Husk meg
Brukernavn
Passord

Évertons tid renner ut...

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 18 15

obbink

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 13 sep 09, 09:38

everton bør bare kjøpes mener nå jeg.

 

god første touch, og han jobber noe sinnsyk!

og får han blod på tann og nordli får han til å begynne å score så er det mannen GULL

---------------------------

Stå på guttæne


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 13 sep 09, 10:32

NÅ begynner vel tilogmed Evertonmotstander nr 1 å synes han gir valuta for pengene? Eler hva Ymer?

Greit, litt flaks var det på målet, men jeg synes etter å ha sett reprisen en del ganger at han faktisk sikter mellom beina på keeper. Der er det ofte et bra sted å avslutte, se bare på spillere som kommer alene med keeper!

Men nå faller vel snart påstanden din om at Tarik scoret mer mål i sin første virkelige sesong også i grus? 5 på Tarik, Everton har 4 alt......


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 sep 09, 12:33

Opprinnelig postet av Gardarson

NÅ begynner vel tilogmed Evertonmotstander nr 1 å synes han gir valuta for pengene? Eler hva Ymer?

Greit, litt flaks var det på målet, men jeg synes etter å ha sett reprisen en del ganger at han faktisk sikter mellom beina på keeper. Der er det ofte et bra sted å avslutte, se bare på spillere som kommer alene med keeper!

Men nå faller vel snart påstanden din om at Tarik scoret mer mål i sin første virkelige sesong også i grus? 5 på Tarik, Everton har 4 alt......

Nei, jeg synes fortsatt ikke Everton er verdt over 5 millioner. Morsomt at Everton scorer selv om Perkins var skikkelig ræva på scoringen, men "en svale gjør ingen sommer"... Han har da scoret et par mål før også, men "ketchup-effekten" har uteblitt.

Den siste setningen/siste avsnittet i innlegget ditt var nok ikke til meg... Hvor fant du et innlegg fra meg som matcher det du skriver? Mellom egne ører?  
Everton har 4 mål alt... Alt? He he,  stiller ikke store krav til en spiss som er priset til flere millioner du...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 sep 09, 12:54

Det er så synd at Everton ikke bruker ferdighetene sine til det maksimale, alle enten man er for eller imot 5mill ser jo at gutten har teknikk, rykk og balanse langt over gjennomsnittet. Problemet for meg er hvordan han løser spissrollen, er altfor utydelig i sitt spill, gjennombrudd på Everton kan glemmes, de få måla han gjør er ofte "solo-raid" med en sentring som går i mål. Nei, Everton må vise mye mer skal han være verdt 5 mill.

Vil forøvrig rose førsteforsvarjobben han gjør, meget bra innsats - tross alt brasilianerTongue out

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 sep 09, 01:32

Opprinnelig postet av bateman

Det er så synd at Everton ikke bruker ferdighetene sine til det maksimale, alle enten man er for eller imot 5mill ser jo at gutten har teknikk, rykk og balanse langt over gjennomsnittet. Problemet for meg er hvordan han løser spissrollen, er altfor utydelig i sitt spill, gjennombrudd på Everton kan glemmes, de få måla han gjør er ofte "solo-raid" med en sentring som går i mål. Nei, Everton må vise mye mer skal han være verdt 5 mill.

Vil forøvrig rose førsteforsvarjobben han gjør, meget bra innsats - tross alt brasilianerTongue out

Enig, han mangler "noe"...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 14 sep 09, 08:51

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av bateman

Det er så synd at Everton ikke bruker ferdighetene sine til det maksimale, alle enten man er for eller imot 5mill ser jo at gutten har teknikk, rykk og balanse langt over gjennomsnittet. Problemet for meg er hvordan han løser spissrollen, er altfor utydelig i sitt spill, gjennombrudd på Everton kan glemmes, de få måla han gjør er ofte "solo-raid" med en sentring som går i mål. Nei, Everton må vise mye mer skal han være verdt 5 mill.

Vil forøvrig rose førsteforsvarjobben han gjør, meget bra innsats - tross alt brasilianerTongue out

Enig, han mangler "noe"...

Ja det mangler noe. Minner igjen om at han har vært her ett drøyt år. Hvor mange spillere fra andre verdensdeler som har kommet til TL har slått til i løpet av ett år, og hvor mange har brukt lenger tid? Jeg snakker da om spillere som virkelig har vært gode i TL.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 14 sep 09, 09:04

Everton bør beholdes. TN for orden på laget i løpet av vinterpausen. Neste sesong vil vi se en helt annen utgave av FFK enn det vi har sett til nå. Har stor tro på at ingen til nå har vært tydelige nok i språket slik at Everton skjønner hvilke oppgaver han har og hvordan han skal spille. Uten sammenligning forøvrig... Han er omtrent like dårlig (les uferdig som forballspiller) som en viss Ronaldo var de første to, tre årene i United. Så mener jeg ikke med det at han har samme potensialet, men tror med sikkerhet at han vil bli en hit i FFK.

Prolemet med oss supportere er at vi ikke har tid. Vi MÅ ha resultater umiddelbart hvis ikke starter hylekoret. Dessverre er det nok slik at mange gode spillere ikke innfrir pga system, plassering på banen osv. Se bare på Barsom i kampen mot VIF. Han var stor etter min mening. Fredag kveld kunne jeg gjerne satt han bak på sykkelen og tråkket i vei mot Sveriges hovedstad.... Nå er jeg av den oppfattning at han kan bli en meget viktig brikke i TNs redningsaksjon.

Så til de med penga: Cash ut Everton nå!

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 09, 09:29

Selvsagt kan det ta lenger tid enn 1,5år som han har hatt til nå. Problemet er bl.a. avslutningsteknikken/skuddkvaliteten, den er det vanskelig å gjøre noe med. Litt som Carew på landslaget, gigant på nesten ALT - men når han skal avslutte med skudd så blir det ofte altfor svakt.  

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 sep 09, 10:30

Og hva hadde landslaget vært uten Carew?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 14 sep 09, 11:01

Opprinnelig postet av bateman

Selvsagt kan det ta lenger tid enn 1,5år som han har hatt til nå.

Kom vel i august i fjor?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 sep 09, 11:05

Ja, han fikk i underkant av en halv sesong i fjor. Og han har nå snart fått en hel sesong i år.

Tilsammen litt over en sesong.

5 mål er ikke bra, men han må hvertfall få ut sesongen på seg for å se om han er noe å satse videre på i 4-3-3. Tror det er greit at treneren pluss pengefolka i byen tar seg av dette istedet for alle her inne.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 sep 09, 11:16

tror også folk må tenke litt på at sist sesong var han ikke kjent med laget. I år har han spilt på et lag som totalt har sviktet det i seg selv er ikke lett. Han hadde i starten alt presset på seg om å være den spissen som skulle putte siden andre var skadet og nå spiller han jo for sin egen fremtid. feiler han i FFK er det ikke sikkert han kommer til europa igjen. Dette er ganske så mye press å takle på et lag i motgang uten side stykke. Vi får se fremover nå om det løsner for han hvis det løsner for laget.

Selv mener jeg vi får en god spiss for 5 mill og at vi bør kjøpe han problemet er vel lønna. Kan virke som den er ganske så høy ut fra hva folk sier.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 sep 09, 14:13

Tror og håper eller omvendt at Nordlies nye giv  / stil og spillemønster vil virke positiv inn på Everton.

Mener jeg så noe n tendenser til det på lørdag.

Synes derfor faktisk at det er meget fornuftig at man tar tida til hjelp før man avgjør kjøp eller ikke.

Tross alt skal, må vel det avgjørende være ( uten økonomi) om han passer inn i Tom Nordlies planer for framtida.

Personlig tror jeg han gjør det, og ser fram til en tid med begge.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 sep 09, 20:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ja det mangler noe. Minner igjen om at han har vært her ett drøyt år. Hvor mange spillere fra andre verdensdeler som har kommet til TL har slått til i løpet av ett år, og hvor mange har brukt lenger tid? Jeg snakker da om spillere som virkelig har vært gode i TL.

Det vet jeg ikke. men problemet til Everton er at han ikke klarte seg særlig bra i Brasil heller... Den fotballen han spiller er like inneffektiv på alle kontinenter...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 sep 09, 20:31

Opprinnelig postet av ffkmats

Og hva hadde landslaget vært uten Carew?

Og hva er landslaget med Carew??? Helt ræva spør du meg...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 sep 09, 20:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tror det er greit at treneren pluss pengefolka i byen tar seg av dette istedet for alle her inne.

 Er det noen her inne som "tar seg av dette"? Og skal vi ikke få mene noe på et diskusjonsforum??  Hallo!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 sep 09, 20:44

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tror det er greit at treneren pluss pengefolka i byen tar seg av dette istedet for alle her inne.

 Er det noen her inne som "tar seg av dette"? Og skal vi ikke få mene noe på et diskusjonsforum??  Hallo!!!

Tja, du får jo først lære deg definisjon av ordet diskusjon da? Det du gjør er som regel å braute ut ett eller annet argument som du forsvarer med hud og hår. I mange tilfeller er det ikke rom for diskusjon heller...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 14 sep 09, 20:45

Opprinnelig postet av Ymer

Det vet jeg ikke. men problemet til Everton er at han ikke klarte seg særlig bra i Brasil heller... Den fotballen han spiller er like inneffektiv på alle kontinenter...

Herregud, lenge skal DU gnåle om at han var dårlig i Brasil?? Det vet da du svørt lite om, med mindre du har ringt trenern hans da?

Brasiliansk fotball ligger maaaaange hakk over den norske, så det å ikke spille fast på et godt brasiliansk lag tilsier vel ikke at man er dårlig?? Skjerpings!

Å det med Carew blir jo bare for dumt! Greit, han er ikke god på landslaget, men er han dårlig for det???Surprised


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 14 sep 09, 20:47

Noen som vet hvor lang kontrakt Everton har med den brasilianske klubben? Kunne kanskje vært aktuelt med et forlenget lån, og evnt signa han på free transfer når kontrakten hans går ut?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 sep 09, 20:47

Det er ikke alltid de med mest kompetanse som skriker høyestCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 18 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3