller som blir god om et år og kan selges dyrt om 2. Alle klubber, små og store må tjene penger,  Det gjør vi ihvertfall ikke i Adeccoligaen.... Så da blir vi en enda mindre klubb
---------

Ja og det skal vi sikkert få høre i mange år enda. Noen klarer jo ikke å la være å gnåle om ting som er gjort og ikke kan endres. Hva med å se framover istedet?

 


Fenrisulven

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 03 aug 09, 14:23

Hmmm Douglas Cae (22 år). De vet ingenting om han, men spilleren har selv henvendt seg til FFK.... Høres ikke helt lovende ut. Men jeg kan ta feil. Noen som vet noe om han?

Fra F-B her


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 09, 14:41

Om FFK henter en totalt ukjent spiss fra brasil på 14 dager prøvespill, for så og signere må jeg si jeg blir mektig imponert. Jalla opplegg. Skal man hente inn en spiller i disse tider burde det være en spiller man har god oversikt på og vite at det er en spiller som går rett inn i start 11. Nok en gang viser Fredrikstad fotball klubb at de er helt ute å kjører.. begynner å håpe på nedrykk slik at rottene ombord stikker av og at man kan bygge opp ett nytt fast og godt fundament.. Frustrerende å være FFK supporter om dagen......



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24