Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har ikke fått oppgjør for Rami

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 09, 21:39
Endret: 14 jul 09, 21:41
Endret av: Patrioten

Det er uenighet mellom FFK og Hammarby i forhold til salget av Rami.

FFK mener at de ikke har fått hele oppgjøret for Rami. Få med dere Aftonbladet i morgen.

Kanskje dette kan være penger vi kan bruke på spillerkjøp?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 jul 09, 21:50

Hvis vi får pengene, går nok de ned i det store sluket sammen med alt annet. Det er uansett ikke veldig mye penger det kan være snakk om, så det blir nok ikke rare spilleren ut av det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 09, 22:03

Lurer på om det ikke er pengene FSI og de ønsker at pengene skal brukes til nye spillere.

Det er nok snakk om del, siden det er uenigheter rundt det. Hadde det vært lite penger, så ville de nok blitt raskt enige om det, er ikke det logisk?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 jul 09, 22:13

Nå var jo ikke overgangssummen så veldig høy i utgangspunktet. Ettersom det kun er deler av den som vi ikke har fått, så ville jeg jo tro at det ikke er snakk om veldig mye.

Tror ikke Hammarby er så lett å få penger ut av uansett hvor stort beløpet er. De sliter ganske mye økonomisk de også, så vidt jeg har fått med meg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 14 jul 09, 22:13

Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på om det ikke er pengene FSI og de ønsker at pengene skal brukes til nye spillere.

Det er nok snakk om del, siden det er uenigheter rundt det. Hadde det vært lite penger, så ville de nok blitt raskt enige om det, er ikke det logisk?

Ikke nødvendigvis.  Hammarby sliter kraftig økonomisk etter hva jeg har hørt.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jul 09, 07:36

Opprinnelig postet av Rey

Nå var jo ikke overgangssummen så veldig høy i utgangspunktet. Ettersom det kun er deler av den som vi ikke har fått, så ville jeg jo tro at det ikke er snakk om veldig mye.

Tror ikke Hammarby er så lett å få penger ut av uansett hvor stort beløpet er. De sliter ganske mye økonomisk de også, så vidt jeg har fått med meg.

Overgangssummen var på 4.millioner kroner, FFK mener at de har krav på 1.million kroner til.

Vil jo si at 1.million kroner er en del penger for en klubb som sliter økonomisk.

 

 "De har inte betalat oss för Shaaban"

Fredrikstad kräver Hammarby på en miljon kronor för målvakten

Aftonbladet.http://www.aftonbladet.se/sportbladet/


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 jul 09, 07:50

850.000,- norske kroner med andre ord. Er en del penger, for all del, men vil vel ikke tro at det er større enn at det går rett ned i det store sluket og ikke blir brukt til noen nye spillere. Men det blir jo bare spekulasjoner

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jul 09, 10:06

Hvem er Per Erik Jacobsen?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 jul 09, 10:12

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvem er Per Erik Jacobsen?

Han er controller i FFK. Økonomiavd består ifølge fredrikstadfk.no av Jacobsen og Bagstevold


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jul 09, 10:16

Jøss, var et helt nytt navn for meg.. Har vel kanskje noe med at det som regel er Henriksen som blir intervjuet i slike saker, muligens.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jul 09, 11:21
Endret: 15 jul 09, 11:26
Endret av: Patrioten

Kanskje Bagstevold har gitt seg og at det er derfor Per uttaler seg?

Hvorfor vil Bagstevold bort?

- Jeg kan ta et par eksempler. Hvorfor vil Bjørn Bagstevold bort fra klubben? Han har gjort en stor jobb i FFK gjennom en årrekke og er etter min mening en svært viktig person å ha i klubben.

Er det slik at Bagstevold har falt utenfor det gode selskap, slik noen hevder? At det er «kræsj» mellom Bagstevold og andre i toppsjiktet?

Demokraten. http://www.demokraten.no/lokalsport/article4439287.ece


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 jul 09, 12:01

Uansett er det ikke typisk svensker å krangle på regningen?
Ett litt morsomt eksempel jeg fikk fra en kompis som tar en doktorgrad i Lund, når han, en franskmann, en tysker og en svenske spiser middag ute og skal gjøre opp regningen, vil gjerne svensken regne på hvor mange glass hver enkelt har drukket av vinenCool


Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 09, 14:28

"Bryter mot kontraktet

Men från Hammarbys sida tas Jacobsens uttalande emot med irritation.

- Han bryter mot kontraktet när han uttalar sig om det här i pressen. Det finns en sekretessklausul som innebär att man inte får uttala sig om kontraktet utan medgivande från andra parten, säger Hammarbys informationschef Urban Rybrink"

Redan där bröt ni mot all praxis vid uppgörelser. Sedan kan man ju undra hur detta dykt upp ett halvår EFTER det datum Fredrikstad PÅSTÅR sig ha rätt till pengar. Kan det ha något att göra med att ni hamnat i trångmål med pengar? Griper alla hamstrån? Tror nog ni tolkar avtalet helt fel och det säger jag utan att ha lusläst det. för om en förening inte ens förstår ett avtal och bryter mot det skrivna, så har ni noll trovärdighet.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jul 09, 14:31

Om dette stemmer, så er det jo enda mer inkompetanse i FFK...


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 15 jul 09, 14:32
Endret: 15 jul 09, 14:35
Endret av: Ramp
Irriterende å se at svenskene ikke gjør opp for seg, de har jo drevet spill med oss tidligere når det gjelder overganger, kan like godt bare slutte å handle med dem. Til Patrioten: Mulig det er som du sier, at Bagstvold har har havnet i klinsj med noen, men hvis jeg ikke husker feil er han en av søkerne på jobben som havnesjef på Borg Havn, en jobb som vel kan karakteriseres som en "toppjobb"? Kanskje han bare søker nye utfordringer...

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

Jeg sier som marle: "Syntes det er skremmende lite selvsensur på folk om dagen..."


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 15 jul 09, 14:34
Opprinnelig postet av Eguren

"Bryter mot kontraktet

Men från Hammarbys sida tas Jacobsens uttalande emot med irritation.

- Han bryter mot kontraktet när han uttalar sig om det här i pressen. Det finns en sekretessklausul som innebär att man inte får uttala sig om kontraktet utan medgivande från andra parten, säger Hammarbys informationschef Urban Rybrink"

Redan där bröt ni mot all praxis vid uppgörelser. Sedan kan man ju undra hur detta dykt upp ett halvår EFTER det datum Fredrikstad PÅSTÅR sig ha rätt till pengar. Kan det ha något att göra med att ni hamnat i trångmål med pengar? Griper alla hamstrån? Tror nog ni tolkar avtalet helt fel och det säger jag utan att ha lusläst det. för om en förening inte ens förstår ett avtal och bryter mot det skrivna, så har ni noll trovärdighet.

Er vel ikke bare vi som sliter økonomisk? Er jo en grunn til at man går ut med dette her...

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

Jeg sier som marle: "Syntes det er skremmende lite selvsensur på folk om dagen..."


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 jul 09, 14:34

Opprinnelig postet av Lemmy

Om dette stemmer, så er det jo enda mer inkompetanse i FFK...

Det gjelder ikke hvis de først har brudt avtalevilkår, det går nemlig begge veier.


Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 09, 14:42
Endret: 15 jul 09, 14:42
Endret av: Eguren

"FFK", står väl ganska klart vilken klubb som har brutit med den klausulen? Tror du att det är någon annan klubb som pratat med Aftonbladet?


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 15 jul 09, 14:43
Endret: 15 jul 09, 14:48
Endret av: Ramp
Opprinnelig postet av Eguren

"FFK", står väl ganska klart vilken klubb som har brutit med den klausulen? Tror du att det är någon annan klubb som pratat med Aftonbladet?

Har du tenkt tanken på at dere brøt kontrakten da dere ikke betalte til avtalt tid??

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

Jeg sier som marle: "Syntes det er skremmende lite selvsensur på folk om dagen..."


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 jul 09, 14:45

Les på nytt, jeg sa brudt avtalevilkår, ikke hvilket avtalevilkår!
Hvis det er slik at de ikke betaler etter avtale, har de i prinsippet brudt en del av avtalen, og man kan ikke lenger forvente at den andre part skal holde resten av avtalen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24