Husk meg
Brukernavn
Passord

Banneret til Plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 jul 09, 21:05
Endret: 31 jul 09, 22:23
Endret av: FFK1903

"Vi har ingen tillit" bør det stå til neste kamp

Om ikke ledelsen eller styret snart tar ansvar, bør plankehaugen snu seg med ryggen mot matta.

Hva skal man si når vi ser samme midtbane som "strøk" i sist kamp og ingen tar grep.

Hvorfor sang plankehaugen ikke ut etter 25 minutter ,  "bytt ut eller gå av Aune".

Nå må det ryddes i flere ledd.  Hva skal man si om arrangements ansvarlig når det vrimler av polakker på hovedtribunen ! , de skulle jo vært bak mål.

"Jeg er god nok" siat fra Staw, god nok for hva ! 

 

 


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 30 jul 09, 22:00

Skal legge til at nei, alle de polske supporterne skulle ikke vært på samme sted. Det var DERFOR det ikke ble mer bråk enn det ble. Bor mange med polsk opprinnelse i Østfold, men som ikke har så mye til overs for Lech Poznan, hvor tror du det lønner seg å plassere disse? hos Lech Poznan eller de "snille" supporterne som aldri gjør en flue fortred?

Se saken fra litt flere sider så ser du nok at det ikke var det største problemet. Synge "bytt ut eller gå av"? Unnskyld ordlaget mitt men hva faen er det for en holdning? En supporterklubb(sjekk gjerne definisjon eller les vedtektene til PH) skal da STØTTE(Engelsk: SUPPORT) klubben. Ikke "slenge med leppa" mot ledelsen.

 

Videre skal jeg si at jeg er enig i at noe må gjøres, men fortell konkret hva som burde gjøres og hva ringvirkningen av det foreslåtte "byttet" er så vil du komme mye lenger. Forstår frustrasjonen din, men samhandlingen i laget er ikke tilstede lenger, hvor er hovedproblemet? Lederen av laget, kapteinen.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 31 jul 09, 15:41

Opprinnelig postet av tomroar

"Vi har ingen tillit" bør det stå til neste kamp

Om ikke ledelsen eller styret snart tar ansvar, bør plankehaugen snu seg med ryggen mot matta.

Hva skal man si når vi ser samme midtbane som "strøk" i sist kamp og ingen tar grep.

Hvorfor sang plankehaugen ikke ut etter 25 minutter ,  "bytt ut eller gå av Aune".

Nå må det ryddes i flere ledd.  Hva skal man si om arrangements ansvarlig når det vrimler av polakker på hovedtribunen ! , de skulle jo vært bak mål.

"Jeg er god nok" siat fra Staw, god nok for hva ! 

 

 

 

Idiot.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 31 jul 09, 16:02

Opprinnelig postet av tomroar

"Vi har ingen tillit" bør det stå til neste kamp

Om ikke ledelsen eller styret snart tar ansvar, bør plankehaugen snu seg med ryggen mot matta.

Hva skal man si når vi ser samme midtbane som "strøk" i sist kamp og ingen tar grep.

Hvorfor sang plankehaugen ikke ut etter 25 minutter ,  "bytt ut eller gå av Aune".

Nå må det ryddes i flere ledd.  Hva skal man si om arrangements ansvarlig når det vrimler av polakker på hovedtribunen ! , de skulle jo vært bak mål.

"Jeg er god nok" siat fra Staw, god nok for hva ! 

Er du virkelig blåøyd at du tror dette snus med litt hokus-pokus?

Problem 1: Aune er kun vår assistentrener. Å sparke assistenten fordi det går trått i en periode han er fungerende leder, en rolle han egentlig ikke skal ha, er vel totalt på jordet.

Problem 2: FFK har ikke penger! Om noe "absolutt" må gjøres på lederfronten må både Aune og Grönhagen ut, da må begge betales kompensasjon, og det må hyres inn nye trenere. Vil du spandere?

Problem 3: Nye trenere bør absolutt ikke være svaret (det tror jeg faktisk ikke det er). Spillerne har lav selvtillit, samspillet sitter ikke, og tro det eller ei; en storm av uheldigheter har faktisk vært svært medvirkende til tabellplasseringen.

 

Jeg er enig i at Staw hadde en forferdelig kamp i går, men du er klar over at Spillerinvest har vært så rause at de har hentet Stamatopoulus (eller hvordan det staves)?

 

Vi er supportere av et lag, og om vi vender ryggen til klubben vår nå (les: trenere og spillere), hva i helv... for noen supportere er vi da?

Siterer gjerne Matiashs her: Idiot.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 jul 09, 16:09

Men hva med at Aune fortsetter som assistent og vi engasjerer en vikar som hovedtrener?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 jul 09, 16:33

Det er jo det som må skje om noe skjer. Grønhagen er fortsatt annsatt som hovedtrener. (tror jeg)

 Er ikke noen som har hørt no om Grønis da? Hva mener han om laget i disse dager tro?

---------------------------

Heia FFK


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 jul 09, 17:08

Konklusjonen må da være at det er bedre  å være naiv supporter å gå ned i steden for å begynne å stille krav.

Hva skal man med en supporter gruppe som bare dilter etter ! Da er det bedre å legge ned hele plankehaugen om man til enhver tid bare skal se rosenrødt på alt og alle.

For meg blir det som å være rævslikker i en arbeidssituasjon, det er totalt uspiselig.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 31 jul 09, 17:45

Opprinnelig postet av tomroar

Konklusjonen må da være at det er bedre  å være naiv supporter å gå ned i steden for å begynne å stille krav.

Hva skal man med en supporter gruppe som bare dilter etter ! Da er det bedre å legge ned hele plankehaugen om man til enhver tid bare skal se rosenrødt på alt og alle.

For meg blir det som å være rævslikker i en arbeidssituasjon, det er totalt uspiselig.

Klart en supporter har lov å si i fra; men det som skjer i klubben nå har ikke noe med inkompetanse og "hærverk" å gjøre. Vi har en administrasjon som jobber på spreng for å drifte klubben hver eneste dag, vi har trenere som prøver å løse opp floken vi bare har sett vokse på seg utpå banen hver eneste uke, og vi har spillere som gang på gang må konstatere at uansett hvor hardt de jobber, hvor mye de prøver, spretter ikke ballen deres vei. Hvis du tror det er støtteapparat eller spillere som prøver å sabotere for klubben, eller synes det er morro at ingenting fungerer, tar du nok feil. Og hvis så skulle være tilfelle, da kan du virkelig vise din misnøye.

Selvfølgelig er det noen ting som burde vært gjort annerledes foran sesongen, for eksempel vintertreningen. Kontraktsproblematikken har neppe hjulpet den, heller. Men til syvende og sist er faktum det at en klubb av FFK's størrelse ikke har råd til å skifte ut alt av mennesker hver eneste gang det går trått.

Går du på arbeid når du går på stadion? Er du supporter av sjefen din? Hvis du føler deg som en rævslikker i en arbeidssituasjon ved å heie på laget ditt i motgangstider, har du et forvrengt bilde av å være supporter. Virkelig.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 jul 09, 18:10

det er grenser til å være naive å bare stå å "se på".   Når vi får se det store underskuddet som blir levert i 2009, vil det grense inn til total inkompetanse., dette sammen med hva de har hentet av forsterkninger ( Celso utenfor , det var jo TKK sitt verk), så må man jo bare lure. 

Krones dette med Adecco neste år, så er det jo fullendt.

Som jeg har nevnt tidligere så går det an at Plankehaugen starter en kronerulling til utskifting av div personer og sikkert hente  en spiller, dette bare for å vise at det er på tide med endringer.

Jeg med flere stiller helt sikkert med noen tusen, det er verdt et forsøk.

 


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 31 jul 09, 18:16

Hvilke forsterkninger har vært tabbekjøp de siste par sesongene? Klubben har truffet overraskende godt, faktisk.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 31 jul 09, 21:17

Opprinnelig postet av Truger

Hvilke forsterkninger har vært tabbekjøp de siste par sesongene? Klubben har truffet overraskende godt, faktisk.

Enig i at de har truffet overraskende godt en del ganger, men jeg minnes godt den dyre floppen Vuorinen.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 31 jul 09, 21:25

Hehe, det gjør jeg og. Men nesten alle personene som var involverte i overgangene rundt spillere som Vourinen, Stadheim, Multaharju etc er borte nå (feks Morgan Andersen og Knut Thorbjørn Eggen).

 

Det er én ting jeg er litt forbanna på når det gjelder dagens styre, som forsåvidt er felles med alle andre i norsk fotball: Den svært optimistiske tonen under budsjettmøtene. Ellers virker det som om dagens styret i FFK faktisk gjør en god jobb, overraskende nok.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 31 jul 09, 21:56

Opprinnelig postet av Erikk

Men hva med at Aune fortsetter som assistent og vi engasjerer en vikar som hovedtrener?

 

Mitt forslag til vikar: Knut Torbjørn Eggen

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 jul 09, 22:13

En grunn til at det nye regimet ikke har floppet så veldig ennå er jo fordi de har leid spillere, og ikke kjøpt. Det har også sin pris, selv om det lønner seg når spilleren mislykkes. 
Men helt riktig vi har ikke kjøpt noen dyre spillere som har floppet siden 2007. Tegan var vel siste kjøpeflopp hvis jeg ikke husker feil. Om Dominic snart er å regne som en fiasko skal ikke jeg si, men han er faktisk 19 år og er mer en gammel nok, hvis han er god nok. Uansett kosta han bare en drøy mill.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 jul 09, 22:17

Opprinnelig postet av Truger

Det er én ting jeg er litt forbanna på når det gjelder dagens styre, som forsåvidt er felles med alle andre i norsk fotball: Den svært optimistiske tonen under budsjettmøtene. Ellers virker det som om dagens styret i FFK faktisk gjør en god jobb, overraskende nok.

Å budsjettere med spillersalg, TKK ansettelsen og sparken, og 3 adm. direktører på ett år er en god jobb?
Da synes jeg ikke du har høye krav til styret.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 jul 09, 23:49

slutten av  2008 og 2009 sesongen har de hentet 4 spillere, Everton, Adiyah ,Armeneren og en til fra Afrika ( eks celso tkk sitt verk))

Everton er blandet suksess, de andre tre er katastrofe pr nå

Er det bra !

I tillegg til total kaos på andre fronter som feilbudsjettering , tro på spiller salg i mange millionersklassen, "lotto gevinser", resignering av Grønhangen (etter tidligere "bråk")

 


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 aug 09, 00:35

Opprinnelig postet av tomroar

slutten av  2008 og 2009 sesongen har de hentet 4 spillere, Everton, Adiyah ,Armeneren og en til fra Afrika ( eks celso tkk sitt verk))

Everton er blandet suksess, de andre tre er katastrofe pr nå

Er det bra !

Synes 'katastrofe' det er litt streng dom mot to spillere som blir 19 (Atakora) og 20 (Adiyiah) i år. De er ennå unge, og Atakora var vel ikke tenkt å bidra på A-laget i år heller.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 01 aug 09, 07:45
Endret: 01 aug 09, 07:55
Endret av: madcow

Slik er iallefall en måte å gjøre det på, positivt =)

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3