Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå skal Owen score mål igjen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 03 jul 09, 12:20

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=560439

Det er helt tydelig at Sir Alex liker utfordringer!  Mannen er genial, så jeg har stor tro på en ny vår for Owen. Var det ikke Stoke og Hull som var de to tøffeste utfordrerne til Alex..?  Hehe, en morsom gammel nisse!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 03 jul 09, 12:56

Situasjonsmessig er det jo perfekt, Berba og Rooney hovedsakelig i første ellever, med Owen og talenter som avløsere (i mangel på et bedre ord) :) Dersom Owen holder seg litt(!) skadefri kan det blir bra det her.. Å se Owen i United drakt på Anfield gjør det hele ikke mindre interessant.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 jul 09, 13:05

Er det bekreftet? I så tilfelle en skammelig overgang, vi snakker tross alt om en Lpool gutt her som kunne blitt en legende hadde han ikke stukket av til Madrid. Å spille for Ncastle er helt greit, men å spille for møkka i gyselige manchester...Owen da....

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 jul 09, 13:08

Opprinnelig postet av Solheim

 Å se Owen i United drakt på Anfield gjør det hele ikke mindre interessant.

Han behøver i alle fall aldri vurdere å flytte hjem igjen, den saken er jo ganske grei...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 09, 13:37

Opprinnelig postet av bateman
Er det bekreftet?

Fra artikkelen:

Signeringen skal være så nært forestående at Owen er på en omfattende legesjekk allerede i dag, melder The Guardian.

Med mindre legesjekken blir utført av fraglene, så kan jeg ikke skjønne at han kan bestå den? Et overkjørt rådyr ville jo klart testen bedre. Blir spennende å se hvor mye han svir av på overgangsmarkedet. Jeg tror selv ikke Sir Rudolf klarer å skape et vinnerlag med det han besitter av spillermateriale nå.


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 04 jul 09, 17:23

Å se Owen i scum drakt er noe av det verre jeg har sett på lang lang tid! jeg kjenner jeg blir provosert...

Men til alle dere u-fans, dette er en geni-signering! SAF vet hva han gjør, det han bevist tidligere.

Dette svir..

 

---------------------------

FFK & Pool


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 04 jul 09, 17:49

Well.. Hello there!

Bildet som Liverpool-fansen ikke vil se


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jul 09, 19:40

Men Alan Shearer fikk dere aldri Laughing

Rart med det. Om det hadde vært Chelsea, Liverpool, Arsenal eller City som hadde hentet han, så ville vel de fleste ha trukket lett på skuldrene. Med en gang Ferguson signerer han, så er det en genistrek. Skulle ikke forundre meg om det viser seg å bli det heller.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 jul 09, 01:22

Opprinnelig postet av bateman

Er det bekreftet? I så tilfelle en skammelig overgang, vi snakker tross alt om en Lpool gutt her som kunne blitt en legende hadde han ikke stukket av til Madrid.

Michael Owen er ikke en Liverpool-gutt, han er fra Chester (ikke langt fra den walisiske grensa).

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 jul 09, 03:37

helt riktig det supreme skriver her,, han er fra chester,,,, far hannes spilte faktisk for chester for mange år siden også :P hehe trur jeg har det på et gammelt fotball kort...

personelig syns jeg det er veldig synd at owen går til united, han var en av mine favoritter når han var i liverpool!! 

men selv om han var født og oppvokst i chester så var han fortsatt "liverpool gutt" han ble henta til liverpool i ung alder,, var der sikkert i 10 år!!!!

jaja sånn kan det gå,, for noen så betyr ikke sjela i fotballen noe,, det beviste han når han gikk til real madrid, å det beviser han igjen..

EN SKAM, og nok en fotball judas skriver seg inn i historie bøkene ..

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 06 jul 09, 18:49

Opprinnelig postet av hedvalen

jaja sånn kan det gå,, for noen så betyr ikke sjela i fotballen noe,, det beviste han når han gikk til real madrid, å det beviser han igjen..

EN SKAM, og nok en fotball judas skriver seg inn i historie bøkene ..

Så du mener han heller skulle skrevet under for Hull eller Stoke?? Ikke få meg til å le.

Han ville jo vært en idiot hvis han IKKE hadde skrevet under for M¤%##¤%r U&%d! Han vil vel som alle andre med litt ambisjoner være med på å vinne ting.


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 21 jul 09, 06:58

Er det ingen Lpool fans her som kan uttale seg om dette?  Tenk om der blir han som senker dere på Anfield!  Hehe, kan ikke annet enn å fryde meg over Owens og Sir Alex`s fremganger..

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=563998

 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3