Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 19

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 09, 21:40

Start mot Stabæk 2-2

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 jul 09, 23:30

Som sagt før, kom gjerne med synspunkter på ting også. Alle klarer å finne resultatet fra dagens kamp, og bruker neppe forumet til det.

Bra for FFK at lag spiller uavgjort, selv om vi neppe kommer til å ta igjen verken Start eller Stabæk i år. Hadde lenge håpet på at FFK skulle reise seg, i steden ble det Stabæk som sagt sakte har funnet tilbake formen fra i fjor.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 09, 23:44

åå sorry glemte meg helt vekk.... ville selv sagt skrevet: bolanos var svak og at 2-2 var rettferdig, men at daniel nanskog hadde en fet sjangse han rota vekk.. sorry

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Karoline

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jun 09
Innlegg: 1

Lagt til: 25 jul 09, 23:51
Endret: 23 apr 14, 09:59
Endret av: Karoline

.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jul 09, 00:19
Endret: 26 jul 09, 00:20
Endret av: Plankekæll

Velkommen til forumet, dog med et litt merkelig åpningsinnlegg. Smile

Kampen så jeg ikke, så den kan jeg ikke uttale meg om.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 26 jul 09, 00:40

Større sjanse enn den Nannskog bomma på skal man vel lete lenge etter. :)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 09, 17:55

Moro igår når TV2 intervjuet Inge Andre Olsen etter at han var byttet ut, etter ca 75 min. De gratulerte han med seieren og spurte hvordan det var å slå gamleklubben.Laughing

En kamp varer 90 min pluss tillegg..


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jul 09, 18:26

hehe, ja som da Sandefjord ledet 2-0 over Brann etter 6 min for noen år siden, Brann vant 2-3...Cool Så kampen fra ca 10 min ut (trodde den begynte kl 20:00 Laughing) . En utrolig kjedelig kamp egentlig. Masse feilpasninger og lavt tempo og få sjangser.. Gikk glipp av  begge Start-måla iom jeg ikke gadd å se mer etter ca 80 min...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jul 09, 18:32

Simen Brenne scoret for Odd igjen. En spiller som FFK sa nei til, "Vi har ikke plass til spillere som ikke er gode nok for 11-eren til andre tippeligalag" sa FFK når Brenne ønsket seg til FFK. Så gikk han til Odd.

Hva med FFK-ledelsens vurderingsevne ? Furtet de fordi Brenne gikk til LSK eller ? Man trenger jo ikke landslagsaspiranter som att på til er fra Fredrikstad.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jul 09, 18:39

Det var vel Karlsen som sa dette, en utlalese som jeg personlig syns var horribel, hadde gjerne sett Brenne i FFK-trøya igjen. Var jo også en del her på forumet som syns Brenne ikke var god nok for FFK...

 

Til topic, ser ut til at det er enkeltmannsprestasjoner som blir utslagsgivende på Viking Stadion i dag. Alle tre måla kom som følge av soloraid. Syns heller ikke at Stamatopolous ikke kunne gjøre noe særlig med 2-1 scoringa. Vartet opp med en fantasisk feber redning, men ga en retur som en vikingspiller som stod alene forran mål putta...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jul 09, 18:49

TIL-Godset 0-1, og dermed ligger FFK på kvalik...


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jul 09, 18:58
Endret: 26 jul 09, 19:01
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Det var vel Karlsen som sa dette, en utlalese som jeg personlig syns var horribel, hadde gjerne sett Brenne i FFK-trøya igjen. Var jo også en del her på forumet som syns Brenne ikke var god nok for FFK...

 

Tydeligvis en feilvurdering av ufeilbarlige og av enkelte gudforklarte Karlsen.

Synd at FFK ikke brukte vettet og kapret Brenne dengang, en spiller med hans potensial kan man ikke avskrive i hans unge alder. Og det faktum at han ØNSKET seg tilbake gjør at det svir ennå litt mer nå. Når Gashi underpresterer så hadde det vært godt å ha Brenne. Forstå meg rett, Gashi har spilt mye bra, særlig i "terrier"-rollen på midtbanen, men noen offensiv trusel er han ikke lenger, han går og går og går seg fast, og skyter håpløst i en forsvarer som blokkerer ballen. Fotball ser nesten ut som en individuell idrett når Gashi stormer fram.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jul 09, 19:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

TIL-Godset 0-1, og dermed ligger FFK på kvalik...

Og ettersom både Sarp og Moss ser ut til å gå mot poeng så lyser det blå skrekkscenariet i horisonten, det med 3 Østfoldlag i adecco.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jul 09, 19:04

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Plankekæll

TIL-Godset 0-1, og dermed ligger FFK på kvalik...

Og ettersom både Sarp og Moss ser ut til å gå mot poeng så lyser det blå skrekkscenariet i horisonten, det med 3 Østfoldlag i adecco.

Og med vår track-record mot Moss mister vi jo seks sikre poeng der.... Briskeby er heller ikke noen drømmestadion for FFK.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 09, 19:08

Vår nye keeper har akkurat sluppet inn det fjerde målet i Stavanger. Lover bra dette...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 26 jul 09, 19:12

Ikke veldig lett å holde nullen med det forsvaret foran seg da. Forferdelig forsvarsspill i første omgang ihvertfall. Andre omgang gadd jeg ikke se.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 26 jul 09, 19:12

Opprinnelig postet av FFK1903

Vår nye keeper har akkurat sluppet inn det fjerde målet i Stavanger. Lover bra dette...

 

Har vi fortsatt ett keeperproblem etter 1.august???

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 09, 19:17

Opprinnelig postet av Rey
Ikke veldig lett å holde nullen med det forsvaret foran seg da. Forferdelig forsvarsspill i første omgang ihvertfall. Andre omgang gadd jeg ikke se.

Tja, får han bedre arbeidsforhold i Fredrikstad? Forsvarsfireren har jo ikke akkurat vært førsteklasses her heller i år. Har dog ikke sett kampen, så det er meget mulig han har stått en god kamp uten sjans på målene.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 26 jul 09, 19:18

Opprinnelig postet av Stoni

Har vi fortsatt ett keeperproblem etter 1.august???

Nei, det tror jeg ikke. Lyn hadde nok tjent på å bytte ut forsvarsfireren sin med 4 bamaplakater i dag.

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jul 09, 19:26

Mads Dahm (Lyns ene stopper) hadde ikke kommet med på damelandslaget engang. Makan til forferdelig spiller! Han har vært total crap i dag.

Stamatopoulos har ikke hatt mulighet på målene, kanskje han kunne gjort noe med det ene.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3