Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 09, 21:40

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Opprinnelig postet av Lex

 Men er det noen som er revansjesugen er det vel Kacey.

Ja, like revansjesugen som han har vært tidligere i år. Nei, har ingen tro på denne kampen.. og resten av årets kamper for å si det slik, med mindere det skjer en holdningsendring blandt spillerene...

Holdningsendringen skjer ikke før vi får nå hovedtrener, det skjønner vel de fleste.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 01 aug 09, 22:15

Opprinnelig postet av shaggy

Tror faktisk vi vinner i morgen.

Samme tenkte jeg før Ålesund hjemme, Sandefjord hjemme, Bodø-Glimt hjemme osv. .


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 09, 22:28

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av shaggy

Tror faktisk vi vinner i morgen.

Samme tenkte jeg før Ålesund hjemme, Sandefjord hjemme, Bodø-Glimt hjemme osv. .

Slik som Tom Freddy lovte at de skulle komme tilbake.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 01 aug 09, 22:35

Leser på forsiden av f-b.no at ny FFK-spiller er usikker før Viking-kampen, men kan ikke finne noe i artikkelen.

Er det Kenny det er snakk om? Står jo at han trolig spiller kampen i morgen.

Er det noen andre nye som har kommet inn?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 01 aug 09, 22:41

Opprinnelig postet av MLarsen

Leser på forsiden av f-b.no at ny FFK-spiller er usikker før Viking-kampen, men kan ikke finne noe i artikkelen.

Er det Kenny det er snakk om? Står jo at han trolig spiller kampen i morgen.

Er det noen andre nye som har kommet inn?

Det er Martinsen som er usikker...


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 01 aug 09, 22:43

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av MLarsen

Det er Martinsen som er usikker...

Når jeg leser det nå, forstår jeg det, hehe. Min feilEmbarassed


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 aug 09, 23:15

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Opprinnelig postet av Lex

 Men er det noen som er revansjesugen er det vel Kacey.

Ja, like revansjesugen som han har vært tidligere i år. Nei, har ingen tro på denne kampen.. og resten av årets kamper for å si det slik, med mindere det skjer en holdningsendring blandt spillerene...

Holdningsendringen skjer ikke før vi får nå hovedtrener, det skjønner vel de fleste.

Har vi virkelig så uprofesjonelle spillere ? Hever god lønn og ikke gidder å ta seg selv i nakken og gjøre en insats ? Surprised

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 aug 09, 23:22

Virker utrolig men når vi ser innsatsen enkelte viser i kampene så er jeg redd svaret er ja


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 aug 09, 23:31

Holdningsendring trengs men også: tro på seg selv, tro og lojalitet til spillesystem og plan, og ikke minst til klubben.
Jeg tror når dette er snudd vil alle se at det hele var ett ledelsesproblem og ansvar.
I denne kampen har Aune kniven på strupen, om det ikke blir seier bør laget vise innsats i 90 minutter og godt spill.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 aug 09, 23:50

Tror du virkelig at Grønnis har endret så mye på system og plan i forhold til i fjor ? Noe må han jo ha gjort iom vi har mistet bl.a Tarik, desuten nytter det ikke om treneren legger opp den megaplanen når spillerene ikke gidder å utføre den.. Og en annen ting, da vi hadde massevis av skader (joda vi har det nå også), og de nest beste måte trå til, så syns jeg vi spilte bedre enn da "nøkkelspillere" begynte å komme tilbake frra skade. La oss håpe at Stamatopoulos kan redde noe av sesongen, om ikke annet enn at vi kan flakse inn 1-0 seier, ev holde 0-0 og få med oss nok poeng til at vi holder oss i tippeligaen..

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 02 aug 09, 00:10

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Tror du virkelig at Grønnis har endret så mye på system og plan i forhold til i fjor ? Noe må han jo ha gjort iom vi har mistet bl.a Tarik, desuten nytter det ikke om treneren legger opp den megaplanen når spillerene ikke gidder å utføre den.. Og en annen ting, da vi hadde massevis av skader (joda vi har det nå også), og de nest beste måte trå til, så syns jeg vi spilte bedre enn da "nøkkelspillere" begynte å komme tilbake frra skade. La oss håpe at Stamatopoulos kan redde noe av sesongen, om ikke annet enn at vi kan flakse inn 1-0 seier, ev holde 0-0 og få med oss nok poeng til at vi holder oss i tippeligaen..

det er derfor jeg skriver tro og lojalitet til.....
noe har skjedd i hodet til guttæne, det er helt sikkert.
Jeg personlig tror det hele startet med vinteroppkjøringen, så har det bare ballet på seg, og Aune har ikke klart å snu det. Enn så lenge.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 aug 09, 00:30

Tror ikke Aune klarer å snu det, han virker for puslete til at jeg tror han klarer det.  Vinteroppkjøringen ja, den var jo ikke helt optimal, men syns det er merkelig at ingen skjønner at guttane trenger kondis. Trente dem virkelig så mye mer forran 09 sesongen enn forran 08 sesongen ? Har jo hørt at Toth skal ha klaget på oppkjøringen i 08 (eller var det i 07 ?) Da lurer jeg virkelig på hvem som kan hardnakket påstå at guttane hadde bra kondis da Grønnis tok over i 07....

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 aug 09, 07:59

Enig i at Aune ikke virker sterk nok til å snu dette alene. Syns i det hele tatt han mangler litt "drive" for å være hovedtrener for et tippeligalag. Mye går selvsagt på mangel av erfaring, men er langt fra sikker på at Aune har det som skal til på sikt heller.

Ellers, viking er i form. De har bare tapt en av sine 7 siste kamper (0-2 borte mot Stabæk). Håpet jeg skulle våkne opp til tro på seier, men nei..


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 aug 09, 09:26

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Har jo hørt at Toth skal ha klaget på oppkjøringen i 08 (eller var det i 07 ?)

Det var oppkjøringen til sesongen 07, første året på nye stadion og Grönis´ første år i FFK. Toth var med på å vinne cupgull i 06, men han passet ikke inn i Grönhagens 4-4-2 og ble vel også veid og funnet for lett.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 02 aug 09, 12:06

                     Kenny

Vidar - Raio - Ophaug - Jokke

Everton - Gashi - Kasey - Kvisvik

                         Borges

                    Tegström/Gardar

Syns Vidar passer bedre som back en det Ophaug gjør, Askar synes jeg trenger litt mer tid på seg. Har ikke akkurat overprestert i det siste.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 aug 09, 12:07

Da er det mulig Vidar skal vile pga skade,så da er det forandringer i min oppstilling igjen.

 

           Stamatopolus

Askar     Ophaug     Piiroja   Thommassen

Everton      Borges      Wehrman      Kvisvik

                   Dominic  Tegstrøm

 

Veldig usikker på Spissene. Gardar og  Lala inn om disse ikke innfrir i 1. omg. Trulsen vil jeg ikke se.

Han har ikke no innsats (Han heller) mangler tippeligatrening, og det har vi ikke tid til nå.

I dag forventer jeg krig!

---------------------------

Heia FFK


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 aug 09, 12:21

Startoppstilling :

Kenny

Martinsen/Askar     Ophaug     Piiroja     Thomassen

Everton     Borges     Gashi     Lala

Tegstrøm     Adiyah

 

På benken :

Staw, Braathen, Askar ( hvis Martinsen er friskmeldt ), Wehrman ( valget falt på Gashi, da jeg synes han har vært et hakk bedre enn Kasey ), Elvestad, Kvisvik ( trenger å hvile litt ) og Gardar.....

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 02 aug 09, 12:23

Fatter ikke dere som mener at Aune har mindre guts og tæl enn svensken vi hadde som trener! Han står da mye mer fram i media, virker mye mer forbanna etter tap enn svensken og viser helt sikkert det samme overfor spillerne. Han gjør også mye bedre bytter enn vi har sett på lenge! Selvfølgelig er han ung og har fortsatt mer å lære, men jeg føler han er på god vei.

Er Wallace usikker idag også? Så ham i hurtig gange i byen om torsdagen, så ikke veldig skada ut der å da akkurat....

Ellers føler jeg at Gashi må ut av laget! Sutrer hele tia, bruker energien sin feil og stort sett elendig innsats! Da er det bedre med en Kasey som slår noen feilpasninger (Gashi har vel minst like mange) men som jobber og sprer litt fighting spirit inn i laget! Det gjør IKKE Gashi med måten han oppfører seg på!
Begynner å bli lei av å si det, men Borges KAN ikke spille på topp!!!! Han er og vil for alltid være midtbanespiller!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 aug 09, 13:51

Opprinnelig postet av Plankehaugen
Møt opp på stadion og støtt guttæne idag!

Håper flest mulig klarer å få tatt seg en tur på stadion idag, guttæne trenger den støtten de kan få idag!

Ta deg en tur på 1903 før kampen.

Gratis fiskesuppe (levert av Hotel City) fra klokka 15.30
 
 
Da ses vi på 1903 og stadion idag?

Finnnes det ikke bedre lokke middel en fiskesuppe Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 aug 09, 14:08

Opprinnelig postet av Gardarson

Fatter ikke dere som mener at Aune har mindre guts og tæl enn svensken vi hadde som trener! Han står da mye mer fram i media, virker mye mer forbanna etter tap enn svensken og viser helt sikkert det samme overfor spillerne. Han gjør også mye bedre bytter enn vi har sett på lenge! Selvfølgelig er han ung og har fortsatt mer å lære, men jeg føler han er på god vei.

Er Wallace usikker idag også? Så ham i hurtig gange i byen om torsdagen, så ikke veldig skada ut der å da akkurat....

Ellers føler jeg at Gashi må ut av laget! Sutrer hele tia, bruker energien sin feil og stort sett elendig innsats! Da er det bedre med en Kasey som slår noen feilpasninger (Gashi har vel minst like mange) men som jobber og sprer litt fighting spirit inn i laget! Det gjør IKKE Gashi med måten han oppfører seg på!
Begynner å bli lei av å si det, men Borges KAN ikke spille på topp!!!! Han er og vil for alltid være midtbanespiller!

Hjelpes, trenger du briller? vanvittig historieløs kommentar å påstå at Ardian Gashi ikke jobber, å jobbe er hva han faktisk gjør. Problemet med Gashi er tidvis svake pasninger og horrible langskudd. Gashi løper mest i FFK hver eneste kamp, han og Everton. Bare å sjekke statistikkene min venn. Sett heller stasjonære og overvektige Kasey UT av laget og dyrk talentene til Elvestad og Borges!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3