Husk meg
Brukernavn
Passord

Ole Duenes - trekk deg som speaker

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 aug 09, 07:43

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Liker måten han introduserer laget på, det er det trøkk og pundus over, men utover det blir det alt for mye circus!

 

Gøy med cirkus vel folkens...

Slå dere løs litt og ha det gøy da vel. Kanskje det er litt skummelt?

---------------------------

Heia FFK


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 03 aug 09, 10:54

Syns du Ole Duenes er gøy? Da må jeg si at...eh...ah.... Jeg har sendt en mail til klubben og klaget. Det bør alle som synes Ole Dustenes er en slitsom håndball-speaker gjøre. Argumentet om at det finnes værre spikere er et veldig dårlig argument. Send mail til klubben! Dette er ikke en klubb som Fredrikstad verdig!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 aug 09, 11:22

Fikk mail tilbake fra Bjørn Bragstevold

Hei

Takk for tilbakemelding. Jeg tar det med meg og vi skal justere speakerens engasjement til neste kamp.

Ha en fin dag.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 09, 11:30

Alt Ole Duenes prøver på er og få oss til og gi alt.. hva gjør dere ?  klager på det Surprised

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 09, 11:59

Etter å ha sett kampen i reprise hører man jo at folka på hovedtribunen lager litt lyd hvertfall. Og om det er nok til å vekke 20 stykk fra dvale til å bli med å synge ellers også, så er det vel bare en positiv ting? Enig i at han kunne sagt noe mer fornuftig enn er dere klar og en gang til.

Men det er klart vi hadde jo ikke så mye annet å klage over igår, så da må man jo finne noe....... Litt liv på "daukjøtt" tribunen er jo bare dumtSurprised


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 aug 09, 13:59

Opprinnelig postet av Gardarson

 Litt liv på "daukjøtt" tribunen er jo bare dumtSurprised

Uten "daukjøtt" tribunene og de som sitter der kan klubben legge ned. De som tror de er så mye bedre tilskuere enn andre utgjør en liten prosentdel av publikum på stadion. Noen går faktisk på stadion for å se på fotball og ikke for å synge. 

Det heter faktisk "speaker" og ikke selvoppnevnt (fantasiløs) cheerleader. Få dempet den mannen eller skift ham ut mener nå jeg.

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 aug 09, 15:21

Det var masete, det var ikke videre morsomt og så vidt jeg har forstått var det heller ikke lov. Jeg går egentlig ut fra at herr Duenes allerede har fått seg en skrape på kammerset.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 09, 15:44

Opprinnelig postet av Ymer

Uten "daukjøtt" tribunene og de som sitter der kan klubben legge ned. De som tror de er så mye bedre tilskuere enn andre utgjør en liten prosentdel av publikum på stadion. Noen går faktisk på stadion for å se på fotball og ikke for å synge. 

Det heter faktisk "speaker" og ikke selvoppnevnt (fantasiløs) cheerleader. Få dempet den mannen eller skift ham ut mener nå jeg.

 

Jada, men dem som stort sett holder kjeft har veldig ofte lyst til å bidra, men gjør det ikke fordi alle andre holder kjeft, det er noe alle vet! Når de da får et spark i ræva, så våkner de fleste til, selv om det ikke er så altfor lenge av gangen!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 aug 09, 15:52

Opprinnelig postet av keiko99

Alt Ole Duenes prøver på er og få oss til og gi alt.. hva gjør dere ?  klager på det Surprised

 

Kan dette sammenlignes med noe/ noen du har klaga veldig på Keiko??

Tenker på Brh og Zoran.. Alt døm prøver på er å få oss til å gi alt.. Hva gjør du? klager på det Surprised


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 aug 09, 17:57

Måten han introduserer laget på syns jeg er hans plikt, samme med måten han opplyser om scoringen, da skal det være engasjement og jubel i stemmen på speaker!! Men at han bryter inn helt uten videre i kampen for å "piske opp" en allerede god stemning blir bare flaut!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 aug 09, 18:03

Fint at dere bruker tiden på de viktige tingene.....

Det er andre i FFK systemet som skulle trekke seg før Ole, for å si det sånn....

---------------------------

You`ll never walk alone...


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 aug 09, 23:51

Så desverre ikke kampen live, men jeg la merke til at speaker var mer aktiv enn vanlig på sumo... Er det en ny speaker ? Kan ikke huske at speakern har holdt på slikt før...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 aug 09, 13:37

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Liker måten han introduserer laget på, det er det trøkk og pundus over, men utover det blir det alt for mye circus!

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Måten han introduserer laget på syns jeg er hans plikt, samme med måten han opplyser om scoringen, da skal det være engasjement og jubel i stemmen på speaker!! Men at han bryter inn helt uten videre i kampen for å "piske opp" en allerede god stemning blir bare flaut!

Enig!

Synes det er helt greit at speaker er "subjektiv" når han har noe å si. Det er bare god stemning at man drar til litt ekstra når man leser opp FFK-spillernes navn, samt når FFK scorer mål ("Celso.... Borges!"). Det hører hjemme på stadion og er absolutt ikke noe jeg vil ha bort - jeg ønsker således ingen maskinell speaker uten følelser eller utslag i toneleie.

Det å bryte inn midt under kampens gang kan bare for å klage på publikum og be oss om å klappe er derimot en gedigen uting, som man snarest må slutte med. Det hører ingen verdens sted hjemme.

Det er nevnt tidligere at slik oppførsel ikke er tillatt ihht. reglene, og det er en side av saken, men det føles også helt feil, kunstig og håpløst når man driver på slik. Speaker er ingen forsanger!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 09, 22:56
Endret: 21 aug 09, 23:00
Endret av: Holters

Kudos til Ole Duenes for å ha tatt til seg kritikken. Hadde tonet det ned til et fint nivå i dag.

Kaktus til en viss "leder" som har klart å fryse ut den folkevalgte speakeren ved å "bestemme" at Duenes skulle være speaker i denne og neste kamp. Snakk om mikromanaging av uviktige detaljer han bør holde fingra sine unna.

Krona på verket av denne "lederen" er å kansellere storskjermsendingen et par-tre timer før kampstart for at et korps skulle spille i ti minutter... Snakk om dårlig personalhåndtering. Her hamrer man igjennom en avgjørelse om å kansellere en storskjermsending i absolutt siste innspurt, slik at alt arbeid og forberedelser til minst tre personer blir bortkastet.

Det er lov å tenke!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 aug 09, 23:00

Opprinnelig postet av Holters

Kaktus til en viss "leder" som har klart å fryse ut den folkevalgte speakeren ved å "bestemme" at Duenes skulle være speaker i denne og neste kamp. Snakk om å mikromanaging av uviktige ting han virkelig bør holde seg unna.

He he,Tissen min er større enn din, så jeg bestemmer :)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 09, 20:14

Er det Ole som er speaker fremdeles? Han igår var ihvertfall usedvanlig ræva!!!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 13 sep 09, 21:37

I går var Helge Skogli tilbake som speaker.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 09, 22:46

Faen var det greiene med smurfer og karaokedritten.. Blir bare for dumt..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 sep 09, 22:52

Opprinnelig postet av Husgutt

Faen var det greiene med smurfer og karaokedritten.. Blir bare for dumt..

Hvis det er med på å få 1000 flere folk til å synge, så er vel karaoketekst helt i orden?? Hvis det er "For Fredrikstad" du tenker på.

Det med smurfer vet jeg ikke hva du snakker om. Hva var det?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 sep 09, 22:53

Opprinnelig postet av Husgutt

Faen var det greiene med smurfer og karaokedritten.. Blir bare for dumt..

smurfegreia var vel Rafn sin greie.

Jeg synes Ole Duenes fungerer veldig bra, så lenge han ikke bryter inn mitt i kampen for å få folk til å synge mer. Hadde han bare kutta ut det så hadde han vært glimrende.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24